1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  2. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Gister een erg vreemde glitch meegemaakt in Zanzibar. We waren assault aan het spelen, toen iedereen uit de game werd gepleurd en alles weer opnieuw werd opgezet. Eenmaal terug in de game (wij waren aan het verdedigen) hobbelen er doodleuk twee man van het andere team, met allebei een Energy Sword in hun handen. Gelukkig kwamen ze door een ingang die ik gedekt had met mijn rocket launcher en hadden we zelf gauw twee energy swords, maar desondanks toch erg vreemd.

    De enige manier waarop het gebeurd zou kunnen zijn die ik kan bedenken is dat het komt doordat de game opnieuw opgestart werd en dat alle wapens weer op hun originele plek terecht kwamen. Alleen omdat het energy sword al meegenomen was kwamen er ineens twee in de game. Anders zou ik het ook niet weten.
     
  4. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik wil effe vrage wie van jullie heeft een plaatje gezien een mini plaatje eigeljk van master chief met de turret gun als een soort van krante artikel tegen de muur heel klein ik heb hem gezien in headlong (mp) maar me vriend heeft er een gezien op foundation een andere gozer heeft hem gevonde op outskirts.. hoe zit dat nou heeft iemand anders dit gezien..?
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog nooit gezien, zal eens gaan zoeken...
     
  6. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie eigenlijk wel eens op die vogels zitten snipen in het level regret? echt vet grappig!
     
  7. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik heb weer iets hoe je in headlunch of zo iets je zelf op de ontzichtbare muur kan lanceren zou even kijken of ik een plaatje kan vinden maar mee ik het duidelijk kan maken.
    [​IMG]waar die pijl staat moet je ingaan dan zie je links allemaal lage muurtjes daar moet iemand tegen aanstaan de laatste want daar is het zand een beetje schuin die persoon moet ook overshield hebben daarna moet de ander in een wraith tegen over hem gaan staan.
    de wraith zet zijn turbo aan en ramt in hem en als het goed is wordt hij heel gelanceerd naar boven en alks hij op het gebouw is kan de ander er heen sword jumpen met een rocket launcher
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  8. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    oud nieuws maar mssn nog interessant voor de mensen die het nog niet snapten of niet wisten;)
     
  9. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik hoorde het ook pas net op live zat ik met een vriend te snipen vanaf dat plafond.
    dat is zeer relaxed.
     
  10. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft trouwens iemand al de civilian hog gevonde? in headlong of ergens anders volgens mense op highimpacthalo.org zeggen ze dat er een civilian hog is buiten de muren van headlong(dus 8er die grote deuren) ik heb het overal gebropeerd maar ik kan hem niet vinde.. dus hebben jullie al wat gevonde
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt trouwens beter een banshee pakken en op het gebouw landen met de pijl omhoog...

    [​IMG]


    in het rondje ligt trouwens sniper ammo en bij het standbeeld liggen er ook nog 2 (als je dat nog niet wist)

    dit alles heb ik trouwens dankzij Master de Boer (aka de trickmaster :+ )
    _0/
     
  12. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hard genoeg gaat kan je op het ontzichtbare plafond komen.
     
  13. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren geruchten was gloof ik vandaag een filmpje gepost dat ze iemand met een wraith erdoor duwen maar daar is helemaal nix...
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dikke bullshit is da.
     
  15. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx wel jmmr :9
     
  16. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja die wil ik dan wel is ontmoeten :+
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Weet iemand coole dingen voor de singeplayer?
    Ik ben heel ver op de daken gekomen in het level voordat je met een tank op de brug moet ik ben de naam even kwijt.
     
  18. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens op de vogels boven het meer in het level regret, echt heel melig, je lacht je rot
     
  19. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Valt wel mee, je kan beter skulls gaan zoeken.
     
  20. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over et eewenoude swordjumpen enz, ik doe dit altijd met gratnaten en k deed dit al in halo 1 (allemaal onzinnige dingen zoals met een banshee in de lift komen enz).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina