M0i Kelo, ik drink niet tijdens clanmatches, tijdens clanmatches zit ik met een kater op de bank en tegen saber strik en omicron kan je zeggen wat je wilt maar het lukt je toch niet om ze te laten stoppen. maarja het gaat hier niet over de clan dus ik praat weer eventjes over Halo.
Je kan niet door muren heenrijden denk ik hor, als je echt in een grot zin kan je doorrijden, op den duur mis je dan vaart.
MAar ik denk zowieso neit dat het een GeoMod engine is. zal wel lastig gaan online, dan denk ik iig niet dat er (eventueel) 32 spelers op 1 map kunnen. zou mijn connectie denk ik niet aankunnen. als elke muur dan neit meer gewoon een 2d cardboardje is. maar echt een 3d gemaakte muur, die op bepaalde plekken kan afbrokkelen, dat zou volgens mij ongelofelijke lag veroorzaken als er nog 32 andere spelers aan het knallen zijn.
Maar het zou wel even vet zijn. maak je een holletje in een berg. en ga je daar een heel potje zitte. jammer dat dit dan erg op campen lijkt. en als het woord campen er in zit dan is het gelijk minder leuk
Laatst bewerkt: 20 dec 2003