Burial Mounds Bedankt, ik ga het gelijk testen ps: kan je er een filmpje van maken in het geval dat het (mij) niet lukt [jerreby]
Euh, lastig uit te leggen, toevallig hebben ze er vandaag ook een filpmje van gemaakt: http://useruploads.mythica.org/uploads/hologram.wmv
Zo beetje elk wapen, maar ben nogal druk bezig met filmpjes maken van nieuwe tricks of andere exploits. Zie hier vers van de pers, een warthog buiten Burial Mounds: Check hier het filmpje (doel opslaan als...) Ben vandaag ook onder Coagulation en Burial Mounds geweest je blijft zo'n 6 minuten vallen en dan stop je en is de map gewoon een cirkel geworden. Voorbeeld van Headlong (gister gemaakt):
Reuze h OMG.... Super groot zwaard en andere (gare ) dingen Vet, ga ik ook maar is proberen. [jerreby]
dat hebben ze met warthog launching gedaan je neemt dan een wraith en zet de warthog tegen een muur aan dan boost je met de wraith tegen de hog aan en vliegen maar - dit alles moet wel op een bepaalde manier doen maar dat kan dark martini je wel uitleggen
Ja, ben er geweest (via ramen). En dan kun je over het dak lopen. Weinig interessants. @DM: Jij bent echt de master in tricks eh, ben je al onder Zanzibar geweest? (by the way, dummy-en kan ik niet offline doen omdat de host niet de dummy kan zijn.. toch?
Om eerlijk te zijn was het 1 frag granaat en een dummy, zie hier (quote van MasterOmok): Vandaag hebben we ook maar een ghost erop gegooid, dit keer wel met een wraith, deze was niet zo moeilijk we hadden de ghost erop binne 10 minuten (zie hier filmpje, doel opslaan als...) Niet echt als ik onder een level kom dan is het per ongeluk of verveel me dood. Voor zover ik kan het alleen op XBL, XBC of andere gaming services.
in het level dat je regret moet verslaan had ik vandaag bij een vriend een marinier zonder wapen hij kon niks doen behalve een beetje rond rennen, mank lopen en een beetje eng doen zo had hij bijv pic zwarte ogen net een demon X"D en hij kon zich teleporteren zo liepen we de hele tijd vooruit door die gangen komt hij ineens van voren aan lopen XD Maar hij had dat wapen kwijt geraakt toen ik mijn 2 needlers wisselde met zijn shotgun hij liet toen beide wapens vallen en hij had toen geen 1 wapen meer en vanaf dat moment was hij best creapy geworden.
Marinier Jah, heb ik een filmpje van gezien, echt raar is dat. Dan gaan ze echt helemaal spastisch doen man *)