1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HALO 2 gaat tegenvallen!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ikarus, 11 dec 2003.

1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel handig, hoef ik ze niet steeds dood te knallen als ik hun sniper wil hebben

2. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    dat is een event die in dat level plaats vind, dus dat slaat nergens op

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht niet hoog van Halo 2. Omdat ik Halo koel vond, is Halo 2 gewoon een verbetering met weer nieuwe levels en mooiere graphics :) Misschien is het meer dan dat maar dat moet je niet verwachten

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat halo gewoon geen flop kan worden. Halo 1 was al een groot succes en alles wordt in halo 2 alleen maar verbeterd, bungie heeft echt wel goed nagedacht over alles wat een negatief effect kan hebben hoor.
    ik denk trouwens dat halo 2 binnen enkele dagen al is uitverkocht in de winkels.

5. X-Sarbon

X-Sarbon ..::de-Meester::..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk ook wel dat halo2 geen flop wordt
    gebaseerd op het feit dat halo toch 1 van de best verkochte xbox titels is , en ik denk dus wel dat de grote meerderheid
    die halo 1 heeft gespeeld halo2 toch ook wel aanschaft

daar naast zijn er een paar dingen aangepast qua graphics en nieuwe moves, vette storymode ,xbox live, en groter dan deel 1

voor mij kan halo2 nu al niet meer floppen :)

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Halo 2 gaat absolutt niet floppen, tenminste, qua hoeveel het verkocht gaat worden en dergelijke. Voor sommige die hard gamers zal hij wel tegenvallen, maar dat is maar een kleine groep. Het is goed dat Bungie niet teveel info geeft en zo nog een paar verassingen in petto houd. Misschien wordt hij wel klote desalnietemin zal iedereen (die halo heeft) hem kopen

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom zou hij voor die-hard gamers gaan tegenvallen? :{

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja ik vind mijzelf redelijk DIE HARD halo maar ook al is halo 2 maar een beetje beter vind ik het nog steeds goed zat

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hetzelfde verhaal hier. Ik heb vanmiddag nog Halo (singleplayer!) gespeeld. :)

10. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    HALO 2 word gewoon leuker.... kan niet anders....
    waarom zou het tegenvallen???
    die gast bij BUNGIE kan ook wel opscheppen, maar HALO 2 word ook gewoon mooi, tof, en SUPER, SUPER LIVE stuff....;)

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me duidelijk dat die niet gaat tegenvallen als je fanatiek Halo speler bent. Bungie is niet gek. Ze gaan gewoon verder waar Halo1 is gebleven, met precies dezelfde gameplay, alleen dan andere/ mooiere levels en wat nieuwe features. Tegenvallen kan die niet, mits je niet verwacht dat hij 2x zo goed als Halo1 gaat worden.

12. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    HALO 2 gaat alleen tegenvallen als je het ultimate van het vervolg van HALO verwacht....
    en dat moet je niet doen... je moet bij de tijd blijven en gewoon denken dat HALO 2 gewoon mooier, stoerder, toffer, en leuker word dan HALO.... which is not overreacting!!!O-)

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    net zoals splintercell 1 en 2 het verschilt niet echt veel je hebt wat leukere moves anders levels enzo maar toch is het nog steeds leuk vooral dat er nu ook een live functie bijzit en ik denk dat halo2 ook zoiets word of nog beter

14. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    jammer dat de laatste 4 posts precies hetzelfde zeggen...

maar halo 2 gaat wel tegen vallen omdat halo al slecht was

ok nu mogen er weer 4 nieuwe posts die precies hetzelfde zeggen...

15. wiepie

wiepie Guest

@Shinhead: Beetje raar dat jij zegt dat je denkt dat het gaat tegenvallen, als je zelf halo 2 in je wishlist hebt staan. Beetje hypocriet misschien.

16. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie eerder een vergelijking in met PGR1/2. Deeltje 1 was goed maar niet de top (net zoals HALO imo) Het tweede deel overtrof hem op alle fronten en maakt van PGR(1 ) eigenlijk een slecht spel.
    Natuurlijk zal HALO2 HALO niet doen verbleken als PGR2 bij PGR deed, want de gameplay van HALO zal altijd goed blijven.
    Maar, you getting my point?

17. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat denk ik echt niet, want dat is zover ik weet (met een game die normaal geleverd word) nog nooit gebeurd. (zelfs niet met Zelda TWW ofzo)

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk eerder dat Halo 2 massaal wordt ingeslagen omdat ze weten dat hij toch wel zal verkopen.

19. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 word gewoon door iedereen gekocht omdat hAlo 1 zon goed spel is.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wie dat zei over dat die gameplay hetzelfde bleef, in een intervieuw zei die Jason: Het is niet leuk en orgineel als je niks nieuws of riskants probeert....

Deel Deze Pagina