Halo 2 eindbaas Legandary

Discussie in 'Algemeen' gestart door gizmozz, 25 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    oK, bedankt mensen voor de tips, krijg je nog extra's als je hem op legendary hebt uitgespeeld?

2. jpw-xboxer

jpw-xboxer Xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    orginal post
    ((Yo mensen,

Ik ben al een tijdje bezig om halo 2 op legendary uit te spelen, best moeilijk maar goed te doen. Maa nu ben ik in het laatste level bij die Brute Chieftand en mn mond valt open. Die kerel kan haast niet dood Je moet zijn schild eraf schieten zodat je hem echt kan mollen. Helaas blijkt dit alleen mogelijk te zijn met een Carbine van de Covenant, die echter nogal schaars is daar. Is eenmaal zijn schild eraf moet je alweer reloaden. In de tussen tijd is zijn schild weer op. Mensen ik ben al een week bezig maar het is me nog niet een keer gelukt om hem te mollen Ik ga elke keer weer dood, val van het platform af of heb geen kogels meer coor de Caebine. Wie heeft dit nog meer?))

als je coop doet met een vriend ofzo word het mischien wat makkelijker, als je het zo probeerd lukt het den kik wel.

3. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    jaa maar dan moet je hem met coop uitspele helemaal dan krijg je een xtra leveltje bij multyplayer

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    'k heb dat laatste level ook al uitgespeeld op legendary, Je moet gewoon flink veel van hem vandaan springen en als dat groepje brutes der aan komen na de bovenste verdieping gaan en ze vanaf daar neerschieten. Gewoon geduldig zijn met totdat die kerel met sniper schiet dan is zijn schild weg en heb je net 1 sec om hem teschieten :)

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoef nie je kan um ook op easy doen en dan gwoon trix ofzo en dan kryg je die map ook (TIP: foundation (die map) Ninjanaught naught movement fast en normale damage en brute shot als start wapen en let de lol begin;P)

en als ju m op legendarisch uitspeelt kryg je nix, ze zegge dat er adn un filmpje komt met aant einde 9 feb maar da heb ik nog nooit gezien!!!

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat Foundation geweldig is maar toch...En ik heb hem ook op Legendary uitgespeeld hoor, het duurt alleen wel heel lang, ik vond het ook tamelijk saai, maarja.

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    gebruik je granaten man..
    Stick em met een plasma nate

8. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    Foundation kan je altijd spelen, je hoeft het spel NIET te hebben uitegspeeld(moet wel de laast xbox live update hebben van halo 2)

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Duh, dus mensen die geen xbox live hebben moeten het spel wel uitspelen slimmerd :+ ;)

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Volgens mij had Metal Mark die avatar gemaakt..

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    En wat als alle 14,294 leden zo gaan denken? Lijkt me geen goed plan.

Dicht dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina