1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    buhh, kvind nie egt dat mense nog ontopic zijn.

    kheb nog wel wa (weenie oft werkt vriend zegt wel):
    in level 5. die met de tank op de brug: speel het level door totdat je aan het einde van de brug komt.( wees er zeker van dat je je marines hebt vermoord)
    als op een gegeve moment die banshees komen aanvliege van boven de tunnel moet je er minimaal 1 over houde. (als je buiten al een banshee kaapt zal je zien dat je richting de tunnel tegen een onzichtbare muur komt) probeer hem de tunnel in te lokken. en ga naar het einde waar je het "riool" in moet. ergens in het riool dacht ik moet je de banshee boarde. doe je dit te vroeg dan krijg je nog steeds het effect van die muur die je tegen houdt als je met je banshee de tunnel in wilt wat dus niet mag.
    als je dat doet komt er zo'n kracht op de banshee dat hij onmiddelijk ontploft.
    mij is het nog niet gelukt omdat ik die klotebanshee niet ver genoeg het riool in krijg.
     
  2. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0

    ik denk niet dat het een riool is :+

    enneh..die lvl bij die brug hé hoe kom je daar aan een sword....of is die daar niet? (metropolis) d8 ik
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan in het level daarvoor een zwaard halen, die ligt verstopt in een huisje waar je in kan komen via de daken.
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is Outskirts, maarja ik had 'm op legendary staan al me teammates afgeknald, hun rockets gepakt en dan elke ghost gehijacked en dan elke elite neergeslagen (anders is het zo'n kogel verspilling :+) tot ik er een pissed had gemaakt en me een zwaard gaf. Daarna ff een Banshee uit de lucht gehaald met me rocket lunge en lekker rondgevlogen :p
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik krijg die banshee de tunnel wel in hoor, maar WAAR moet ik m boarden?!
     
  6. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    vanaf je hem in die ronde 'riool' krijgt juist op het moment dat er *loading* komt te staan...anders ontploft hij ;)
     
  7. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    in het ronde riool? :eek:
     
  8. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    yep dus als je in dat ronde riool zit dan heb je een gang die naar buiten leid waar zo'n soort jackal met beam rifle staat...
    het load scherm krijg je ong. als je juist in die gang die naar buiten leid stapt..
    als je het voor het loaden doet onploft de banshee...
    vanaf het loaden gedaan is en je zit er nog niet in dan verdwijnt hij gewoon :)

    /edit: een filmpje zegt meer dan 100 woorden :cool:
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    tnx voor het filmpje, ik wist nog niet precies wanneer je hem moest boarden.
     
  10. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    np, je kan een ganse shitload aan tricks en alle al ontdekte skullz vinden op HighimpactHalo :)
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    GHahah ! Die ene dat ie heeeelemaal op die radiotoren in Headlong komt is vet !

    Ik maar denken dat je hoog bent als je op de hijskraan komt :cool:
     
  12. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eergisteren de Scarab gun gevonden. Het is vrij lastig om die banshee zover in de tunnel te lokken (hij blijft telkens steken bij muren) en het is ff timen om hem op het juiste moment te borden, maar dan heb je ook wat.

    Hoog in de lucht zie je pas hoe groot Metropolis is :p, en man wat is die gun vreed.

    Jammer dat je hem maar zo kort hebt.
     
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan maak je die tijd toch langer :9
     
  14. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zo lang mogelijk blijven als je wilt ja, maar jammer genoeg is er al gauw geen covenant meer over om de machtige scarab gun op te gebruiken
    O-)
     
  15. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik viel laatst bij de multiplayermap lockout, naar beneden, ik bleef daar zo onder de map staan, kon gewoon naar boven schieten. ging niet dood ofzo. best vaag
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo er is dus eindelijk een filmpje van gemaakt. Ik heb al een tijdje die scarab gun niet meer gebruikt, maar nu het weer naar boven komt, heb ik wel weer zin om ff wat covenant om ver ta blazen :9 . Ik vind het wel jammer dat je er na dat level niet mee verder kunt. Maar met die banshee de 2e helft van dat level doorvliegen is wel erg leuk:)

    Het is trouwens ook leuk om je banshee ff bovenaan dat stuk neer te zetten, vlak voordat de scarab (lopende spin) komt. Op het moment dat je dan bovenkomt zie je de scarab de tank kapot schieten, en dan ga je naar je banshee en je gaat weer vliegen. Dan board je de scarab en loop je naar binnen. Het is dan nog helemaal leeg. En als je dan op het punt komt waar je "eigenlijk" tegen dat ding hoort te gaan vechten, verschijnen er opeens uit het niets de covenant.:) is wel grappig. _0/
     
  17. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    mij blijft het mar niet lukken want de banshee gaat trg en dan komt ie niet meer trg... de ene keer toen ik trg ging om de banshees te halen waren ze er niet gewoon verdwene... iemand tips bijvoorbeeld moet ik met een ghost erin of met een tank ofzo om die banshee te lokken???
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  19. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo.
    ik weet niet waar ik het moest posten dus post ik het hier.
    Er was in Couqulation zo'n truuk dat je met een Wraith en een scorpion tank tegen elkaar op moest rijden, en dan vloog de scorpion heel hoog de lucht in.
    maar hoe kan je nou een Wraith en een Scopion in 1 level plaatsen :-S
    want volgens mij kon je alleen wraith of alleen scorpion hbben.
     
  20. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Heavy vehicle op Random zetten. (had ik al uitgelegt)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina