[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel vet, met die banshee door tie tunnel jah. Kan je eigenlijk het hele level op een andere manier uitspelen. Maar volgens mij kom je dan wel veel bugs tegen.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet hoe jullie het doen, maar die banshees willen maar niet met mij door de tunnel heen. Na 10 meter draaien ze al weer om.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon even net langs de Banshee schieten. Dan wordt hij boos en draait hij weer om ;)
     
  4. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er een keer op xbox live met de capture card een filmpje opnemen
    (ik heb er een)
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt als je in de banshee zit ;)
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik niet.. met banshee kom je niet eens in de BUURT van de tunnel :'-(

    probeer de tunnel eens in te gaan met een tank.. blijf naar de banshee kijken, als hij terugvliegt een stukje terugrijden. Totdat hij weer naar je vliegt. Als ie eenmaal langs het eerste obstakel is, blijft ie in je buurt
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee want dat kan niet. Als je de Banshee in de tunnel board ontplof je. Je moet gewoon even op de Banshee schieten en dan komt hij achter je aan. Dan ren je zo snel mogelijk weg. Als hij weer bij is gekomen zal hij weer weg vliegen en dan schiet je weer op hem. Op Legendary hoef je het denk ik niet te proberen want dan zul je het niet halen.
     
  8. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een uitdaging ;)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lukt dnek ik niet. Als die Banshee jou 4x raakt ben je dood. En de Banshee raakt je hier best vaak plus dat je op moet psssen dat de Banshee in de buur tblijft en dan moet je ook nog 8 Elites killen. Gaat niet lukken denk ik.
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah het is wel super vet. Zo kan je het hele level op een andere manier uitspelen. Is wel lollig!
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe ik probeerde het met Legendary en het lukte *) Alleen toen voorbij een paar checkpoints voor het riool werd ik neergeschoten door die elites :{
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah dat is het moeilijke gedeelte. Je moet dan op 2 kanten letten en tijd om je schild op te laden heb je niet.
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jullie zeggen. Dat de banshee onploft in de tunnel. Maar hoe kom je dan ooit bij dat riool. Of moet je hem gewoon redelijk ver krijgen.
     
  14. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    neej je moet m echt HELEMAAL tot het riool meelokken.. gelukkig kunnen wij je alvast wat tips geven want als je het helemaal zelf zou moeten uitzoeken.. pfoe!
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je eenmaal in het riool loopt krijg je een stukje waar het nieuwe van het level geladen wordt. Er komt dan 'loading' te staan. Dat is als je de laatste buis van het riool inloopt die naar buiten leidt. Precies als er loading komt te staan moet je snel de Banshee boaden. Als je het goed doet ontploft (te vroeg) of verdwijnt (te laat) hij niet en zit je ineens in de Banshee. Dan hoef je alleen nog maar naar buiten te vliegen en kun je het wapens boven van de brug af pakken.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daaaag. Daar ben je toch veel te lang mee bezig. Als het niet lukt moet je dat hele rotstuk terug. Maar als je dan verder vliegt vliegt ie toch wel schokkerig. Eej, ik heb er mischien nog een... Een banshee boarden aan het einde van de brug. En alle vijanden afmaken. En dan terug in de scorpion gaan en de banshee de tunnel induwen?
     
  17. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat ik de banshee boardde (op tijd) ontplofte hij toen ik probeerde de tunnel uit te komen.. ben er nog steeds niet achter wat dat nou was.. misschien leefde de elite nog? ik doe het sindsdien altijd héél rustig aan als ik m eenmaal heb geboard
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien lukt dat ik zou het niet weten maar dan moet je de Banshee wel helemaal tot het einde van de tunnel gaan duwen. Ik heb het nu 2x gedaan en het boarden is beide keren in één poging gelukt. Het moeilijkste gedeelte vond ik de Banshee het riool in te lokken.

    Doordat de Banshee steeds langs de muren schraapt loopt hij ook schade op. Misschien dat hij te veel schade had opgelopen en daarom ontplofte.

    Een tip trouwens: schiet de vleugels van de Banshee af dan past hij overal makkelijker doorheen.
     
  19. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een filmpje van iets van 40 mb ofzo maar ik weet niet hoe ik die hier moet uploaden staat van ieder level alle mogelijke trucjes in.

    Multiplayer levels dan hè
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  20. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    mythica.org misschien
    zolang het maar geen PUTFILE of RAPIDSHARE :mad: kutprogamma's
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina