1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zie die beschrijving van de scarab gun een paar post hierboven! het is me zojuist gelukt de scarab gun te pakken... !!! Mooiste prestatie dus dusver met halo 2!!! _O_ _O_ :D O-)

    /Edit: Als iemand nog meer van deze bijzondere UBER wapens weet te vinden, meld het dan ff :)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  2. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    oehhh weer leuke dingen om te proberen....ga zeker alles wat hier beschreven is proberen...weet iemand trouwens of die skulls op alle moeilijkheidsgraden te vinden zijn...want ik hoorde dat dat alleen op legendary zo was:confused: zou wel jammer zijn...want ik ben nog ff op normal bezug(legendary is me echt nog te moeilijk...gellukkig)
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    als het goed is staat het op de link van een paar pagina's terug, maar ik weet zeker dat bijna alle skulls alleen op legendary te vinden zijn. Maar ga zeker ook die gun halen ;)

    /edit: hier is de link: http://faqs.ign.com/articles/566/566310p1.html
    difficulties staan er bij
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe is dat gelukt, eigen schip enemy maken of een andere manier. en hoe zet je je warthog dan neer?
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    als die tank gedropt wordt ga ik gelijk rijden, laat die marines achter, en als ze me volgen knal ik ze dood (anders halen ze die banshees neer, en dat is niet de bedoeling). ik rij gewoon die brug over, knal al die ghosts overhoop, halverwege komt er weer een marine met een rocket launcher; ook neermaaien. Op het eind die resterende ghosts en wraiths kapotknallen, en de banshees negeren. in het begin van de tunnel keer je om, en rijd je een stuk achteruit, op die manier moet je proberen een banshee mee te krijgen.

    ja gaat door die tunnel knalt de covenant overhoop, maar zorg ervoor dat die banshee je blijft volgen. op een gegeven moment komt er een warthog bij, gelijk neerknallen met je tank. overlevende marines ook neer knallen (zij gaan anders ook achter die banshee aan). ga door het eerste deel van de half gesloten deuren, en knal tussen de auto's en bussen die daar staan de covenant neer (blijf in de gaten houden of die banshee in de buurt is). vervolg je weg, zo ook zoor de 2e set van half gesloten deuren. dan heb je een doorgang rechts. daar moet je in, en die banshee moet achter je aan.

    als je dan bij het stuk komt dat je door die buis-vormige tunnel moet lopen, komt er "loading" in beeld. (je komt dan bi j het 2e deel van de map..) zorg ervoor dat die banshee in die ingang van die buis-tunnel blijft hangen (hij lijkt er niet doorheen te passen) doe een paar stappen achteruit, en zodra er "loading'" in beeld komt gelijk op x drukken tegen die banshee aan. (je moet dus als het ware proberen in het "loading" stukje alweer tegen die banshee aan te staan, zodat je hem kan boarden

    (dit was het meest irritante stukje; als je te vroeg gaat boarden ontploft je banshee, en als je te laat bent, verwijnt ie gewoon!) als het gelukt is ben je er bijna, nu moet je die banshee in die buis-tunnel zien te proppen (kan echt, beetje sideways en ff klooien en het lukt) als je deze tunnel dan uitkomt ga je gelijk naar boven.

    Op het verbindingstuk tussen de eerste 2 hoogste palen ligt je ubergun!!!
    (moeilijk te zien, want het is klein, maar het ligt er echt)
    gebruik anders hier het filmpje bij dan weet je waar je je banshee moet neergooien.

    en dan is het knallen maar. Je hebt BTW ook unlimited ammo!

    succes!

    PS: de gun ligt er als het goed is op elke moeilijkheidsgraad
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    oh, je heb het op die manier gedaan, het kan namelijk ook met swordjumping. deed je er erg lang over? iig bedankt voor de uitleg
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ehm bij elkaar heeft het denk ik 2 uur geduurt, voornamelijk doordat de bestuurder van die banshee niet wilde meewerken! en die timing voor het boarden tijdens het loaden is een beetje irri. maar ben blij dat ik het gedaan heb! ;)

    en dat sword-jumping wil niet echt lukken bij mij dus daar ga ik een andere keer wel mee verder :9

    /edit: overigens raad ik ook mensen aan om het met de banshee te doen, want boven het 2e gedeeltje van die map rondvliegen met die banshee is echt mooi, en je kan alweer een stukje verder in het level gaan lopen, waar op dat moment nog geen zak aan de hand is, omdat je er nog niet "hoort" te zijn. Alhoewel dit laatste waarschijnlijk ook zou kunnen met sword-jumping, maar dan moet je wel erg precies springen :9
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ok tnx! ik ga het morgen ook proberen.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    no prob. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    erm kan jij mij ook een plaatje laten zien van die gun want mijn laptop opend die filmpjes niet....
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ff een screen gemaakt.

    [​IMG]

    links is waar het wapen staat voordat je hem pakt (hij vliegt) en op het rechter plaatje word ermee geschoten :cool:
     
  12. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dan een best sterk wapen ...
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    No shit, Sherlock! haha :9
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    die banshee lokken is echt moeilijk, misschien dat ik het een andere keer nog probeer maar nu ff niet meer :)
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja het is idd een aarige pijn in de kont. Ik zal binnenkort wel ff kijken of ik een filmpje kan maken met hoe het is gelukt anders. :)
    Maar je weet wel over welk stukje het gaat? ik bedoel precies waar en op welk moment je banshee moet boarden?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    bestaat er nog geen filmpie van?
     
  17. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil er idd ook wel een filmpje van zien.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoe je dr komt ja
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja ik heb geen camera hier, moet ff kijken of ik in het weekend er 1tje van een van m'n vrienden kan meenemen :)

    en over hoe je er komt heb ik er geen gezien, ik heb het met die beschrijvingen gedaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina