1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asonto

asonto halo2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah en dan hoop ik ook dat deze thread het weer wat beter gaat doen.

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Containment Je kunt bij 1 basis met een spectre en/of banshee het level uitgaan. Moeilijk uit te leggen, maar het kan wel. Een andere is het gezicht van een ontwikkelaar zien. Ga in het midden van het level staan op dat platform/brug. Kijk met smg/sniper naar de Halo ring op de hoogte vande schaduw, en je zult in het midden van de schaduw/lichtzijde een gezicht zien.

Warlock Superjump heb ik al in actie gezien, maar hoe je hem doet?

Sanctuary Je kunt door op elkaar te staan op de middenring komen en ik heb gehoort dat je ook op een basis kan komen.

Turf De daken en superjump (zoals vorige pagina al werd beschreven).

Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die lvls best saai.

4. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nogmaar twee gedawnload net. echt strak ik ben in dat sneew level het level al uit geweest. op de plaats waar de spectre staat kun je schuin de muur op rijden. maar voor de rest heb ik nog geen glitches ondekt.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Turf zat toch ook bij dat eerste pack? Dus dat sneeuw level en Turf kan je gratis downen? Dat zijn volgens mij ook de 2 vetste maps. Ik kan echt niet wachten om ze te spelen. Zijn er eigenlijk al wat superbounces ondekt of niet? Lijkt me wel vet in die levels. En kan je ook in de buurt bij die scarab komen of kan je daar niet bij? Lijkt me wel vet.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Voor Turf zal je moeten betalen, Turf zit namelijk in het Killtacular Pack samen met Sanctuary.

7. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    voor turf moet je inderdaat dokken maar volgens mij is het de moeit waar. in warlock ben ik al in het midden punt geweest. tussen die vier poorten in. waar de camo licht. met de zelfde glicht. Als die waarmee je onder ivery tower kan komen. best grappig.

Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Op Turf kan ik al over al die dakies lopen en over die poot van die scerp lopen

In Sanctuary kan ik de mega bounce (kan je lekker in die grote boom zitten :p)

Ik ga eens die soort gezicht glitch bekijken in Containment. (p.s daar konde ik de eerste dag van de download al gelijk op met al dat sneeuw echt LOL)

9. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    :+ Vandaag zaten een vriend en ik lekker te co-oppen, en we gingen een beetje klooien met vehicles etc in het level "delta halo".
    We waren er al een tijdje achter dat je iemand kan lanceren met een wraith zodra je iemand aanrijdt terwijl hij springt. Wij kwamen op het idee om elkaar het level uit te duwen. Dat lukte ook *). Eenmaal boven ging degene boven een eindje naar boven lopen terwijl de ander (in de wraith) zelfmoord pleegde. we kwamen samen op het hoogste punt van het level. Wij dachten: "laten we dit eens melden en laten we wat foto's maken.
    Toen we het nog een keer deden, kwamen we er achter dat je ook in je uppie omhoog kan zolang je maar een ghost hebt (gewoon een kwestie van tegen een muur op boosten). Op deze foto's kan je zien hoe en waar we aan deze easteregg zijn gekomen :)

Kwaliteit is niet helemaal geweldig, maar het kan ermee door:)

^^ De plek waar je omhoog kan.

^^ Nog een keer:) Het is dus zegmaar aan de rechterkant van dat gebouw wat je op het onderste plaatje ziet.

^^ Het uitzicht wat je eenmaal ziet als je boven bent.

^^ DE!! perfecte foto naar elkaar kijkend als 1 van ons op het "hoogste punt" staat.

^^ Overzicht van het "hele" level, een hoop water eigenlijk :+

Dit was het dan... _O_ Voytec _O_

10. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat water met die gebouwen er in VET machtig ereuit zien op de TV, en daar boven lijkt het me ook een VET gezicht!!!

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Darkon, kun je misschien een filmpje maken hoe je op de ring in zanzibar komt door gewoon te jumpen??

Rovak, hoe begin je een spel zonder wapens!

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij heeft een mod-chip en daarmee kan hij al die shit aanpassen. Ook kan hij de oude warthogs die eruit gehaald zijn terug halen. Hij kan ook bv een warthog laten vliegen.

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    een beetje nutteloos om het er dan bij te zetten.. :{

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pas op met wat je zegt ! |:-

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg niks verkeerd,. Ik vind het zelfs nep dat die gasten er zijn. Ik was toevallig in een cumstom game waar die Rovak was en daar was hij oneidig rockets aan het schieten. Hij zei toen dat zijn XBox nog 'eerlijk' was en dat hij action replay gebruikte....

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yo die shit met die ghost kan ook in multiplayer maps :D
    Je kan bijna verticaal omhoog gaan. Iemand zo zin om ff gewoon maps te chekken waarbij dat zou kunnen? IK ben zo online.

/edit laat maar mijn headphone is kaput :'-(
    maar ja 13 mei krijg ik tog een nieuwe :D

Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ga een film maken met halo. Het gaat Lord Of The Rings worden. als je mee wil doen stuur -->1<-- PM met: je naam, gamertag, msn adres

Ik wil graag mensen die SIRIEUS willen meewerken....

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet heeft Rovak tot nu toe geen chip hoor. Maar zullen we beter maar over op houden. Ik ben nu ook in Containment boven in het level geweest met een spectre. Echt zo vet. Je kan daar nog op best vette plekken komen achter de bunkers enzo. Die map is trouwens echt geweldig. De bunkers in helemaal. Superwit daarboven inderdaad trouwens.

19. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rovak heeft em gemod! Ik speel vaak met em....

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand nog vette glitches of superjumps in Containment?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina