1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is echt TE gek! Vooral in Zanzibar. IK WIL DAT OOK! Ja, ik ben ook erg benieuwd hoe ze dat gedaan hebben. En op die manier komen ze natuurlijk boven op het rad van Zanzibar. (Denk ik) Alleen kan die gast niet vliegen. In Lockout is ook wel vet maar Zanzibar is toch wel de max!
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    |:- |:- Je kan wel op 3 gewone normale manieren op die rad komen. En een Banshee in Zanzibar bestaat niet, vast een gemodde xbox. Je hebt geen ene reet aan Banshee in die 2 mappen. tis daar gewoon veel te klein en waar wil je nou heen vliegen dan :confused:
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ...modded xbox mensen.. ze importeren gewoon de banshee in de levels.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik dacht al. Dat kan nooit een cheat of een glitch zijn. Mooi site heb je trouwens arnie. Alleen doen je filmpjes het niet bij mij. :mad:
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt..(mijn echte naam arnoud;)) maar ik heb een fout ontdekt en die gaat mijn vriend oplossen daarom doen de filmpjes het niet !!
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waa, ik heb nog iets vet!

    Als je het level metropolis doet en een Banshee ript en dan naar één van die Covenant dropships toegaat kan je daarop landen en als je dan een veilig plekje vind waar je niet geraakt word door de guns dan kan je blijven zitten totdat het schip wegvliegt en dan kom je helemaal buiten het level!
     
  7. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat ga ik eens uitproberen _O_
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    zeker de moeite waard!
     
  9. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het probeer val ik van dat ding af. Ik kan er wel opzitten, maar zodra dat ding wegvliegt val ik er af. |:-
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    weet ik. bij mij ook heel vaak gebeurt. maar het is mogelijk! als je niet geraakt word door de wapes van dat ding val je er ook niet af! blijven proberen

    je hebt er BTW alleen iets aan als het goeie schip hebt dat uit de stad komt, niet het schip dat uit het ''niets'' komt. want dan zie je heel de stad van ver beneden je en kan op het dak van een gebouw komen, net uitgevonden!
    na een half-uur proberen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  11. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: damn is er ook een schip dat de andere kant opvliegt?! op het dak van de tunnel was ik wel vaker geweest, maar dat ga ik zeker nog eens proberen!
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    men, dit is echt ziek. ik kwam helemaal op een hoog dak van die tunnel, allemaal gebouwen waar ik dwars door heen liep.
    als je dan een Banshee zo ver mogelijk weglokt en je ript hem dan maak je 's een vaart: de hele brug over!
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vind wel veel uit de laatste tijd he Willem! Ga zo door. Die laatste klinkt best wel vet. En met die grunt snap ik nog niet helemaal. Dat ie een fikkie gaat porren.
     
  14. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat iemand met 1 x vuren met de battle rifle (dus 3 kogels) 3 grunts dood schoot. Kan dit :confused:
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee...
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, 2 heb ik al vaker gehad dus 3 zal ook wel kunnen.
     
  17. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan dat schip wat uiteindelijk ook zo'n wraith onder zich heeft hangen? Of is het juist diegene die nog aan de rechterkant van de brug even komt hangen?
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kan dit wel. Je schiet door een grunt heen, zet er dan 3 achter elkaar en je hebt je tripple kill :+
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    als je het uit probeert zie je dat hij op Heroic een vuurtje heeft waar aan hij zijn handen warmt. op Legandary schuurt hij twee stokjes aan elkaar (vuur aanmaken op een primitieve manier) op Easy tekent hij en op Normal aait hij de grond. DUIDELIJK!?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Grote Smurf. die ene zonder die Wraith. ik heb nog meer geprobeert maar die plek daar is heel groot en je kan via wat spring werk op dat dak van de slagbomen komen (verder nutteloos)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina