1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet ook niet hoe ik die information bar moet instaleren. Want anders kan ik al die vette filmpjes niet zien. :mad: Weet iemand hoe je die moet instaleren? Ten eerste, waar staat die information bar.
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm hoe kom je met zn 5en in matchmaking? of was dat gewoon toeval?
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    info bar? die heb ik helemaal niet ga er heen druk een paar keer op refresh, kan iemand trouwnes ergens een screenie van maken (van die bar)
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar eerst krijg je toch zo'n heel soort filmpje te zien van 'Follow these 3 steps... Dat snap ik dus nooit. En dan staat er: Click on the information bar to begin the download. Mwaar waar staat die info bar dan?
     
  5. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    die infobar komt bovenin maar kan je die filmjes niet via een andere site uploaden???
     
  6. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    mee bzig
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sla het rechter raam bij de Battle Rifle in de basis kapot. Ga dan links van het raam staan en crouch. Loop dan naar voren en als het goed is blijf je ge-crouched zonder dat je de knop inhoud. Kijk dan een klein stukje naar rechts zodat als je springt naar achter wordt gedruk. Blijf naar voren inhouden en spring dan. Als het goed is spring je een stukje naar achter. Net voordat je de grond raakt moet je naar voren los laten en je maakt een superjump.

    Deze superjump is overigens ook mogelijk in Coagulation maar ik weet nog niet precies hoe.
     
  8. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    keej bedankt.

    Over die super jump in coagulation. Die lukt mij eindelijk.
    Echt super meesterlijk. Als je goed in de teleporter terecht komt, dan maak je een dubbele bounch. Dat is echt vet :+
     
  10. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik kan m nu ook! k zal die dubbele ook wel ff proberen :p
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  12. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Die site weet ik, maar daar kan je maar tot 10MB uploaden
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :eek: Oh, want als ik op zo'n link klik dan kom ik op iets vet vaags uit waar ik zelf mijn filmpje moet uploaden :{ Rapidshare vind ik zoiezo al gewoon nix. Maar zijn jou bestanden groter dan 10 MB?
     
  14. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, download ze maar. De kwaliteit is ook erg goed.

    Btw, zijn jullie blij met de nieuwe links? Zouw graag reacties willen. Anders stop ik met het plaatsen van filmpjes. En vragen worden beloond met filmpjes :p.
     
  15. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je boven op dat rad bij zanzibar. ik heb gehoord dat je op dat rad kunt komen door op een brug (die brug die je open moet schieten,slaan) te springen. maar ik val er steets van af. meschien weten jullie hoe je erop kunt komen. en kun je een filmpje uploaden.
     
  16. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    het lukt mij ook maar niet! ik weet niet precies waar / hoe je moet jumpen, of je je meteen om moet draaien etc.
     
  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook vrij lastig ik zal er een filmpje van maken :)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    als je met een Ghost richting de Warthog rijd die naast de ''voetgangers ingang'' staat recht op die onplofbare tonnetjes rijd kan je als je precies op het juiste moment naar rechts stuurt ook op het dak komen. vandaag achter gekomen
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kwestie van goed springen ;)
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar pagina's terug was er een filmpje van een gemodde xbox met een banshee in Zanzibar. Mischien is die foto van boven op dat rad genomen toen ze een banshee hadden? Maar blijkbaar is er dus een andere manier. Show us Darkon...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina