1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het direct proberen metal mark:)
    Nee het lukt niet en hij is kapot gegaan file heb ik net gezien :mad:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  2. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat denk ik gewoon op een hoger gelegen gedeelte.
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is niet waar floris! ik vloog echt!
     
  4. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon je je zelf ook besturen in de lucht of vloog je net als bij halo1 over dat heuveltje in het midden bij blood gulch.
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nee zo ginh het niet floris... je kon overall vliegen zelfs naar de andere basis etc.. ik vloog naar de vijandelijke basis terwijl ik in de machinegun zat..
    was wel cool.
     
  6. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker cool maar dat was via xbc met een gemode host. Dat is dan wel weer leuk.
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nou de host of ik weet niet of hij de host was die ging rijden zodat hij kon vliegen en dan konden wij schieten
     
  8. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel dat de host een gemode gamehad waar julie gebruik van konden maken.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah als ej een beetje kunt programeren kun je met een gemodde Xbox de hele Halo code aanpassen. Je kunt dan ook de Warhogs die eruit gehaald zijn gebruiken en ook bv. wapens dualwielden die dat eigenlijk niet kunnen (zwaard/rocket etc..). Deze Warhog heeft nu Banshee eigenschappen en daarom kan hij vliegen. Hij rijdt op de foto echt niet over een bultje want hij zit vrij hoog in de lucht!
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, echt ruig. 2 shotguns! Ik wil wel eens zo'n ventje zien lopen met 2 rocket launchers. En met die vliegende warhog is helemaal te gek.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMN!!! waar hale jullie da allemaal vandaan en nu weet ik nog steeds niet hoe je met warthog beve op burial mounds komt :p :D
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je warthog omtoveren tot een banshee ofzo.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    God wat zijn jullie allemaal voor gasten...wtf kan mij het boeien dat hij heeft gevlogen met een Warthog, Als wij dan binnenkort dat filmpje gaan zien van hem dan heb je ja bewijs. Al dat gezeik over dat ''gemodde xbox'' Dat zal je dan wel zien of het van een gemodde versie is of niet.
     
  14. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh was het XBC dan maakt het geen hol uit hij heeft hem gemod zowat wil hij nouw een taart of zow SCR*W hem
    EN WEL VREEMD DAT JE FILMPJE NOUW OP EENS VERN**KT IS
    ben het helemaal met je eens metal mark
    en nouw een laatste edit-->heeft niemand hier xbox live zodat we filmpjes kunnen opnemen met de wort op COAG of BM>>>???<<<
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  15. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik, voeg me toe (ohnee sorry ik heb je al in mijn friendslist)
     
  16. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een NEWBIE antwoord van Goofy
    beetje OF maar dat bomt niet
     
  17. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja hE ik maakte toch maar een grapje tssssssDAT SLAAT TOCH NERGENS OP ALS JE ZO REAGEERT, [PIEP]

    ps: piep is een scheldwoord
     
  18. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    oke sorry maar nu stoppen anders worden de mods pisd off
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Gforce@Jah als ej een beetje kunt programeren kun je met een gemodde Xbox de hele Halo code aanpassen. Je kunt dan ook de Warhogs die eruit gehaald zijn gebruiken en ook bv. wapens dualwielden die dat eigenlijk niet kunnen (zwaard/rocket etc..). Deze Warhog heeft nu Banshee eigenschappen en daarom kan hij vliegen. Hij rijdt op de foto echt niet over een bultje want hij zit vrij hoog in de lucht!

    DIT BEDOEL IK!
    gforce ze hebben een mod het is wel cool om te doen!!!
    jojolo dacht dat ik over de heuvel ging maar dat is niet waar de warthog steeg op als de wathog een looping maakte!:)

    owjah en jojolo dat filmpje als je me niet geloofd dan geloof je maar niet maar scheld me niet uit. :{
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  20. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Even tussendoor :) :
    ik heb eigenlijk een hele simpele vraag en wel de volgende:
    Laatst heb ik ge-multiplayered met Halo en wel met zijn tweeen in een arena op 1 tv.
    Nu zag ik dat het beeld gesplitst is door een verticale lijn in het midden van het scherm. Nu vind ik het veel prettiger om net als in de eerste halo de split-screen juist in de breedte te krijgen. dus als een horizontale lijn in het midden van het beeld.

    Nu heb ik overal in elke optie gezocht, maar nergens vind ik een manier om dit te veranderen. Dit, terwijl bij mijn broer de splitscreen standaard op horizontaal staat. Kan iemand mij hiermee helpen???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina