1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm op XBC en Xlink kent iedereen alle glitches...

    De makkelijkste skull na die Blind skull:
    Doe het eerste level, Armory, op legandary. Ga met die kapitein mee, maar ga nog niet in de lift. Wacht tot hij zegt: Would it help if I said please? Ga dan in de lift. Ga dan in dat treintje, en blijf naar de binnenkant van het gebouw kijken. Na een tijdje zie je de skull op een doos liggen, druk gewoon op x, of hou x alvast ingedrukt, en je hebt de skull:) Je hoeft er geen een vijand voor te killen:) Deze skull heeft als effect dat je eerder gespot word door tegenstaners.

    Makkelijke easter eggs:

    Tekst in Coagulation: Ga naar de grotten bij dat watertje waar een shield/camo in ligt, en ga in die gang die er iets boven is. Kijk goed op de muur en je ziet een tekstje.

    Tekst in Beaver Creek: Ga naar de sniper rifle, spring naar waar al die rotsen liggen, duw die er een beetje af, en je ziet op de muur staan, WHY AM I HERE.
     
  2. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je bij die skull in de outskirts dat is die blind skull. je moet dan ergens op springen maar ik kom daar maar niet op. kan iemand mij vertellen hoe je op dat dak komt:confused:
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  3. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je begint kom je bij zo een klein gangetje er zit 1 grunt in. Als je net binnekomt zie een lamp spring erop, dan kan je een granaat jump doen of je kan springen en bukken(crouch jump)_O_ . Dan als het goed is kom je boven links van je is een klein gangetje aan het einde van de gang ligt de blind skullO-) (Dit kan je doen op alle niveau's):cool:
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Headlong, bij dat stuk waar 2 warthogs staan, dicht bij het water, moet je naar het water lopen en omhoog kijken, daar zie je zo'n schuin lopende muur. Daar kun je boven op komen, maar er zit wel een invi wall, dus moet je met de banshee van heel ver weg, er naar toe vliegen zonder te boosten. Dan kun je er op. Loop dan een stukje en ga bij de eerste bocht naar rechts (als je om je heen kijkt kun je vaak door het hele level heen kijken). Dan loop je weer een stukje en ga je weer rechts. Spring op die rand, met crouch-grenadejump ( moet allebei denk ik anders lukt het niet) of doe met z'n 2en een swordx om er op te komen. dan loop je naar de waterkant, zodat je het water kan zien, en dan loop je naar de kant van het level. kijk daar op de muur en je ziet een vage afbeelding van die stad in het eerste halo 2 trailertje:)
     
  5. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de laatste tijd op easter egg verzameling heb er nu 5 (zal wel weinig zijn)
    Ik heb:
    -Blind skull
    -catch skull
    -sputnik skull
    -envy skull
    -black eye skull

    kan iemand me precies in schrift uitleggen woe je de IWHBYD skull kan vinden
    (heb de filmpjes al gezien maar snap er niks van
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    http://files.mythica.org/halo/highimpacthalo/skullvids/IWHBYD 2.wmv
    dat filmpje is wel best lang en slechte kwaliteit, maar je ziet wel wat je moet doen. Belangrijk is dat je dat checkpoint krijgt, als die Johnson word opgepikt en die snipervijanden spawnen. Verder is het nog maar geluk of die skull in dat kamertje er ook echt ligt. Daarna moet je nog een paar waves van die uberelites verslaan, wat ook haast onmogelijk is:p
     
  7. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje heb ik al gezien maar kan er weinig uithalen:confused: Kan niemand het in schrift uitleggen:+
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Door dat filmpje zie toch hopelijk wel waar je heen moet lopen? Je gaat gewoon als je dat checkpoint gehaald hebt(waarbij die Sniper-jackals spawnen) naar die kamer toe, en waarschijnlijk ligt ie er de eerste keer gewoon. Als hij er niet (meer) ligt moet je f een paar keer doodgaan dan ga je weer een checkpoint terug en kun je het opnieuw proberen.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er is toch maar een Skull in Outskirts?
    Die ligt op het dak van het eerste gebouw dat je tegenkomt. Je moet op die TL-lampen springen, en vervolgens links van je het dak op. Dan zie je links van je een donkere smalle gang met een granaat, een scope en een Skull.
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens zelf ook een easter egg ondekt:+ Bij delta halo als je dicht bij die Gondola naar dat gebouw waar die aap inzit bent, bij een paar Sniperjackals, daar steek je zo'n klein bruggetje over, waar water op ligt. Als je dan recht vooruit kijkt zie je gewoon een hoog gebouw, maar ik ben daar met Crouch-grenadejump op zo'n richel gesprongen, en liep op die manier verder richting die Gondola. Toen lag er onderweg (dus ergens waar je normaal niet zou komen) een Fuel Rod Gun:D

    En er zijn 2 skulls op outskirts, alleen die 2e moet je spawnen in legandary, en die tweede ligt er altijd op elk niveau.

