Heb vandaag uitgevonden hoe je met je auto mee kan dummyen :|
Korte uitleg :
Zet 2 auto's naast elkaar, doe bij eentje de autodummyglitch ( dus niet de normale, maar ik ga dus niet uitleggen hoe deze moet,anders word dit ook in matchmaking gedaan ) en stap vervolgens zonder te lopen in de andere auto en rij weg. Dan, als je uitstapt en loopt staat die 1e auto opeens voor je neus *lol*
En deze : Op het dak van burial mounds op de legale manier, dus zonder rockets en zwaarden. Werd eerst tegen me gebruikt in een matchmaking en hadden ze de bom erboven gelegd, maar ik heb vandaag met toeval ontdekt hoe.
Naast de beamrifle-spawn ( dus niet daarbeneden ) is een soort van spleet tussen 2 muren. 1 man moet er gaan staan en 1 man moet keihard met the warthog tegen je op rijden. Als je op het juste moment springt kom je zo op de bergen..
En deze in zanzibar. Een iemand moet op het raampje gaan staan bij de voorkant van de gate. Iemand springt van onder omhoog en locked hem zodat hij op het dak komt. Vervolgens doe je zwaardglitch zodat je allebei op het dak bent. Dan loopt je helemaal naar de andere kant naar de hoek van de rots Ga daar op elkaars hoofdstaan en doe de sword+cancel truuk tot zo een 20 meter hoog, dan ben je over de glazen muur heen
Weet niet of deze al eerder gepost zijn , maarja, zelf uitgevondne : )