Sword Jump glitch? Ik denk dat je Sword-cancel bedoel je denk ik
Dat is de meest gebruikte trick denk ik... Die werkt ook nog als je de update al hebt, en je kunt er veel maps mee uitkomen! Het is heel simpel, en als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt easy. Je kijkt naar iemand met het zwaard, als je crosshair rood word, sla je hem, en drukt vooooooor dat je hem gaat raken op X, dan houd hij zijn hand ervoor en vlieg je gewoon door
Als die ander dan bijvoorbeeld gaat springen, en jij doet swordx op hem als ie in de lucht is, vlieg jij helemaal door de lucht. Wat moeilijker is, is de swordfly, dan moet je daar waar je omhoog wilt (het liefst in een hoek, dan heb je zeg maar al 2 kanten waar je niet meer er af kan vallen
) gaan staan, en omhoog kijken, dan supersnel swordxen, dus met BX BX BX BX en dat ubersnel, en dan moet iemand op je hoofd springen. Dan cancel je constant naar die gene op je hoofd, zodat je samen gewoon recht omhoog vliegt. Dit is wel een lastigere truuk maar na een tijdje moet het lukken. Zo kun je oneindig hoog komen in elk level
alleen is het %*&^*& moeilijk als je niet in een hoek staat, omdat dan diegene op je hoofd telkens er aan een kant afvalt.
The-edge heb jij XBC of Kai? Dan kan ik je wel een zooi leuke glitches laten zien
Klik om te vergroten...