    Edge weet je trouwens al wat superbounces? Ik kan er echt uberveel nu:) Daarmee kun je $*&$^ hoog komen in de levels:) Of met een ghost op headlong:p da's lache en makkie:)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  11. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje van die easter egg snap ik nog niet helemaal maar kom ik wel achter;)

    Ik weet wel hoe je ze doet maar het lukt me niet van die superbounchs heb al veel uitleggen gezien maar mij lukt het neej:'-(
     
  12. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    je kan in het sp level outskirts als je naar die skull toe gaat het hele level overslaan door over de daken te lopen :)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe werkt nou precies die Sword jump glitch?
     
  14. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Sword glitch oke. Je moet met (bijvoorbeeld) 1 iemand tegen de muur op laten staan diegene springt om hoog en jij lockt op em. Als ie nog indelucht is en je hebt em gelokt sla je em en je vliegt 1 klein stukje omhoog. Om hoger te komen kan je beter de sword/rocket launch doen_O_
     
  15. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    je hoeft niet perse tegen de muur te staan,
    pak een sword en een willekeurig ander wapen ( maakt echt helemaal niks uit ),
    laat iemand op je staan
    en druk heel snel achterelkaar afwisselend op : b,y of b,x ( de onderste player dus )
    terwijl je dit doet blijft de bovenste player omhoog springen
    zo vlieg je samen omhoog , als je hoog genoeg bent kun je op je doel komen
    ( bijv, over een ontzichtbare muur of een hoog gebouw)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Sword Jump glitch? Ik denk dat je Sword-cancel bedoel je denk ik;) Dat is de meest gebruikte trick denk ik... Die werkt ook nog als je de update al hebt, en je kunt er veel maps mee uitkomen! Het is heel simpel, en als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt easy. Je kijkt naar iemand met het zwaard, als je crosshair rood word, sla je hem, en drukt vooooooor dat je hem gaat raken op X, dan houd hij zijn hand ervoor en vlieg je gewoon door:) Als die ander dan bijvoorbeeld gaat springen, en jij doet swordx op hem als ie in de lucht is, vlieg jij helemaal door de lucht. Wat moeilijker is, is de swordfly, dan moet je daar waar je omhoog wilt (het liefst in een hoek, dan heb je zeg maar al 2 kanten waar je niet meer er af kan vallen;)) gaan staan, en omhoog kijken, dan supersnel swordxen, dus met BX BX BX BX en dat ubersnel, en dan moet iemand op je hoofd springen. Dan cancel je constant naar die gene op je hoofd, zodat je samen gewoon recht omhoog vliegt. Dit is wel een lastigere truuk maar na een tijdje moet het lukken. Zo kun je oneindig hoog komen in elk level:) alleen is het %*&^*& moeilijk als je niet in een hoek staat, omdat dan diegene op je hoofd telkens er aan een kant afvalt.

    The-edge heb jij XBC of Kai? Dan kan ik je wel een zooi leuke glitches laten zien:)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  17. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    zonder randjes en muurtjes lukt het heel goed hoor :p
     
  18. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ik wil je ook wel een aantal superbounches laten zien oid
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed dan want het is echt bijna onmogelijk, al helemaal als je een of andere n00b op je hoofd hebt staan springen:p

    Maare Edge, je moet wel PAL-60 mode aanzetten voor superbounces. Wel eerst f kijken of je tv dat aankan, want hele oude tv's kunnen dat niet. Moet je even in je Dashboard naar settings, video settings en dan PAL-60 mode aanzetten.
     
  20. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik maar het lukt me niet |:- maar heb wel weer een skull:) grunt birtsday party skull heb er nu 6:cool:
     

Deel Deze Pagina