hier zat ik eigelijk vandaag al op te wachten dat een of andere lompe site zo'n lame ass april fool grap versprijd tssss
Denk na en iedereen snapt dat HALO 2 niet gecancelled wordt maargoed... 1 april grapjes vind ik maar ouderwets.
Volgens mij geloof jij echt alles. Wist je dat er voortaan geen Xbox games meer uitkomen? Microsoft wilt de Xbox niet meer.
jah ik wou net enz enz kopen die game is vet!! he jammer ojah als je niet wist dat het een grap was ben je niet opgestaan vandaag,,, iedereen weet toch dat t 1 april is... lijkt mij
Bungie Announces Halo 2 Sponsors! March 31st, 2004, Bungie Studios is pleased to announce an all-star lineup of in-game sponsors and corporate partnerships for Halo 2, available in ''fall'' Big name brands will be featured throughout the game environments. Lol
Verdommuh...dat had ik nu serieus waar echt niet verwacht is het echt zo dat hij gecancelled is..kom op man...je bent echt dom als je dat gelooft...in die game zijn misschien wel miljoenen dollars gestoken en er komt misschien nog wel heel wat bij en dat zomaar verloren laten gaan, laat me niet lachen......toen ik dit las, ik lag dubbel van die jongen die dat geloofde....sorry, haha
net zowat als ong. 2 jaar geleden , toen was een formule1 race , en toen was ut ook 1 april en toen zeiden ze dat verstappen naar ferrari ging ! in plaats van michael schumacher