Ik vind zulke details wel mooi moet ik zeggen, bijv. het rond vliegen van de hulzen (vooral bij de chain-gun op de Warthog in Halo:CE). Nieuwe Bungie update is er trouwens ook ( #3 ). Klik
is het een idee om verder te discussieren in Centraal Halo2 Geruchten en Feiten topic opdat "de kennis centraal blijft"? *Pillar of Autumn...wishful thinking...zoveel Halcyon class users waren er niet over hehe. En ze werden doorgaans ook niet gelaunched uit de Battle Rifle. ** Fall 2003, is dat : derde kwartaal (dus juli-augustus-september), of meer meteo*logischer* (september-oktober-november)? EDIT owjah, 2004 alweer.. tijd om eens onder mijn steen vandaan te komen...
Fall 2004 is September, Oktober, November, dacht ik. September zou nog mooi zijn.. te mooi om waar te zijn. Quote uit de update: "next week I will ask for some movies of new levels and see how long it takes before someone actually punches me in the face"
alleen stukkie groter dan 640x480 (1600x1200) maar kan tenslotte omdat ook xbox spellen op de pc worden gemaakt
Nee, het is een render van de game engine. De scene die zich afspeelde toen ze op de screenshot knop drukte is daarna op hoge resolutie gerenderd door de screendumper. Hij zegt niet dat het in-game is, hij zegt dat het uit de game engine is, wat waar is, de models en textures en lighteffecten zitten in het spel. Alleen de resolutie niet. Dat heet een 'render'.
Zoals in het begin van de Xbox toen die was aangekondigt. Volgens mij was het Amped ofzo waar je mee hadden lopen photoshoppen...erg triest vooral omdat het helemaal niet nodig was.
Ben benieuwd wat ze op de E3 zullen laten zien..mss kunnen de bezoekers van de E3 zelf wel Halo 2 Multiplayer spelen Dat ze die ene demo maar eens op de OXM demo disc gingen zetten
Over E3: Dat verwacht ik wel ja! No worries, we zullen het nodige cam-footage en shit droppen op XBW vanaf L.A.!
Als hij speelbaar is krijgen we vast wel een korte preview achtig artikel? Ook al is het niet zo veel zeggend, alle Halo 2 info is leuk.