1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    En slaan is met B of met R?
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ïk snap het niet hoor niotex :'-( je kunt namelijk niet op iemand afvliegen van een grote afstand (dan wordt je ding niet rood)

    als dat dan toch lukt, hoe zorg je dan dat je mist?

    En als je eenmaal gemist hebt, hoe zorg je dan dat je onder elkaar staat en de ene omhoogschiet?
     
  3. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh lees mijn post dan! ik heb het niet over sword jumpen maar sword flying! in multiplayer! dus zonder warthog!
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jeej ik sta nu ook op de kraan in coablablabla easy shit... als je met 2controlers splitscreen doet ken je zelf alles lekker goed instellen etc (y).. helemaal de bom.... nog andere leuke bingen waar op te komen valt?
     
  5. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Headlong dus.. Ja er zijn nog veel meer leuke dingen.. maare ben je op de grote of kleine hijskraan? Gokje: kleine?
    De grote is veel cooler. :+
     
  6. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    verkeerd gegokt;)... grote de hoogste iig het was wel makkelijk dus.. gewoon in driver seat.. slaan uitstappen etc in 2x was ik er op:cool:..... wel leuk om dat allemaal te zien van boven.
     
  7. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, dan heb jij geluk gehad. De meeste komen daar niet..
    Maar ik ben in Headlong op het hoogste puntje geweest, maar dat durt echt lang want mijn buddie werd ik paar keer ''Assasind'' (of whatever) dus dan moet je weer heeeelemaal opnieuw. Nice view btw. ;)

    Maar het mooiste uitzicht heb ik toch gehad in Delta Halo op de hoogste berg in dat level.
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok maar ik bedoel in de multi player lvlls ik ga nu trouwens nog ff proberen op die ladder in headlong te komen die ergens boven in de lvl staat, heb ik weer wat te doen.. misschien anders eens over LIVE wat van die glitches doen? lijkt me wel dik.. gewoon met zijn 2en in een lvl al die gekke plekken opzoeken.. en als je zin het dat sword jumpen ff goed uitleggen je zegt het maar (y).... owja over die jump op die kraan ik sprong vanaf die hoek aan het water waar altijd die 2warhogs staan met ptf in dat lvl.
     
  9. Niotex

    Niotex Anime Freak

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    oke de mensen die een aantal glitches willen zien komen morge avond maar lkkr online rond 8 uur en dan add'n jullie mij maar en dan invite ik jullie wel dan kan ik jullie een glitch curses geven...

    daarnaast wil ik nog 1 ding zeggen over glitchen...
    HET IS VOOR MIETJES!!!

    maarja het is wel geinig om allemaal te weten :9

    dus jullie weten het morgen om 8 uur online komen en NIOTEX in je friendslist adden dan invite ik je wel en dan zal ik onderandere lookout, headlong, blood gultch, zanzibar en nog wat andere maps onder hande nemen :cool:

    _0/ see you all tomorow
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    om swaord jumping te doen moet je snel X B A indrukken dan moet emand o je gaan staan en die moet heel de tijd sprngen en jij moet heel de tijd X B A snel achter elkaar indrukken(x b eb a tegelijk)

    _0/
     
  11. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, denk je nou echt dat je er iets aan hebt in een echte game? NEE!
    Voordat je dan ook maar iets van een glitch hebt gedaan ben je allang dood.
     
  12. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou hier ff een korte uitleg wat je met zwaard kan doen...

    Sword bumping
    Iemand die gaat onderaan staan en dan springt op z'n hoofd met een ritme, vervolgens gaat die gast onderop heel snel Melee en dan Reload + Jump achter elkaar.
    TIP: Als je je settings op Boxer zet bespaar je heel wat moeite.

    Sword lunge/cancelling
    Iemand die gaat hoger staan dan jou, meestal door middel van springen, en zodra je crosshair rood is dan druk je Fire + Reload te gelijk.
    TIP: Probeer wel een beetje richting je doel te mikken als je via z'n hoofd kijkt.

    Sword flying
    Jij gaat in de Ride seat zitten van een Warthog of Spectre (met Spectre kan je hoger kijken) dan gaat er iemand naast je staan en die lock je (crosshair is rood en dan 1 keer Fire) nou vliegt/rijdt die gast zo hoog/ver mogelijk weg van jou en dan mik je waar je naar te wilt.

    Als je Live hebt en je wilt iets weten dan voeg me maar toe aan me friendlist (als er nog ruimte is :9) want ik help af en toe mensen om overal naar toe te komen ;)

    @Niotex, als je het voor mietjes vind waarom ben je er zo in geinterseerd dan en weet je er zoveel van?
     
  13. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel Martini _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    I'll be there... maybe ;)
     
  15. Trossarms

    Trossarms Guest

    je bent nog vergete als je eerst een bazook hebt en dan is de crosshair rood en als je dan wisselt naar zwaard en dan kort daarna slaat dat je naar het andere mannetje toevliegt
     
  16. Niotex

    Niotex Anime Freak

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het wel geinig is om te weten en het je de fouten van de game laat zien maar ik blijf erbij dat het gebruik maken van deze glitches online in matches niet echt sportief is daarom heb ik totaal geen zin om deze dingen in matches te gebruiken hoewel ik het wel leuk vind om mijn kennis met mense te delen O-)
     
  17. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel me eens een Glitch die handig is om te gebruiken, bijv in slayer.
     
  18. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk jij nou echt dat mensen in een ranked game gaan glitchen, op ze minst een goeie camp spot maar die is altijd wel makelijk te vinden.
    Mensen die glitchen maken een custom party en gaan er helemaal op los! :9
     
  19. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de vlag van de tegenstander dicht bij een muur staat, zoals op de trap in zanzibar, kan je hem door de muur heen pakken en dat scheelt een hoop tijd :D
     
  20. Niotex

    Niotex Anime Freak

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    custom game en dan los vind ik prima dat vind ik zelf ook grappig maar bij een ranking vind ik het voor mietjes sorry dat ik die zin verkeerd heb geformuleerd :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina