1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lol.. ik denk dat veel mensen iets te enthousiast zijn geweest over een "big secret". ik heb die "switch" zelf al bijna een jaar geleden gezien en toevallig ZONDER één of andere skull..

    wat ook toeval is, is dat die switch precies lijkt op de switch van zon vliegende lift die je naar de overkant brengt en ook precies op dezelfde plek zit als die switch in de lucht. (als die lift stilstaat)

    dit is denk ik een heel groot broodje met aap...


    TOCH!!!... is er iets wat ik eigenaardig vind..
    ik heb ooit een filmpje gezien van een dude die in het delta halo level op de toren van het gebouw van de eindbaas is gekomen, naar het einde is gelopen en 1 of andere groene plasma grenade gevonden heeft alleen.. hij kon er niets mee.

    is halo2 nog steeds niet door iemand uitgespeeld?
    gaat het spel nog verder dan wij denken?
    zullen we dit ooit te weten komen?
    (*eng muziekje*)
     
  2. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    FLAMING BABY CEREMONY:
    ----------------------
    Submitted by: Mij

    When I first discovered the cheat I crapped my pants three times cause it was so
    funny(my basement is disgusting now). Activate blind mode in the outskirts on
    legendary. Go through the level killing everything with the skull only the skull.
    Then when you get to the part in the big city kill the marines not the covenant
    and don't let the covenant kill any marines you have to kill them all. Then go
    back where you found the skull there will be a grunt there he will say" I took
    this guys suit and now he is naked but anyways here is his suit. It will say on
    the screen hold x to get suit it is Batman's suit (sweet). Then jump through the
    glass ceiling in the middle on top floor of the building. When you land there
    will be a grunt taking a goat on a unicycle back to the top where you fell through
    the goat will explode shooting rockets everywhere. Jump out in front of a rocket
    and get hit but because you are wearing the Batman outfit it won't kill you. Now
    you can fly and when you shoot your gun babies comes out. Congratulations you can
    give birth to babies anytime now. Time to crap your pants!!!!! :)

    -----------

    Cheat:
    ------
    Submitted by: ALAN CLOUTIER

    goto the arbitor level get to the bansee section and fly to the bottem and look
    for the purple money doing crack near a fire shoot the monkey and shrooms will
    come out like blood and then it will grow 3x the size then ride one it to the
    top when u get to the top u will see the monkey a new screen will pop up it will
    be a gay man waving at u then he will say" hello silly" then ur game will blow
    up and u will die and u just beat the game and balls will jiggle.

    Volgens mij verdomde nep, maar dan evengoed leuk verzonnen \o/.
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Groene granaat = mod... Oja ik heb trouwens zelf ook easter eggs ontdekt*) In Delta Halo liggen er als je op Easy speelt op hele rare plekken waar je zonder Sputnik niet kan komen telkens een rocket launcher met 4 ammo en nog 1 ammo die geladen is:confused: En als je op legandary speelt weet ik in dat level een Fuel Rod Gun te vinden :confused: :confused:

    En met die volgordes is volgens mij ook gewoon nep, trouwens, nu je het zegt, het kan best dat het gewoon een bug is ipv een easter egg. Want kijk, je ziet dat ding alleen vliegen, als je zodanig bent omgelopen dat die gondola er nog niet is. Het kan dus zijn dat die switch dan al wel geladen is door het spel, maar die gondola er omheen nog niet;)
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  4. The-edge

    The-edge Lightning Crashes

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook iets raars ghad ik heb op easy lol zitten maken bij het lvl regret en ik denk miss. kan je nog verder bij die skull die in dat lvl licht maar het rare is dat ik nu opeens 1 skull zag liggen heel raar en dat nog op easy !! :)
     
  5. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben maar gaan kijken naar die switch, leuk me wel ff leuk om te doen. Die switch lijkt zeker niet op de switch die je vindt in een gondel. Het is namelijk de switch die in Zanzibar "het hek" opendoet, schermpje én keypad. Scherpje ziet eruit zoals het eruit ziet als et hek dicht is.
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens jou?
    Als je dat gelooft dan ben je wel erg dom =(
     
  7. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, oke, volgens mij (dus ik zeg) zijn ze verdomde nep. Ik geloof er dus niet in... ik ga het ook niet proberen. Verder zeg ik dat ze leuk verzonnen zijn. Dat er altijd een paar tussen zitten die et idd gaan proberen is niet mijn probleem (jij misschien?) =( _0/.

    Dus ik zei in het simpel: "ze zijn nep, maar wel leuk verzonne" :thumbs:
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik een conclusie gaan trekken?

    halo2 is een geweldige game. zo geweldig dat veel gamers dit spel tot het naadje van de kous willen uitzoeken. sommigen hopen dat er steeds weer iets is wat anderen nog nie gevonden hebben. daardoor gaan ze dingen verdenken en samensmelten en hopen dat er iets groots uitkomt. (zoals een gate naar ERGENSANDERS)

    zolang er geen feiten zijn over dat er een "geheim level" of wat dan ook is. moeten we het er maar bij neerleggen dat er ook niets is. we zijn allemaal gewoon zenuwachtig voor het volgende deel of dat wel goed wordt.
    zo zenuwachtig dat we elke keer maar weer halo2 blijven spelen terwijl we die al tientallen keren hebben uitgespeeld. daarom hopen we dat er toch nog iets is wat we niet gevonden hebben omdat er al van die dingen gebeurd zijn: de aantal skulls die een effect op het spel hadden. het scarab wapen bovenop een wolkenkrabber. een reuzevoetbal. noem maar op.

    dus.. leuk dat we willen denken dat het spel nog niet 100% ontdekt is maar een grote kans dat dat wel zo is. misschien zijn er van die kleine dingetjes die de makers express in het spel gestopt hebben zodat gamers halo2 blijven spelen?
    ik geloof iig niet dat er nog iets groots is.
    wat jullie denken is van jullie en wat ik er van denk het mijne...
    dus..
     
  9. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd man :thumbs:.

    Ikzelf denk ook niet dat er nog iets groots achter zit, want het lijkt mij niet dat bungie dat aan z'n lot had overgelaten. Maar het gewoon op zekere hoogte vrijgegeven of verteld had.
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, maar als mensen er nou plezier aan hebben om die dingen te zoeken? Ik zelf ga niet echt op zoek naar al die vage mogelijke trucs enzo, maar ik heb al wel zo'n beetje alle skulls gehaald, de meeste verstopte plaatjes gezien de scarab gun gepakt etc. , en dat vond ik nog best wel leuk;) Ook wel leuk om als je gaat coopen eerst wat skulls aan te zetten:)

    Oja en met die volgorde van skulls pakken om iets "groot nieuws" te ontdekken, is door Bungie zelf bevestigd.... Waarschijnlijk zijn er nu wel iets van 100 nerdjes daar keihard op aan het werken:9
     
  11. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je de eerste letters pakken, en dan in ceasars box zetten \o/. Misschien dat dat een woord vormd.
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je het over:confused:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geen idee, de enigste 'box' die ik ken is Pandorra's Box, maar wat heeft dat nou weer te maken met Halo 2? :confused:
     
  14. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van X box Willem ;) of The Box? Beatbox..
    Ik snap echt niet waarom je met Pandora's box komt :eek:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Owja, de 'X' box. lol :+

    Maar uhhm, wat voor box eigenlijk? 8)
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    de babybox?

    hij lult maar wat.. als grapje bedoeld denk ik.
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    boekie boekie behh

    wedden dat ze erbij staan?!

    ze hebben alst goed is een ander plaatje dan de rest en zijn iets van 20.000 blocks per stuk waard.
     
  18. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet echt. Ceasars box van de manier van die ene mislukte keizer om geheime boodschappen te versturen.

    Als je nu een code neemt, zoals: I E R C L T E O O O A D V B K E
    Moet je dat in een matrix (doos zetten) met gelijke zijden (zelfde aantal letter aan elke kant). Dan word het:
    I E R C
    L T E O
    O O A D
    V B K E

    Als je dat van boven naar beneden leest, krijg je:
    I LOVE TO BREAK CODE.

    Alleen moet je het aantal letters wel kunnen "worteltrekken", anders wordt het heel moeilijk.

    Als je nu die letters in zo'n matrix zet, komt er miss wel wat uit. Maar de eerste letters van alle skulls vormen 14 of maximaal 21 letters. Om dit te proberen moet je dus weten welke letters je zou kunnen gebruiken.

    Dit komt je misschien bekent voor als je Digitall Fortress (dan brown '96) gelezen hebt, of dit code gedoe leuk vindt. Ik ga hier verder geen moeite aan besteden, dus wie wil doet z'n best :+.

    [​IMG]
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je dat nou in een alien shooter stoppen. het is geen da vinci code
     
  20. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik et over de da vinci code? Was gewoon een vaag idee, niets meer, niets minder.
     

Deel Deze Pagina