1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SalamimaN

SalamimaN Shoopie Whoopie!!

Leuk Bevonden:
    0
    noop, nog niet

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand andwoord op mn vrige post....?

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jah, ik ben ook erg benieuwd!

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    erm, dat is niet zo moeilijk...op pagina 10 van deze topic staat een link die een filmpje laat zien :)

Maar wat mijn vraag is, ik heb dat zwaardje en ik zit nu op die brug, hoe de f*ck moet je nu vliegen??? die zwaard moet je pakken bij de level outskirts..en dan moet je dat leveltje gewoon ff uitspelen en je hebt hem dan bij dat brug level

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ow, ik dacht dat dat niet werkte. bedankt. vliegen moet je doen door iedereen tot de tunnel te killen behalve 1 of 2 banshee´s. dan pak je je warthog en ga je in de side seat zitten, als er een banshee langs vliegt en je pijltje word rood moet je slaan met je zwaard (nog steeds in de site seat). als de banshee ver weg is stap je uit en kun je vliegen.

6. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik al een paar keer geprobeerd, maar het lukt me elke keer niet.
    Die banschees komen heel dichtbij maar dat richtding wordt maar niet rood.

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik bedoelde eigelijk dat grote alien ship wat heel laag boven de grond vliegt, sorry voor het ongemak...

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nah ik had gisteren het zwaard en wou dus proberen te vliegen :p, is niet gelukt want ik zag net dat je alle gastjes moest doden in die tunnel...'k zal het zo weer ff proberen

9. Victor

Victor Guest

In Halo 1 kom je bij het level The control room aan in een Pelican. Je stap daar automatisch uit. Maar je kunt als je er snel weer in gaat me x vlieg je weer gewoon terug en de Pelican stort zomaar neer en je gaat dood. Vaag maar wel vet.

10. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    en als je op tijd uitstapt, kan je gewoon naar beneden gaan en dan luisteren naar fijne muziek :)

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je in co-op bent moet 1 in die pelican blijven en de andere doodgaan aán 't begin(in de afgrond springen oid) dan raakt de Pelican met de ene gozer na een tijdje neerstorten zo'n bewegende ring, waar die 2e dan op spawnt en daarop kan lopen en springen(beetje skill nodig), als ie het ff volhoudt spawnt die ene daarna daar ook weer en kunnen ze een wedstrijdje rennen en springen houden... ;)

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  13. Hyate2000

Hyate2000 wht a day to say now

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat dit over halo2 maar ok, ik ging dus en keer (ni Halo(1)) two betrails doen.
    als je voor de eerste x buiten komt staat een 20 passen van de deur een banshee, ik d8 he leuk die pak:) ik doe nog 2 stappen en hij verdwijnt! in het niets!:p zo heb je nog een fout in in het lvl Halo, als je daar (voor mij altijd de 2e) life boat komt(je moet dan een steile heuvel op, daar staan marines als je dna je warthog aan de linker kantop een bepaalde manier neer sten en in de gunner seat gaatdan kijk je zeg maar "onder" de map das erg grappig.....

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    heeft iemand die link al bekeken??

15. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    THIS GUN SERIOUSLY ROCKS! _O_ _O_ _O_

http://maphawk.ontv.com/utfoo/video/[05]Metropolis/ban_pwn4.mov

ff wat info achter elkaar gezet van 'how to get it'

This should get you to the rifle (according to that site anyway)

LEVEL: Metropolis

To get a banshee into the second half of this level:

1) Lure a banshee into the tunnel, and lure the banshee into the loading area (past the circle on the floor and as close as possible to the tube entrance.)

2) With the player who crosses the loading zone (in case you are on co-op,) make sure that you have the 'press x' message for boarding the banshee... and make sure that you will have it as you back up a few inches and cross the loading zone.

3 ) Now cross the loading zone and board the banshee.

-If you board the banshee prior to triggering the load, it will explode.

-The banshee remains for a (dit is dus nog niet eens een seconde :mad: )second or two after the load before vanishing, so you need to be quick.

4) You can fit a full-sized banshee through the tube with a little trial and error. The entrance and exit are the parts that seem to cause the most trouble.

ok.....first the hardest part is to get that damn banshee too the tunnel that leades to the outdoor place.....the elite will get stuck wut u do is take the tank and kill all enemys first then dont try to melee attak it too jar it lose it usually wont work...wut u gutta do is go away from it ank "play with it" kinda move urself back and fourth this should work keep doing this all the way to the "pipe" entrence...all the way or it will blow up wen u get into it....once ur through the pipe look up and u should see buildings and structures.....look for two "walkways" up in the sky that connect one structure to the other...it is on the first one of those "walkways" and it is very hard to see because its so small....just locate it pick it up and have fun!

The loading zone.

You must lead a banshee through the tunnel. You get to a half open gate with jackals and the marines come in warthogs and try to kill them. The banshee must follow you through the gate. YOu will fight more aliens and through the second gate. You go through the tunnel on the left. once you go in it will say loading and that is when you board the banshee,. It is extremely tricky but it should be worth it. I haven't gotten it but i know how.

Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  17. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    nou dat gaan we eens proberen
    thxn dennis;)

18. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    gaat nie lukken want heb ook geprobeerd,want als je op de brug een banshee board en daar na naar de tunnul wil dan word je tegehouden door een soort muur,want die kaatjse dan weer terug en kun je dus door de tunnen door,

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    i know... maar je moet een banshee die tunnel inlokken en daar pas gaan boarden, en dan ook nog op precies het goeie moment (staat ook in die uitleg)

/edit: Soooo close.... :'-( Dit is zoooo frustrerend!!! *begint nieuwe poging*

Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  20. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina