1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze site gevonden klik er staat ook een vid maar ze zegge niet echt hoe ze dat doen
     
  2. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    die met de smg is makkelijk

    stap 1: pak een smg(1 maar)
    Stap2: zorg dat als je op y drukt een plasmarifle of een ander dual wield wapen hebt(niet smg)
    Stap3 : pak de plasma rifle dual wield hem(maakt nie uit waarmee)loop over een smg en druk x (niet y)
    stap 4: gooi het 2e dual wield wapen weg door te slaan ofzo

    nu kan je leuk switchen tussen 2 smg's(kan ook met andere dualwield wapens)
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet is proberen op die wolken krabber te komen, dat is echt niet normaal cool. Dan heb je echt zoooon mooi uitzicht :D
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik wist niet dat het zo makkelijk kon. Binnenkort eens even uittesten dan. Dus het gaat dan alleen met die plasma rifles. Je kan dus niet meer met andere wapens dual-wield doen?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In die tunnel wanneer de scarab door dat gat schiet verschijnt die voor een korte termijn, zie hier filmpje:
    http://www.putfile.com/media.php?n=outskirts_scarab_gun


    ik ken deze glitch en weet dat je moet locken met het sword. maar hoe kan je nou die scarab locken in da level?
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daag, dat filmpje is echt ziek. Ja inderdaad. Dat ding kan je toch nooit locken. Dat moet je dan volgens mij gewoon doen zonder te locken want dat gaat gewoon niet. Hij heeft wel gewoon de hele tijd dat zwaard vast in de warthog.
     
  7. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas..., bungie is een patch aan het maken die het op live onmogelijk zal maken om de swordfly glitch te doen
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jah ik las dit ook al vanmiddag op HIH.com, Maar ach ik zit er niet mee, heb toch geen live :+
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    weet iemand hoe ik met de sword glitch in Outskirts kan doen om bij die scarab te komen. (zie filmpje een paar posts terug).
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die scrab op dat filmpje weet ik niet, maar je kan anders toch gewoon die "normale" scarab pakken. Ik doel op die scrab gun waarbij je met die banshee door die tunnel heen moet.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    wat bedoel je?
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap het ook niet. Op dat stuk zitten toch helemaal geen banshees. Tenzij je verder wil en hem door die tunnel wil lokken.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik heb iets leuks gevonden in Zanzibar.
    je moet wel een aantal keer proberen, maar het lukt zeker.
    Pak een Wraith (Zanzibar) en ga naar dat draaiende ding toe.
    plaats de Wraith er gewoon neer en stap uit.
    als je geluk hebt (kan best van de eerste keer) dan valt de Wraith op die loopplank waar die brug is die naar beneden kan.
    als daar je Wraith op valt moet je er even naartoe en heb je een Wraith die heel het speelveld ziet. en je kan ook iedereen die naar het zwaard of de Rocket launcher gaat neerschieten!

    'k heb nog iets handigs:

    kom je van het strand en wil je meteen da zwaard.
    pak een Wraith of Scorpion en schiet het gewoon naar buiten!
     
  14. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik mijn eigen grapje in Halo 2 heb gevonden! _O_ _O_

    Wanneer je gaat Match maken, dan zie je ,als je bij de eerste fase bent, een poppetje liggen dat door zo'n verrekijker ligt. Naast hem, zie je overal van die superkleine tekentjes verschijnen, die 3 regeltjes vormen en dan weer verdwijen. Wanneer je de linker analoge pook gebruikt, en die naar boven of naar beneden drukt, dan verdwijnen die regeltjes ook weer, en starten ze weer van voren af aan.

    Leuk om te gebruiken als je je verveelt en het match maken weer eens zo lang duurt. :D

    * Is helemaal trots
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    joepie. :mad:

    als je moet wachten ga je toch even op XBW
     
  16. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat doe ik ook altijd :+

    je kunt trouwens met pijltje naar onder door de verschillende nummers scrollen, dus:

    1 , 2 , 3 , 4

    Als je met zn 2en in de party bent, kun je de eerste 2 zien, met zn 3en de eerste 3 etc etc.. Dit is erg grappig in een party van 8!! (big team battle) Kijk zelf maar wat er gebeurd :cool:

    PS bij nummer 4 kun je het level zien dat je gaat spelen ;)
     
  17. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net bij het nieuws dat deze glitch er is: Elite Melee Ghosting

    Wat is dit??
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is de dummy glitch. Als elite kun je in een warthog wel slaan terwijl de MC dat niet kan. Je moet dan je modem stand-by zetten en in de warthog gaan zitten. Zet dan je modem weer aan en dan zit je op jouw scherm wel in de warthog maar andere zien jou op je originele positie staan. De elite zal dan willen uitstappen dus moet je blijven slaan (melee). Je zal dan in de warthog blijven zitten. Als je eenmaal uitstapt ben je nog steeds onzichtbaar en ook onsterfelijk. Zodra je dan loopt ga je terug naar de originele positie. Dus als een warthog je boven op de vlag parkeert kun je daar uitstappen en de vlag pakken. Vervolgens loop je en ben je weer terug in je respawn en kun je meteen de vlag scoren. Dit werk dus alleen als je geen host bent dus alleen met de secundaire modem glitch.

    Dat is niet waar. Je ziet het plaatje van Zanzibar maar er staat de naam onder van de map die je als laatste in die gametype hebt gespeeld en dus niet de map die je gaat spelen.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens het lukt me echt niet om met de spectre boven op de muur te komen. Ik kom wel boven met m'n spectre of ghost. Maar het lukt me niet om er boven op te staan. Gewoon een onzichtbare muur. En in dat ene filmpje dat een paar pagina's terug is gepost gaat het zo simpel lijkt het.
     
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je de muur in cougelation
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina