1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de licht val clitch dat kan mijn oma ook maar dat is helaas niet bijvend
     
  2. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, weer even de update voor nu :9

    Voor al onze fans van Beach of the Dead, deel 2 is eindelijk uit, hij is genaamd Biohazard voor meer informatie kijk hier:
    http://trickingit.com/movies_bio.htm

    Ook nog even over die scarab guns, voor zover zijn er 2 scarab guns in Metropolis en is er 1 gevonden in Outskirts.

    Je hebt vervolgens 2 soorten standy's, de primaire en secundaire standby.
    Primaire: werkt alleen als je de connectie host bent, dit legt de hele game stil en na korte termijn geeft het een blauwe scherm voor de spelers in de game behalve de host.
    Secundaire: werkt alleen als je niet de connectie host bent, je kan objecten alleen op jou beeld verplaatsen en ook mogelijk door ontzichtbare muren heen krijgen.
    Ik moet er wel even bij zeggen dat dit beschouwd wordt als CHEATEN en je gebanned kan worden als je betrapt wordt.

    Begin alsjeblieft over die bullshit van dat je de gouden warthog hebt gezien, dan was het waarschijnlijk gewoon een licht schemering maar dat is altijd nog GEEL, er bestaat geen gouden/civilian warthog, dit is bevestigd door Bungie.

    @jojolo, hier kan je de tutorial vinden en het filmpje om oddballs te dupliceren:
    http://ducain.org/hihforum/viewtopic.php?t=14877
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  3. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik het niet!
    maar martini, welke standby moet je gebruiken om de warthog uit burial mounts te krijgen, de secundaire?
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja de secundaire, dat is ook de standby die het meest gebruikt wordt, heeft meer invloed op de objecten in de game.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet je ook waar in Outskirts hij dan ligt?

    Alleen blijft je lichaan dan wel leven en kunnen ze je gewoon dood maken. Met de primaire standy glitch is dat niet het geval. En in cumstom games mag je zoveel cheaten en glitchen als je wilt dat maakt Bungie/XBL helemaal niks uit.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  6. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    In die tunnel wanneer de scarab door dat gat schiet verschijnt die voor een korte termijn, zie hier filmpje:
    http://www.putfile.com/media.php?n=outskirts_scarab_gun

    Maar ik bedoel voor het gebruik van glitchen en je niet altijd de host bent.
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    cool kan je dat nog eens doen en mischien een filmpje maken? :cool:
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Goh en der staat toch echt ''puur toeval'' Dus hij zal het niet zo snel meer over doen |:- Tsja lezen is moeilijk...

    1000 post O-)
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg het gewoon of hij het nog een keer wil doen rustig..
    owjah gefeliciteerd met je duizende post *)
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    vet jonge da filmpje met die scarab gun m,aar ff un vraagje hoe vliegt hij??
     
  11. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het al geprobeert met de primaire (ik wist niet dat er ook een secundaire was) maar dat werkte dus ook gewoon ook niet
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hm het blijkt dus dat de scarab niet schiet maar dat er elke keer een plasma rifle komt als de scarab wilt schieten. dus in elk level met een scarab zal zo een mega plasma rifle te vinden zijn. the great journey zal er dan ook wel 1 hebben of nie?

    goh wat een prachtige conclusie van mij.
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    denk ut niet want daar sgiet ie egt uit zijn oog het was waarschijnlijk niet mogelijk om eerst die scarab te latens sgieten en dan zo snel mogelijk over dat gat gaan.

    goh.... wat een prachtige conclusie van mij :p
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nee want ze kunne da zo verandere als ze willen.
    ze zijn gewoon te lui om dat te dat zo precies te maken want de scarab richt niet precies met zn oog op dat gat. anders zou die mis schiete. maar ik den dat er elke keer zon gun komt in dat oog als hij schiet. alleen zie je um dan niet goed.

    ksnap alleen nie waarom ze dan zon gun op die brug van metropolis hebbe gezet.
    tis wel met opzet want er staat nog 1 of ander waarschuwingsbord ofzo onder.
    tis wel een geinige gun.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah eindelijk iets uit Headlong. Ik heb er wel vaak van gehoord maar nog nooit iets gezien in Headlong. Jammer dat het een beetje onduidelijk is maar je hebt wel mooie plekjes. Ik heb al vaak genoeg geprobeerd om op die hijskranen te komen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  17. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat en keer op xlink we deden slayer ,
    ik zat zo te schieten op iemand en me wapen was opeens leeg dus druk ik `y`
    en op eens krijg ik weer de zelfde wapen (het was een smg)maar dan me een volle magazijn 8)
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien stond je net boven op een wapen zodat je kon switchen. Raar geval. Maar dan zou je het wel gemerkt hebben.
     
  19. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik denk niet dat het door de switch kwam want ik had ergens ook gelesen,
    dat je met wapens die met dual kan gebruiken je je 2 keer in je bezit kan hebben,maar ben die site efe vergenten
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek effe. Ben benieuwd hoe dat zit. Zou lekker zijn dan als je dat trukje toe kan passen wanneer je wilt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina