1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die paarse dingen erop krijgen door middel van rockets nades slaan etc.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    ah zo. En wat heb je eraan?
     
  3. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de meeste glitches..

    NIKS :D
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk om te doen en meer tricks (hoorde ik) maar voordat je het doet moet een iemand boven waar je je sword krijgt blijven staan dan ben jij heel hoog:) wel fun
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    oh voor degenen die het nog niet wisten, je kunt bij dat sword op één van die schuine 'balken' springen en helemaal naar boven lopen :)

    dit is wel redelijk moeilijk!
     
  6. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo shit dat ik dit filmpje niet kan laten zien want er staan wel vette dingen in, ik neem aan dat iedereen die rocketlauncher trick al kent, je pakt de rocket launcher terwijl het richtertje rood is (dus op iemand gericht) drukt op y en pakt het zwaard, druk zo snel mogelijk op de R-knop nadat je op y heb gedrukt, time goed en je vliegt van de ene kant naar de andere.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  7. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, maar tnx voor sharing!
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    niets maar kvond het wel vet om te zien... en toen we daar toch met zen allen bezig waren (midden in de nacht om een uurtje of 5, ja kansloos :p) hebben we allemaal ook gelijk maar even een kilimanjaro gemaakt, was ook wel cool om te horen :D
     
  9. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zag er weer vet uit martini...

    alleen hoe swordfly je zonder banshee :+ mysterieus hoor ;)
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja knap gedaan. Nu eerst nog even dat switch truckje met die rocket en energy sword proberen. Klinkt leuk. En ja, vertel eens hoe je dat gedaan hebt in Burial mounds.
     
  12. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Magie :9
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    My guess:

    net als swordflying op headlong dat je naar de toren met de antenne vliegt (1 van de hoogste torens in het level), doordat een banshee naar de andere kant van het level vliegt....


    heb je hier waarschijnlijk iemand geslagen met het zwaard terwijl jij in de warthog zat, die andere kerel is het level door gerent en jij vliegt in 1 keer door het level heen...

    en ik weet bijna wel zeker dat dit het is...
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sh*t. Ik wist helemaal niet dat dat kon. Ziet er wel leuk uit dat filmpje. Ik had niet gedacht dat je zo hoog kon. Zonder banshee!
     
  15. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je wat het is.. Side Seat Flying, het gaat niet om die banshee maar om die persoon die erin zit en ik had gewoon iemand op me laten slaan en naar de andere kant van de map gelopen maarja het gaat om het punt dat er een warthog boven op de map staat achter de ontzichtbare muur ;)
     
  16. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan trouwens ook een tank boven op het gebouw bij zanzibar krijgen ( waar je de bom moet armen of flag moet pakken)

    Je rijdt met je tank in dat rad, je gaat omhoog en word er weer uitgelingert, met een beetje mazzel ben je op het dak.
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow. Lijkt me stug. Zo'n tank is super zwaar. Maar wel het proberen waard natuurlijk.
     
  18. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kun inderdaad met de tank op het dak van zanzibar, is mij al een keer gelukt. hoe kom je eigenlijk op die grote molen in zanzibar? moet dat met meer mensen of kan dat ook alleen?
     
  19. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    simpel, je moet NIET die "opblaasbare" brug naar beneden brengen,
    Ga in de molen staan zodat je met een wiek naar boven word gebracht, en als je bij de nog NIET omlaag geklapte brug bent spring je op de bovenkant van die brug.
    Doe een paar crouchjumps naat de bovenkant van de molen, en dan lukt het uiteindelijk wel om erop te komen.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb laatst Halo 2 met me vriend en nog een andere vriend gedaan en er gebeurde iets heel lolligs,Ik weet niet even de naam meer van het level misschien Foundation? Naja je kan in het level met banshee's,ghosts,warthogs,wraths en ik ging in een banshee vliegen en me 2 vrienden die gingen in een warthog want die moesten mij verslaan en 1 vriend zat in een side seat van de warthog met een Plasma Sword en ik vloog net langs de warthog en me vriend die sloeg en sprong uit de warthog en toen vloog hij vet ver!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina