1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet. maar ik blijf zoeken naar glichisch (wat ik nu niet kan omdat mijn gare broertje achter de xbox zit). de eennigste glich in containment die ik weet is hoe je uit het level kom.

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die kan ik nu dus ook. Maar dat wist je al. Maar ik had van iemand hier nog gehoord dat je ergens een superbounce kon. Volgens mij zei Gforce dat, als ik het mis heb mij excuses maar ik dacht dat het ook in Containment was.

3. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben trouwen ook al met een bangie buiten het level geweest. best grappig. maar als iemand nieuwe glichesch kent. gelijk melden. dan ga ik ze gelijk uitproberen

4. Rovak

Rovak Guest

Mijn Xbox is niet gemod =/, Ik heb 1 originele en 1 gemodde. Met de originele zit ik op live en kan gewoon superveel rockets schiete. Je moet gewoon de gamesave bietje aanpasse op de computer

5. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat met je cuputer het spel aanpassen oke. maar gebruik het dan niet in machmacking. anders ben je een cheater.

Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  6. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen want het XBW forum hier is de eerste oficieele release van de GlitchDatabase
    Out Of Turf Alone-->--------->------>
    http://useruploads.mythica.org/cgi-bin/viewfile.cgi?f=Out_Of_Turf_Alone_Glitch_Database.avi
    En wat iedereen nouw zit te zeiken over met die ModChip bij Rovak die ModChip gebruikt hij alleen op Xconnect.
    En he zijn dus gewoon save game's die hij gebruikt om zonder Hud/Wapens rond te lopen helemaal legaal want Action Replay is goedgekeurd door Bungie/Microsoft.
    De site is trouwens veranderd in->http://www.glitchdatabase.cjb.net/

Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  7. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    ja laten we stoppen met zuren oven rovak xbox en overgaan op glichen.
    Ik heb gehoord dat door bungie weer glichisch verwijdert gaan worden.
    ik vind het ech vervelend straks blijft er geen glich meer over

8. jojolo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk niet de bedoeling maar wat vind je van mijn filmpje?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo? Dat is juist goed. Die n00bs die de hele dag aan het glitchen zijn moeten gewoon stoppen. De glitches worden weer in matchmaking gebruikt en dat verpest het gewoon.

10. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    in machmaking gliche is wel lullig (Doe ik dus niet). maar als je het in een glichingpartie doet is het wel vet.

11. jojolo

Leuk Bevonden:
    0
  12. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    vet filmpje maar een ding snap ik nog nie. hoe kom je zo hoog met die rokets.

13. jojolo

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon doen wat ik doe op de barricade gaan staan

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Damn... laatst gingen ze weer op burial mounds met de bom :mad:

Echt KUT cheaters :mad:

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Word er eigenlijk in de nieuwe maps veel gecheat/glitcd? Het is me nog niet opgevallen maar ik heb ze ook nog maar nauwlijks kunnen spelen.

16. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    bla bla bla balanrijk: het is gebeurt ik heb een ranking recet. ik ben bij alles van level een. ik weet niet of jullie het ook al hebben gehad. ik vind dit best balen. op bunie staat nu dat ik nog maar een game heb gespeel.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zeker minder! Net even opgezocht:
    The reset of the levels today may cause some confusion. It's possible that when you look at your Friends' levels in Halo 2, they'll appear higher or lower than they really are. This is because your Xbox stores information about Friends, including their recent levels. This oddity shouldn't last more than a couple of hours, so don't sweat it.

Best lullig, er was ook nog een matchmaking update. Dat houd in dat bepaalde starting weapons veranderd zijn etc. Kijk maar even Hier. Het bovenste deel had ik een pagina hiervoor al gezet. Maar er staan nog best belangrijke dingen in.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb nog wel iets grappig gezien in turf of heb ik zelf mee gemaakt.
    Het ging perongeluk ik ging in de turret zitten en ik stapte de verkeerde kant uit dus zo kwam ik tussen een hekje zitten :D
    ik heb 1 foto en een filmpje voor jullie gemaakt :D
    filmpje

19. madmaxensnow

Leuk Bevonden:
    0
    lachen trukje. maar mij lukt ie nie. moet je op een bepaalde manier voor het hek staan

20. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Mpz, ik ben er niet helemaal mee eens dat je nu uit de level bent. Je kan daar namelijk ook komen met wat springen. Maar daar zit je nog wel achter een invisible wall. Dus je bent er niet helemaal uit. Ik kan op elk dak komen in turf. Ook heb ik bovenop het ruimte schip gestaan.
    Best leuk, je springt van dak tot dak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina