1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    geef hem dan meteen deze link http://ducain.org/hihforum/viewtopic.php?t=21478

    en wat ik gister deed is de NIEUWE superbounce in Ascension en ik kwam op de grote tower[ja die hele grote:p]
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was ook online en als je schoot kwamen er allemaal master chiefs uit de lucht vallen je kon er wel hondereden maken..
     
  3. zanziman

    zanziman Gl!tch

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu ff iets vrage dat niet echt het onderwerp is van vandaag, maar... hoe kan je sturen bij swordflying? Want ik doe alles precies zoals jullie beschrijven en zo, maar ik vlieg gewoon eventjes en val dan weer naar beneden.Hulp graag...

    p.s. eerste post !
     
  4. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt niet sturen :9


    waar je wel bij kunt sturen is banshee launching je maakt een barrel rol opzij en je stapt op het moment dat de banshee net op houd met draaien uit. en je vliegt vooruit *)
     
  5. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is allemaal niet nieuw gewoon fase it! je zat zeker bij R2cool in de game
     
  6. zanziman

    zanziman Gl!tch

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    tx, maar waarom word er in het filmpje van swordflying dan gezegd dat je wel kan sturen ?
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe doe je die, ik heb het filmpje gezien. Ik kan hem wel op Zanzibar en coaclation. Moet het precies het zelfde?? :confused:
     
  8. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    @seymore: Edit je posts is man, jij hebt morgen 2000 posts als je zo door gaat, wel matig.
     
  9. zanziman

    zanziman Gl!tch

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Simpel, je moet eerst iemand buiten de invisible wall boosten met een specter.
    Dan doe je swordcancel er naar toe. Dan doe je sword cancel omhoog (daar bij die muur) en dan ben je er :)

    ps: Ik weet het, beetje vaag zoals ik het vertel, maar als je het niet snapt moet je maar op www.highimpacthalo.org kijken, daar staat genoeg
     
  11. zanziman

    zanziman Gl!tch

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks jerreby _O_ , ik heb een megazalug filmpje gevonden op het net _0/
    http://files.mythica.org/halo/darkhelmet/Waaaay-Off-Zanzibar
     
  12. zanziman

    zanziman Gl!tch

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jerreby, hoe maak je dat iedereen een overshield heeft?
    Want ik krijg het maar niet voor elkaar, moet je dit op juggernaut doen ofsow?
     
  13. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    neej dan moet je zelf een game variant maken en dan kan je dat instellen en dat filmpje staat ook al een keer in deze thread
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je volgens mij ook gewoon bij Jugernaut instellen hoor. Iedereen dus en de Juggernaut dus niet.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Maak een game: Teamslayer, kijk bij game options en dan staat er shield, dan moet je hem op overshield zetten. :9
     
  16. zanziman

    zanziman Gl!tch

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    tx everyone, heb nog een kleine vraag: dus als je achter de invisible wall probeert te raken en je speelt maar met twee personen, hoe moet de tweede persoon dan achter de invisible raken als de ander er al achter is???
    Het is me al één kéér gelukt met sword lunge maar nu lukt het niet meer, er moet dus wel een andere manier zijn...
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Je video instellingen op je xbox zelf moet je aanpassen, je moet pall-60 (ofzo iets) uit zetten, dan kan je er makelijk door heen glitchen :p
     
  18. zanziman

    zanziman Gl!tch

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, maar was dat niet voor superjump :confused:
    Ik zou ook graag een manier waarop je het gewoon kan doen zonder speciale settings
    Maar toch bedankt _0/
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Juist niet voor super jump, dan moet je hem uit zetten.

    Een hele tijd geleden kwam ik maar niet door die kooi constructie in Ivory tower. Ik aan iedereen vragen hoe dat kwam, maar niemand wist het. Toen ik dat pall-60 uitzetten lukte het gelijk, moet je echt is proberen.

    Je zet je xbox aan zonder CD >> settings >> video >> pall-60 moet je op NO zetten :p
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Yup voor superjump moet pal-60 AAN en voor door muren te kunnen komen moet pal-60 UIT.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina