1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet :p

2. Huricos

Huricos Legendary

Leuk Bevonden:
    0
    Op die manier niet nee, dus probeer gewoon de banshee truc. Zo onmogelijk lastig is het nou ook weer niet.

3. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    relaxt! eindelijk die banshee door die tunnel gekrege. vet man die scarab gun!
    zit ik net zo op zon phantom te schiete met dat ding stort da vliegtuig nog nie neer ofzo.
    oh en nog iets als je die banshee hebt en je gaat zeg maar door die tunnel met die watervallen ( dan kom je weer op straat zeg maar) dan zie je tegenover je een groot gat in een gebouw. vlieg een stukje omhoog en je ziet nog een groter gat in het gebouw daarboven. als je daar in vliegt zie je een reuze voetbal liggen die je makkelijk kan wegslaan. die gekke mense bij bungie toch, hoe verzinne ze het.

4. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het op die manier geprobeerd maar als ik dan in de sideseat van warthog zit dan kan ik niet op die gunner in die pelican locken omdat m'n ding niet rood word.. :eek:

5. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
  6. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Als je regelmatig tijdens het vallen een hoek aanraakt dan val je niet dood

7. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ehm laatst weers de singleplayer gedaan natuurlijk op legendary *) ik weet niet welk level maar je moest die gast uit zijn vliegende rolator boarden nou ik dat doen toen zat ik ineens in dat ding :confused: ja echt waar was best vet maar duurde niet echt lang want de volgende missie begon alweer :'-(

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel 4 marines vermoord zodat ze vijand worden?

9. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zwaard

als ik in lvl 2 die zwaard pak dan heb ik die in lvl 3 niet meer!
    ook als zit ik in de pasagierstoel van de warthog!
    kan iemand me asjeblieft helpen!?! _O_

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je in level 3 het zwaard ergens pakken.. je neemt je wapens nooit mee naar t volgende level

11. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in een filmpje zag ik dat het wel was.....en hoe moet je anders die truuc doen met die zwaard..als je dan die scarab gun wil pakken ?

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    jawel dan moet je lopen naar het einde van de tunnel in lvl 2 en het filmpje overslaan.
    ( zo heb ik het gedaan )

13. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o,dus je loopt er gewoon naartoe? en hoe bedoel je met het filmpje overslaan? gewoon op a of op start drukken?

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet met een auto of ghost de tunnel uitkomen en dat filmpje dat je ziet dat die sergeant met een pelican een tank dropt moet je overslaan. das het eerste filmpje van lvl 3.

15. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke thx,ik zal het proberen _O_

16. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er maar 3 vermoord, maar die gunner begon op me te schieten dus ze waren wel vijand...maar ik sta helemaal op dezelfde plaats zoals in dat filmpje maar m'n crosshair blijft gewoon wit als ik op die schietende gunner probeer te locken...

zou het mss iets met m'n instellingen te maken hebben ofzo?
    (mss omdat auto aim aanstaat?) :eek:

/edit

heb nog eens goed dat filmpje bekeken en in dat filmpje staat die pelican recht boven die 'brug", maar bij mij staat hij wat verder, boven die trap :eek:! (en dus te ver om er op te locken)

Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  17. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    mischien staat je auto net niet dicht genoeg bij de pelican. want dat de crosshair van je sword rood wordt is ook van heel dichtbij.

18. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk eigelijk dat die manier met de banshee lokken een stuk makkelijker is. het is mij wel gelukt om de marines kwaad te maken en te locken op ze met een zwaard, maar dan moet de auto ook nog helemaal goed staan. het is me trouwens wel gelukt om op die andere grote buis te komen. ik kon vanaf daar de gun zien maar het niet pakken.

_O_

19. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik wil dat het rood word dan moet ik de warthog Op de trap zetten maar als de pelican dan wegvliegt kan ik niet hoog genoeg kijken (omdat de warthog schuin naar beneden staat) en kan ik dus niet hoog genoeg vliegen om aan die gun te geraken...

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, dat probleem had ik dus ook. misschien dat iemand een oplossing weet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina