1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    VET jojolo!! _O_
     
  2. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    Je hebt in de warthog meerdere plaatsen en ja, je kan gewoon naast een vijand gaan zitten, je kan hem er alleen uitslaan als je bij de bestuurders plaats gaat slaan
     
  3. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik kan jou niet toevoegen
     
  4. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij anders toe --> F MasteR
     
  5. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand miss hoe de multiplayr map heet die een beetje op delta Halo lijkt met zee bergen groen, zie je vaak op screens ,, niet zanzibar, kan m niet downloaden en ik kan em niet unlocken:confused:
     
  6. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    cougelation

    edit:ik weet niet hoe je het schrijft
     
  7. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    in ieder level is er een skull te vinden die jou of de tegenstander iets aan doet soms is da wel cool maar ik had laatst een en dan zijn er alleen maar witte elites in het spel das wel kut
     
  8. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dude cool filmpje trouwens
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan iemand toevallig een filmpje aken van hoe je bovenop burial mounds komt want ik heb het egt 2000x geprobeerd maar het lukt me egt niet:mad: of anders precies uitleggen hoe je het moet doen en waar je moet staan.
    alvast bedankt
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bedoelt zonder warthog dan weet ik het...

    (mijn vorige post blijkt dus alleen te werken zonder warthog, maar met warthog kom ik ook nog wel achter ;))

    voeg me maar toe op live --> beloved NL dan laat ik het je zo meteen gelijk zien... post eerst wel even hier wanneer je op live gaat ik ben namelijk niet zo vaak online :D
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel mat warthog want dat wil ik egt wete lijkt me egt geweldig zonder weet ik ook:D

    srry maar ik heb geen live (alleen xbconnect dus dat gaat een beetje moeilijk:p)
     
  12. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    yo beloved voeg anders mij maar ---> chaos man (zonder hoofdletters) en dan show ik je hoe het moet met de wartihog
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow!!!
    Ik heb in een vliegende warthog gezeten!!!
    Via xlink kwam in in een server en daar zat iemand die kon vliegen met een wathog!!!ik heb er een foto & vid van gemaakt!

    het filmpje kan ik niet openen door dit:Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren. :mad: :'-(

    en ik kan het niet op internet zetten omdat het avi is welke site accepteerd avi ??

    hier foto
    [​IMG]

    Sorry voor de slechte beeld maar ik heb een nieuwe camera dus ik maak wel een keer een nieuwe!
    :p
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  14. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en waar vliegt hij nouw?
     
  15. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie idd ook geen vliegende warthog waarisie
     
  16. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    erm je ziet toch duidelijk dat die warthog een stuk hoger is dan de gost...

    hij vliegt dus, maar dit is via xlink dus die gozer heeft gewoon een gemodde xbox... het is geen glitch ofzo...
     
  17. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    zo iets heet tegen de muur op rijden
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht echt dat het nooit zou kunnen maar het gaat dus blijkbaar wel. Ik had het al eens geprobeerd met een banshee en met wat andere glitches maar zo moet het dus blijkbaar. Wel lekker sniper-plekkie.
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    een gastje die had de warthog net als de banshee loopings gegeven..echt gek maar hij vloog overall naar toe:) ik zat er in maar ik had een filmpje maar die kan ik niet afspelen door dit:

    Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.

    en ik kan het niet op internet zetten omdat het avi is welke site accepteerd avi ??

    kan iemand mij helpen???
    alvast bedankt.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb je al geprobeert met Putfile...putfile.com (Dit gebruiken ze ook heel veel bij High Impact Halo.org)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina