1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :) ik weet het bijvoorbeeld :)

Wat je doet is, je gaat naar het strand en zet helemaal in de hoek van het level, in het water dus (aan de kant van waar je de vlag heen moet brengen) een ghost in de hoek met de voorkant van de hoek af. Dan zet je daar een warthog voorzichtig bovenop zodat ie lager komt te liggen. Je stapt weer in de Ghost en stapt weer uit. je bent nu buiten de muur.

Samen met iemand anders kun je vervolgens met swordcancellen naar boven!

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Je kan ook uit het level als je boven op het dak bent :+

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    whaha dan kun je niet naar de seawall lopen hoor

4. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    meschin een stomme vraag. wat is zwordcancel en hoe doe je dat.

5. Rovak

Rovak Guest

sword cancel is dat je op iemand af vliegt zonder dat je hem schjade toeberngt, je doet dat dooor op R te drukke en dan op X enm dan cancel je je attack ,aar clieg je toch. ALs je wil kan ik je nog wa tricks late zien, in de tonnen van colossus kome, bodem van lockout en waterworks en reloaden zonder te reloaden en wat andere dingen dioe je waarshienlik nog nie wet ;)

6. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar zien.

7. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik je een fried reqest stuuren over live of ga je een filmpjes op het form zetten.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic:

Waar staat Eatsereggs eigenlijk voor, want ik begrijp dat topipcs met eastereggs erachter betekenen om fouten te melden, maar waarom dan 'eastereggs':confused:

9. Victor

Victor Guest

Meestal geheime dingen die je kan unlocken door iets speciaals te doen. Bijv bij een film krijg je dan mislukte scene's.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eastereggs zijn geen fouten in het spel. Het zijn leuke/grappige dingen die ze expres in het het spel hebben gestopt. Wat in deze thread dus bespreken word zijn geen eastereggs maar bugs en glitches. De skulls bv. zijn wel weer eastereggs.

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat swordcancellen lijkt me echt verrot. Maar ik zag een keer iemand bezig met dat trukje met die ghost en die warthog maar hij had geen headset dus ik wist helemaal niet waar hij mee bezig was. Maar op die manier kom je dus achter de seawall...? Is dat swordcancellen moeilijk?

12. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het niet voor elkaar. het is echt moeilijk. het hoogste dat ik klam is 3/4 van die muur.

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ffies een offtopic vraagje, omdat dit het meest actieve topic over halo is: kijk ik ben niet zon die-hard xboxer, en heb dus ook niet HALO (1) in mijn bezit maar wel halo2, en omdat ik wel graag wat meer duidelijkheid over het hele halo-gebeuren wil, was ik van plan halo te kopen, maar het spel is al meer dan 3 jaar oud, dus is het spel nog wel te doen vergeleken met de nieuwere topgames die er nu zijn ??? ik denk maak hier niet geklijk een heel nieuwe thread over. dus ik vraag jullie even om jullie mening, of het spel nog wel te spelen is vergeleken met de games van nu.

(maar beantwoord mijn vraag ook weer niet te lang en zeg niet steeds het zelfde want daar is deze thread niet voor;) )

greetz
    tha BomB

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon kopen. De graphics en interactie met de omgeving is wat minder dan Halo 2 maar het verhaal is nog steeds erg goed. Het is nog steeds een topgame.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Singel player en het verhaal van deel 1 zijn beter als die van deel 2. Bij deel 1 was er nog geen hype het was gewoon een nieuw spel.

16. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon doen. het is well een iets oudere game. maar toch nog best leuk om te spelen. meschin zijn de grapics niet meer zo mooi. Maar er is wel een leuke multi player.

Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan zal ik hem maar halen ;) Het zijn dus genoeg reacties dus nu weer verder met deze thread ;) :+

18. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog een andere manier om op de seawall te komen want dei wardock ghost glich lukt mij niet.

19. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat je via het dak op de seawal kan komen maar. ik kom steeds invissebel wals tegen. hoe moet je die omzielen of doorheen. ik will heel graag op de seawall komen het lijk me echt het toppunt.

Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer gewoon sword cancellen. En edit je post volgende keer effe. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina