1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    o btw het filmpje duurt ong 1 minuut en 5 seconde..
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    das dus nie waar eh.. ook de skull in regret kan je op easy vinden..
    alleen werkt ie dan nie volgens mij..
    (die skull die op achter zo n gebouw ligt die in het water staat)
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet gewoon op je warthog gaan staan en dan op het juiste moment naar zo'n banshee springen en boarden. Dat is best vet, je kan dan ook op zo'n soort cirkel op de brug gaan staan en de laatste mannetjes afsniperen. Alleen kan je niet meej je banshee de tunnel in dat is wel jammer. Of onder de brug door vliegen is ook leuk.
     
  4. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) je kunt de banshee wel de tunnel inlokken! helemaal aan het einde kun je m dan boarden .. dit is de manier om de scarab gun te pakken heh, maar het is ook leuk om gewoon het hele level door te vlliegen met die shee
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Mqua..kan jij daar een filmpje van maken>?< of heb je al een filmpje daarvan?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat is dat? :)
     
  7. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    een scarab gun is een plasma rifle die de kogels van de scarab schiet ( je weet wel die grote covenant looprobot --> die groene straal) en het raakt niet oververhit en oneindig kogels ;) je kan hiermee covenant weg blaze :9
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar heb je zelf niks aan toch? En je kunt die er wel afschieten met een rocketlauncher op die scarab.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Huh kan je daar aan komen!?
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je die zelf niet eens gebruiken man. Dat is toch dat ding op die scarab? En dat ding achter op de scarab kan je er af schieten met een rocket launcher. Maar volgens mij schiet je daar ook niet veel mee op.
     
  11. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nee..je begrijpt het niet...je kan op een gebouw de scarab gun krijgen via banshee dan kan je naar beneden en kan je em gebruiken.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan wel hoor. En het is fantastisch:) hij is te halen in het level op aarde... ik heb een keer een beschrijving gemaakt in dit topic. Zoek maar ff op;) Staat ook nog ergens een filmpje van hier. Het ziet er gewoon uit als een plasma rifle trouwens.

    Zeker ff gaan checken.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan je nou ooit dat kanon van die scarab vast houden? Dat ding is groter als de MC man! Dus je kan ook nog die Banshees die tunnel inlokken en zo naar die scarab vliegen? Dat zou super zijn.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waar staat dat filmpje dan ?
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee het is gewoon een Plasma Rifle formaat. En ja zo kun je ook naar de scarab vliegen:)

    http://maphawk.ontv.com/utfoo/video/[05]Metropolis/ban_pwn4.mov
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Net even met de 'Scarab Gun' gespeeld. Ik had meer moeite om de Banshee in de tunnel te krijgen (aan het einde) dan het boarden wat dat was me in 1 keer gelukt.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo doe je netjes. Co-op of alleen? Ik deed het alleen, en ik was echt tering lang bezig met dat ding boarden:) En daarna zat ik weer een half uur de banshee in de verkeerde tunnel te proppen:p

    Maar was het wel waard he? ;)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was het zkeer waard. Ik had het alleen gedaan. Duurde alleen een uur voordat ik aan het einde van de tunnel was omdat die banshee overal achter blijft zitten. Gelukkig kreeg ik op een gegeven moment 'checkpoints' dus kan ik het van het einde steeds proberen. Het langste duurde het stukje waar de banshee het riool in moest. Hij vloog steeds in een hoek tegen de muur aan. Toen hij eenmaal in het riool was boarde ik de 1e keer meteen goed. Alleen de bocht van de laatste pijp was nog even een probleem maar toen ik eruit was vloog ik meteen naar de Scarab gun.
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) ik wist niet dat je m precies op het juiste moment moest boarden, toen ik het allemaal zat uit te zoeken met die scarab.. moet je je voorstellen hoe frustrerend dat was :p
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het nog eens proberen..met mijn vriend 'dylan'

    lol word cool
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina