1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Je verliest maar je 'god-mode' als je terug geteleporteerd word naar de plaats waar je je dummy gecreƫerd hebt.
    Als je dummy gedood word terwijl dat jij in de sideseat ergens naartoe gevoerd word met warthog dan ben je ook dood.
    Als je dit gaat gebruiken in ranked games dan moet je niet verwonderd zijn dat je plots geband bent van l!ve ;)

/edit: Owja, je kan dit niet doen als je de host bent van een game of als je met 2-player split screen werkt (met 4 player split-screen wel)

Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  2. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    dat rocket launchen heb ik ook onder de knie de knoppen combo is als volgt:

rocket visier = rood
    daarna met de standaard instelling[controller buttons]

X+Y+B daarna schieten erbij drukken dit herhalen zorg erwel voor dat je tijdens het indrukken van de schietknop geen rockets weg schiet.

dus reload knop + switch knop + melee knop + schietknop

3. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Allemaal tergelijker tijd of achter elkaar?

Want je kan het ook gewoon doen door rocket vast te hebben en switchen en gewoon op het juiste moment te lungen.

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    wat is da nou weer voor gedoe, ik doe gewoon wapen switchen en dan slaan.

5. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met je zwaard op iemand mikken,en als je dan slaat dan moet je x doen. of bedoelen jullie iets anders?

6. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    nee van rocket launcher switchen naar zwaard.

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    die filmpjs zijn erg koel

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Voor meer leuke filmpjes check deze site:
    http://www.suki-janai.com/movies/lol.html

Ik zou graag ff willen mededelen dat men niet de dummy moet gebruiken in matchmade games, men kan daardoor gebanned worden van live, er is ook een manier gaande waar je te plekke een dummy word voor zover ik weet zijn dat 2 mensen die dat weten.

DIT NIET DOEN DUS! (in matchmade games dan :9)

250 punten maken in minder dan 1 minuut.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=33047151&player=Dark Martini
    Geen eens bewogen!!
    http://www.bungie.net/stats/richgame.aspx?g=33047151&mn=263&mx=264&v=40&p=8&c=0&zx=510&zy=255&zs=1

Ook verzoek ik hier bij deze community te stoppen met talloze friendrequests te sturen, omdat ik geen eens meer een friend request kan sturen omdat ik er 7 per dag krijg is ook niet meer normaal. Dank u :+

Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  9. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Burail mounds

Heey,

K ben nu al dagen aan het zoeken op het web voor een filmpje over hoe je op de pizza schijf (die grote schijft komt). Ik heb er wel een flimpje van gezien maar daar zag je alleen iemand die er al op was :'-( . Dus heeft iemand een filmpje ervan of kan iemand uitleggen waar die ''ontzichtbare muur'' is?

Alvast bedankt :cool: ;) :) *)

[jerreby]

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    pizzaschijf? waar the hell heb je het over, daar wilk wel wa meer over wete. in het lvl burial mounds?

11. seymore butts

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij bedoeld met pizza schijf dat grote ruimteschip :9 [waarschijnlijk een n00b]

12. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of die ring op zanzibar :)

13. Xenon.

Xenon. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent dus duidelijk een dikke nOOb he...

14. seymore butts

Leuk Bevonden:
    0
    waarom dan?

15. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt dus het GROTE schijf in burial mounths . want daar zijn op dit moment (wat ik allemaal heb gezien) alleen maar fotos van dat ze erop staan, en geen filmpjes

16. Xenon.

Xenon. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je mate wel met een Wraith over de muur heen lanceren en dan neem ik aan dat je dan eraan kan lopen en dan mbv de sword erop kan komen...

Als jij die molen bij Zanzibar voor een pizzaschijf aanziet gek je toch egt een flinke klap van de molen gehad :{

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Burial mounds

Wat nou met n00b, als jij niet weet wat ik bedoel met pizza schijf in burial mounds ben jij denk ik wel de n00b. :)

Nu ff over halo, ik heb er ook plaatjes van gezien en een filmpje dat ze er op kwamen, maar toen was er al 1 gast op die bergen dus konden ze met Energie Sword naar boven :'-(

18. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, meer halo.

Weet iemand toevallig hoe ik een banshee in de tunnel krijg in metropolis, om de scarab gun te vinden.

elke keer als ik een banshee in de tunnel lok en ik steel hem, word ik een heel eind terug geschoten

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    jep je moet m lokken.. dus de tunnel inrijden met je tank, terwijl je zorgt dat je de banshee meekrijgt. Je stapt echter niet in! als het lukt, moet je m helemaal het einde van de tunnel lokken, daarna moet je m ook nog eens naar rechts lokken.. pas dan kun je instappen.

20. Xilvero

Xilvero Flaming Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    om op de pizzaschijf te komen.
    Pak een Sceptre.
    Ga naar de plek waar die RL ligt (op die brug), dan even doorlopen. Laat iemand sturen en iemand achterin staan, dan rijd je achteruit die berg op (met zo een zandkleur), die van achterop stapt uit zodat hij daarboven blijft staan. Die moet dehele tijd tegen de onzichtbare muur blijven oplopen en dan gaat die in de sceptre tegen diegene aan boosten. Na een tijdje moet hij door de muur zijn.
    Dan loopt die om het level heen (linksom) en als ie boven die basis komt, is er een spleet, die andere gaat eronder staan en doet Rocket-Sword.. zo kom je daarboven.
    Dan ga je naar die schijf en het eerste stukje kun je over een onzichtbare muur lopen, de rest Swordcancelling.

Comprendo?

//Edit: Coole filmpjes DarkM, mij is vandaag gelukt om een REUZE zwaard + RL + Master Chief in Burial Mounds te krijgen, jou al gelukt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina