1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, boven de banshee ergens
     
  2. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    op de auto rai in amsterdam was er ook een soort van warthog maar deze werd gefabriceerd door audi

    ohja hoe je er door kwam nou die "boom/steen wat het ook mag zijn" daar staat iemand op en aan de onderkant/midden van de steen kun je sword cancle gaan doen. ook zit er een onzichtbaar gat in de muur. ik kan het gat niet alleen nooit van onder zien:p dus ik kan dat ook niet uitleggen. maar als het goed is kun je er ook doorheen komen zoals ik zei :9 het is wel frustrerend als het eff nii lukt. O-)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij mij in de OXBM staat er nog een vet plaatje van zo'n warhog. Die staat tussen zo'n landrover en een BMW. Ziet er wel grappig uit.
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien komt er in de toekomst wel een update voor nieuwe voertuigen!!
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou gaaf zijn. Maar dat denk ik niet als ze voor Halo 3 ook nieuwe voertuigen gaan maken. Dan moeten ze daar wel heel veel werk in steken.
     
  6. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    jah misschien die quad dat lijkt me zeker wel vet
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb laatst iets lolligs ontdekt:

    Speel Delta Halo.
    Easy: Als je de Grunt ziet tekent deze met een dartpijl in de grond!
    Normal: Hij trekt strepen in de grond met zijn handen.
    Heroic: Hij heeft een vuur waarmee hij z'n handen verwarmt!
    Legandary: Hij schuurt twee stokjes tegen elkaar om een vuur aan te maken!
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! cker vet!!!!
    das egt grppig ja
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    @Willem Fable.
    ik vind dat je dat goed uitgevonden hebt ik zou er denk ik niet opgekomen zijn..
     
  10. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag uitgevonden hoe je met je auto mee kan dummyen :|

    Korte uitleg :

    Zet 2 auto's naast elkaar, doe bij eentje de autodummyglitch ( dus niet de normale, maar ik ga dus niet uitleggen hoe deze moet,anders word dit ook in matchmaking gedaan ) en stap vervolgens zonder te lopen in de andere auto en rij weg. Dan, als je uitstapt en loopt staat die 1e auto opeens voor je neus *lol*

    En deze : Op het dak van burial mounds op de legale manier, dus zonder rockets en zwaarden. Werd eerst tegen me gebruikt in een matchmaking en hadden ze de bom erboven gelegd, maar ik heb vandaag met toeval ontdekt hoe.
    Naast de beamrifle-spawn ( dus niet daarbeneden ) is een soort van spleet tussen 2 muren. 1 man moet er gaan staan en 1 man moet keihard met the warthog tegen je op rijden. Als je op het juste moment springt kom je zo op de bergen..

    En deze in zanzibar. Een iemand moet op het raampje gaan staan bij de voorkant van de gate. Iemand springt van onder omhoog en locked hem zodat hij op het dak komt. Vervolgens doe je zwaardglitch zodat je allebei op het dak bent. Dan loopt je helemaal naar de andere kant naar de hoek van de rots Ga daar op elkaars hoofdstaan en doe de sword+cancel truuk tot zo een 20 meter hoog, dan ben je over de glazen muur heen

    Weet niet of deze al eerder gepost zijn , maarja, zelf uitgevondne : )
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alles waar je zaard cancel of rocket cancel voor nodig hebt vind ik bullshit. In matchmaking kun je dat toch niet gebruiken en om nu ergens buiten het level te lopen heeft ook vrij weinig zin. En btw Col Synergy ik zit bij jou in de clan ;). Niet bij The Moth3rship maar bij De Sith Lords.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    hoe sit dat nou met foundation... halo 2 al vaak uitgespeeld.... ik hoorde iets van dat je te vroeg met je banshee ging rollen in het laatste level... een bug waardoor je het levelk niet krijgt.... heb nu al 20 paginas afgezocht maar nks gevonden..
     
  13. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ja met mijn no0b account :+
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je het level nog niet? foundation?
    -eerst maak je ene account met de naam foundation.
    -dan speel je in co-op het laatste level.
    -dan moet je gewoon een banshee pakken zodra sarge johnson in de scarab klimt.
    -dan doe je gewoon met player 2 de 3 trucjes met de banshee: die 3 waarbij je iemand probeert te ontwijken.
    - je moet als het goed is wel het account foundation als player 1 gebruiken.
     
  15. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat kan maar bij een vriend van me had hem gewoon en had er helemaal niks aan gedaan, en ik moest weer wel die trucs met de banshee doen :confused:
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zal wel xbox live hebben. want dan moet je iets downloaden en dan krijg je dat level erbij.

    maar dat level kan je ook alleen spelen als er iemand in multiplayer meedoet die foundation heet.
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    en die zie ik een stukje terug dat er een banshee in zazibar en lockout is :+
    hoe krijgen ze dat voor elkaar ??? :9
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Een banshee in Zanzibar en Lockout? Daar heb ik nog nooit van gehoord. En in Lockout kan je niet eens fatsoenlijk vliegen volgens mij.
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Op het filmpje zag je dat je ver onder en boven lockout kan...
    Zal link naar filmpje nog ff zoeken..

    edit : voila.. http://home.comcast.net/~bearnoel/Banshee.wmv :+

    Zie nu dat op het begin... dat mannetje wel erg snel loopt :eek:
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, dat is echt weird. maar hoe krijg je die Banshee dan. in lockout zijn geenens voertuigen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina