1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HALO 2 gaat tegenvallen!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ikarus, 11 dec 2003.

  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee alleen de ontwikkelaars zelf...
     
  2. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet zo'n hele hoge verwachtingen van Halo 2. Dan kan ie tenminste niet zo tegen vallen.
     
  3. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan alleen maar zeggen dat het vast wel goed komt kijk maar naar de games die de laatste tijd uit microsofts stal komen rollen (crimson skies,topspin) het kan gewoon niet fout zijn ik heb alle vertrouwen in bungie dat dit een regelrechte topper word zeker beter dan deel 1
     
  4. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond sommige levels in halo echt tegenvallen hoor, sommige levels leek het net alsof je de hele tijd door dezelfde gangen heen liep.

    heb sinds ik m had uitgespeeld ook niet meer gespeeld eigelijk
     
  5. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha.. wat een boer niet kent dat vret ie niet....... :cool:
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    nou bij mij is het altijd als ik de eerste deel niks vind dan vind ik de 2de ook niks
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat wil je anders opmerken bij een screenshot post, dat de gameplay uitstekend is? :{

    Halo: CE was herhalend omdat Bungie hem moest afhebben voor de release van de Xbox. Nu krijgt Bungie alle tijd van MS.
     
  8. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit een gigantisch domme thread :p

    Maar, een ding wil ik jullie wel zeggen, toen ik de E3 2003 trailer voor het eerst zag piste ik in m'n broek.
    Halo 2 gaat niet tegenvallen!
     
  9. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    wij mensen maken de hype microsoft doet nog niks behalve een release van een aantal filmpjes.
    wij als gamers hebben het er bijna alleen maar over dat is de hype wij maken de hype
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk eerder dat halo 2 een uitgebreidde patch wordt voor deel 1 waarin nieuwe voortuigen zitten, online gedeeltes, nieuwe levels en nieuwe mogelijkheden.
    De grafix zullen wel mooier zijn maar hoe kan een halo 1 die met 60 frames draait en veel framedrops had nou beter gemaakt worden?

    Dan gaan de frames naar zeg 30 en bij een shooter is dat retelaag, als het een racegame was is het nog goed te spelen maar shooters gaan om reacties dus volgens mij wordt het nooit echt super veel mooier dan halo 1.
    Ik denk wel dat er weer een leuk verhaal in komt want dat was een erg sterk punt van halo 1 dat de meeste shooters niet hebben.
    Ik denk zeker dat halo 2 niet tegen gaan vallen alleen moet je je niet mee laten slepen door de hype, ik ken namelijk een racespel wat het "beste racespel van de eeuw ging worden". Maar need for speed valt toch behoorlijk tegen.
    Ik kan echt niet wachten op halo 2 en ik denk dat het gewoon een mooie en vette game wordt en ik verw8 er niet teveel van zodat hij sowieso niet tegen valt.
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hmm, dat is een aardige patch dan. :cool:

    Waarom zou een vervolg enorm veel moeten verschillen van een al succesvolle formule?

    En je wilt toch niet zeggen dat je serieus dacht dat EA de beste race game aller tijden zou kunnen fabriceren?
     
  12. GhostRider

    GhostRider Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    halo II?

    Als die release data niet constant uitgesteld worden,is de game zowieso al "mooier",en ik denk dat dit ook geldt voor halo.tot nu toe indrukwekkende beelden(ik hoop alleen niet,dat de game ingekort is,zoals met de meeste sequels)
     
  13. gerjan

    gerjan Guest

    kben nu onderhand toch wel heeel erg uitgekeken op halo1, splitscreen 2(tv1) tegen 2(tv2) is ook saai, alle truukjes zijn bekend, geen goeie sniperplekken meer etc etc.

    Ik snak naar halo2(@live)


    Nou zie pgr2, "gewoon" opnieuw engine opbouwen of een geheel nieuwe engine.

    En wat je over die uitgebreide patch zei: nieuwe voertuigen/online/nieuwe levels/nieuwe mogelijkheden...
    Dan heb je het toch gewoon over een nieuw spel:confused:"

    Halo draait trouwens niet op 60frames;)

    Kortom je post slaat nergens op vind ik, maar wie ben ik8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2003
  14. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ik hoorde iemand in deze thread zeggen dat halo 1 draait op 30frames p/s, en weer iemand anders zei 60frames p/s, wat is het nu?


    Halo 2 kan zeker tegenvallen, maar dat geldt voor de mensen die halo 1 nix vonden of die gewoonweg niet van dit genre houden. Ik denk dat de halo 2 trailer toch genoeg verraad over hoe het spel gaat worden, en mij lijkt het geweldig! :9

    WE SHALL SEE................
     
  15. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 1,5 jaar speel ik Halo nog steeds !
    dat heb ik nog nooit met een game gehad, daarom al koop ik het 2e deel blindelings :)
    en als ik Halo 2 eindelijk hebt dan zal ik Halo netjes inlijsten :p
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    same here
     
  17. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    buiten live! maak ik nog wat tijd voor halo, dat zegt genoeg
     
  18. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Men zegt dat er geen hype is. De hype is al volop bezig. MGS2 was ook een hype. De game was zeer goed. Helaas de verwachtingen zijn overspannen. Het beste is vind ik minimaal tot niks van een game laten zien en zeer kort voor de release laten boomen. Alle killer apps. zijn voortgekomen uit dit principe en niet doorde hype. Want de hype is meestal een luchtbel. En je weet wat er gebeurd met een luchtbel wanneer je er met je vinger aankomt. Anyway Halo vond ik awesome en dat kwam niet door de graphics of andere shit maar door het verhaal. Het zit zeer goed in elkaar. Halo 2 daar wil ik weinig over horen behalve de dag dat ie gereleased wordt en dan Blam afsluiten en lekker mezelf in de game laten ondergaaan. Weer een ervaring lijker. Life is wonderfull, indeed...!!!
     
  19. verboonstra

    verboonstra Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2

    ik denk niet dat Halo 2 gaat tegenvallen. ik denk echter wel dat hij een stuk moeilijker gaat worden. namelijk door dat enemies jou kunnen spotten en van positie veranderen als je een enemie hebt doodgesnipert ( nieuw woord ). daar heb ik namelijk nog niets van gelezen hier. veranderingen als 2 wapens tegelijk dragen en apart vuren. de enemies kun je in het begin van het level al tegenkomen en later achter in het leven weer als je hem niet doodgeschoten hebt. ze kunnen nu met elkaar communiceren en een aanvan op jou beramen ipv dat je er eerst een dood moet schieten.
    ik vind al met al dat Halo 2 een verbeterde Halo 1 wordt maar dan met zulke grote verschillen dat het een game op zich wordt.
    i can't wait for Halo 2
    mzzl.
     
  20. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo kun je altijd weer oppakken, a.s. zaterdag heb ik een LAN bij mij thuis.
    4 Xbox-en 4 Halo-exemplaren en gamen maar. Halo blijft gewoon leuk!


    Kelovitz
     

Deel Deze Pagina