1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk in Burial Mounds.
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) ze mogen het best de dummie glitch noemen, dan snapt iedereen t meteen :p

    jah weet ik :+ ik wilde iedereen even nieuwsgierig maken ("voorspellende" gaven opeens!)
     
  3. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    als je geen wapen in je klauwen hebt kun je ook dribbelen met de oddbal , je moet dan gewoon vuur ingedrukt houden en erover heen lopen. En in zon level kun je de de oddbal op een plantebakje leggen, planten bakje kappot schieten en hij zweeft
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jaja ik heb nu zelf ook een Glitch ondekt. O-)

    Start Foundation. Zet ff Rocket launcher aan. Start het level. je begint nu in zo'n hokje als je naar voren loopt zie <3 en 1> staan als het goed is. Loop na 1> toe en spring van het richeltje af. Je ziet nu zo'n Uber 2 voor je staan op die Paal. Als je ff zo'n 5 cm naar rechts richt zie je een trap. Eentje die naar die 2 toe wijst en die andere wijst na de 1 kant toe. Ga na de trap waar die naar de 2 toe richt. Ga half op de trap staan (daar zit een stukje waar je recht kan lopen) Ga daar staan en richt dan na Voren (dus als je op die trap staat met je Hud (richt dingetje) richting die 2 moet je ff een kwart slag draaien en je ziet een muur. Schiet dan gewoon met je Rocket launcher op die muur en je ziet dat je kogels der gewoon door heen gaan. Ook granaten gaan gewoon door die muur heen.

    Ik hoop dat jullie het snappen.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoel gewoon Coagolation. In het filmpje ging het zo makkelijk! En ik heb het de hele tijd geprobeerd. Maar het lukt jammergenoeg niet. Beter gezegd, ik kom er dus niet OP. De muur op rijden lukt me wel.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Handige en pijnlijke glitch al verstopt iemand zich daar met een sniper of plasma zwaard :cool:
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Woh, die is zeker goed uitgevonden maar weet iemand nog hoe je nou precies met de sprectre boven op de muur in Coagolation komt?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm neen je kunt der alleen maar Rocket Launcher kogels en/of andere schoten door de muur heen gooien je kunt je zelf der niet door heen gooien.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nee, ik kom ook boven maar niet op de richel. mss moet je net ietsje meer naar rechts of links.
    zelfs een zeje laten geven door P2 heeft geen zin.

    EDIT: mss als je met een Wriath/scorpion hem omhoog schiet 8)
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hah, nee denk ik niet. Ik kom wel boven met een spectre of ghost maar boven op de rand staan lukt niet. Paar pagina's terug staat er nog zo'n filmpje waarin het zo makkelijk blijkt te gaan. En nee, duwen helpt ook niet. Maar er moet dus ergens een open plek zijn...
     
  11. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk uit beaver creek geweest :) gister voor het eerst :9
     
  12. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij zit er ergens een stukje waar je doorheen kunt. ik heb ook al heel vaak geprobeerd en het is me 1 keer gelukt. is wel geinig, je kunt dan het hele level rondlopen.
     
  13. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    seymore :) vertel eens hoe je dat hebt gedaan!
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, beaver creek! Ik wist niet dat dat kon. Die muur is daar echt superstijl.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee jongens. Hebben jullie dit al eens gezien? Vast wel maar ik kwam het toevallig tegen.
    [​IMG]
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als het goed is dat gewoon voor de pc versie de Flamenwerper....
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is iig Halo 1 dus ik snap niet wat dat plaatje in een Halo 2 thread doet..
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hij wou gewoon ff weten of wij dat ding wellis hadden gezien ;), daar ga je toch niet eerst 2 min zoeken om deel 1 van Halo Topic tezoeken. :9

    Kijk is na dit schatje :cool: Vette Warthog, alleen jammer dat tie niet in het spel zit, stomme bungie :+
    [​IMG]
     
  19. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn mooiere velgen dan die er nu op zitten.
     
  20. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    staat er van die warthog ook niet een reclamebord in headlong???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina