1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb geen live sorry :eek: wil het wel:)
     
  2. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    dat is geen xbox live, dat is een gratis "variant" van xboxlive
    dat gaat via de computer www.xbconnect.com
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha die's grappig:) Weet je welke jump makkie is, die bij zanzibar. Moet je dat raam boven de gate stukmaken, dat je alleen nog maar een paar scherven ziet. Dan moet je in het midden van dat opengeslagen raam gaan staan, bukken, naar de muur toe bukkend lopen, onder die scherf zitten, nu alleen nog maar naar voren ingedrukt houden, heeeel ietsje naar rechts kijken, zodat je naar links gaat als je weg springt. Dan 1x op A drukken, maar de hele tijd naar voren ingedrukt blijven houden. Dan bounce je vanzelf. Je kunt zelfs daarna triple bouncen, eerst op het ene randje van het dak, dan op de volgende:)


    Ja ga gewoon Kai gebruiken: www.teamxlink.co.uk dat is gewoon gratis online met je xbox, tis ook legaal:) Je hebt alleen een netwerkkabel nodig. Dan kan ik je wel helpen met die bounce ik heb het wel meer mensen geleerd:)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  4. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    sRry kmag dat allemaal neej :mad:
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh dat is jammer:mad: Tis wel slecht voor je rapport, moet ik je ouders gelijk geven:p

    Maar binnenkort kan ik waarschijnlijk opnemen met me xbox dus kan ik wel wat truukies uploaden:)
     
  6. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar kan je het op putfile uploaden (die doet het bij mijO-))
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    zo, dat ik dit topic over het hoofd gezien heb, hmm, toch beter kijken voortaan.
    Hey ik heb die IWHBYD skull al 2 x gehaald is best een eitje als je het goed doe. maar je wint er niets mee helaas. komt alleen in je beeld te staan "I would have been youre daddy", en dan wordtje terug gespawned in het huisje waarje de skull vond. Enne kennen jullie al het REX sword???
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat is dat REX sword? Er is ook nog een speciale needler ofzoiets, maar ik heb tot nu toe als wapens alleen nog maar de Scarab Gun gehad.
     
  9. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar kan je allebij uitleggen (het zwaard en iwhbyd)_O_
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Het REX sword is een covenant energy sword die ergens verstopt ligt in Outskirts, het zwaard ligt in een gebouw bij Snipe alley (het steegje met al die snipers) Het is het gebouw helemaal achteraan met een hoek eruit, volgens mij beige. je kunt er met verschillende manieren op komen. Ga naar het snipe steegje en voor dat er een gang linksaf slaat. staan er 2 buizen/bussen voor de muur. gooi ereen om en leg hem precies voor hetraampje metde zon wering. spring op de buis en dan op de zonwering, enzo op hetdak, als je nu achter je kijkt zie hetgebouw. maar de steeg snijdt het pad af. loop een stuk om en je kunt overde steeg springen, loop naar het gebouw spring overhet aircondotioning systeem en je kunt het gebouw op. Hierstaat een zwaard rechtop in de grond gestoken, met in het bloed geschreven: REX.
    Er zijn meerdere en makkelijkere manieren om op het gebouw te komen maar zo doe ik het altijd. Als je er echt moeite mee hebt raad ik je aan eerst de sputnik skull te pakken, zodat je hoger kan springen. Het zwaard zelf lijkt sneller te werken dan andere zwaarden, maar dat is niet bewezen.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Oja en de skull dan nog. Legendairy In Outskirts als je begint, Pak je meteen Johnson z'n sniper af. daarna moet je weerop de knipperende lamp springen en dan crouch-jumpen naarhet dak: je `ziet nu de blindskull (niet pakken). loop naar links en spring overhet gat, naarhet volgende huis. Nu rechtsvan je een hoge muur. Maak een grenade jump om hierop te komen. nu sta je op het dak waar de pelican neerstortte. Ga meteen linksaf. Spring over het steegje met de kabels. Naarhet volgende dak wat ietsnaarboven loopt. hierzie je een zwart metaalig apparaat. te herkennen aan de slechteafwerking. spring hierop en gelijk naarlinks. nu sta je op het gebouw wat. aan de kapotte snelweg ligt. loop naarderand. Er komt nu een pelican voorbij die johnson ophaalt. wacht tot dit gebeurd. spring op de ingestortte snelweg en loop naar het gebouw tegen over je. ga op de rand van de weg staan en maak een grenade jump om op het gebouw te komen. (dit moet in een keer goed gaan andersval je tussen de weg in en kan je opnieuw beginnen). Nu je op het gebouw staat. loop je recht door naar snipe alley. blijf op hetdak en wacht tot de snipers spawnen. loop dan een stuk terug waar je op het gebouw sprong. kijk links hiernaast je staat nog een gelijk gebouw spring over het steegje waar de marines doorheen kwamen. op het gebouw loop dit gebouw uit tot aan hotel Zanzibar. Hier is een witte Elite aan het schieten op een paar marines. DE ELITE MOET DOOD. dit vergt best veel moeite, en hiervoor is de sniper, na 4 schoten in z'n kop moet tie wel dood zijn. loop verder naar het punt waarje naar de binnen kant van de stad kan kijken. de steegjes waarin je normaal moest lopen. Spring naar het gebouw die het dichts bij staat. pas op hier wordt je soms gesniped door een sniper rechtsvan je. en je mag in dit proces niet dood gaan. doe je dit wel. moet je je xbox uit en aan zetten en weer opnieuw beginnen. spring op het metalen apparaat wat 2 gebouwen verbindt. vaag ding. loop erover heen en sla meteen links af. loop naar het randje en laat je op het balkonnetje vallen. metdie kleertjes. doe dit wel aan de goede kant, want tegen over je is nog zo'n ding. loop naar binnen. en laatdeskull spawnen. doe hij het niet. moet je opnieuw beginnen, door middel van je xbox uit en aan zetten. als je de skull pakt wordt je naarbeneden gespawnd met alleen een plasma pistol je wordt nu bestormd door 7/9 elites, metzwaarden en plasma rifles. als je dit haald krijg je dus de tekst, i would havebeen youre daddy en wordt je terug gespawned. wat er nu veranderd weet niemand. heel weinig mensen hebben deze skull pas kunnen vinden dus succes, het is een van de moeilijkste, en je moet het "circuit" goed doen anders spwned de skull nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb hem net in 1x gehaald, hij is echt makkelijk:) Alleen met die Elites daarna was heel kut, opeens was die elite weg, dus ging ik zo rondlopen, werd ik steeds terug gespawnd naar die beginplek, en toen werd ik opeens neergeslagen van achteren:mad: Ik had PL+BR dus had ik het makkelijk kunnen halen:mad:
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hier nog eentje dan: HI BEN.
    Level: Regret, Als je begint komt er al gauw een Gondala aanzweven. wacht tot hij gearriveerd is en schiet al de covenants kapot. loop op de gondala meteen rechts, naar het meest uitstekende puntje, dat gijze platvorm, tegenover je staat een puntige tempel. en een donkere ingang. spring op het randje van de gondela en maak een grenade jump naar de overkant. je bent als het goed is nu in de tempel. sla rechts af en ga het donkere kamertje in. gelijk links. Kijk naar boven in een hoekje vlakbij een paal, zoom 2x in met een sniper en de woorden HI BEN lichten op. Joepie je hebt nu 2 woorden gevonden;)
     
  14. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    xbox connect of x-link kai zijn niet illegaal
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hij mag het waarschijnlijk niet omdat z'n vader of moeder niet wilt hebben dat z'n pc overladen wordt met virussen:) net als bij mij het geval was, had een jaar lang connect vond me vader maar nix
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    In regret is die assasins skull ook ubermakkelijk, alleen geen zin om nou een uren lange uitleg te gaan geven, zoek maar assasins skull bij google:p
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nou nou, niet zo lui, laat de mensjes weten hoe je zo'n ding pakt:+
     
  18. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een paar dagen offline maar ben er nu weer :) Iemand nu nog een ruige (makkelijke) glitch ondekt
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    De coagulationCTF glitch is supergrappig, en kan handig zijn. Je moet gewoon met een warthog de vlag gaan halen (maakt niet uit hoe, je moet deze glitch ook niet in een serieus potje gaan doen...) en dan bij de Red base moet de vlagdrage tegen de 2e steen bij dat stenengroepje bij de shotgun/sniperammo gaan staan, en moet je er met de warthog tegenaan rijden. Omdat die steen ietsje schuin afloopt, vliegt de vlagdrager superhoog de lucht in, en beland die in 1x bij de Blue base:) Als je geluk hebt/er goed in bent kun je zelfs door het gat in het dak van de base vallen en in 1x scoren8)
     
  20. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina