was dat een driewieler??? Maar toch wel geinig idee, fietsje met een grunt voorop die zit te schreeuwen voor help ofzo
Ik ben sprakeloos. Ik verlang nog meer naar Halo2, dan naar mijn eigen vriendin..... ehm..... Laat maar....
Mecha: japanse mech/erg grote gevechtsrobot. Als je dacht dat FASA mooie mechspellen kon maken moet je maar eens kijken naar de aziatische spellen, die anime mechs zijn veel beter.
Ik wil jullie niet uit jullie gelukzalige moment halen hoor, maar dit soort vroege shots zeggen mij nooit zoveel. Pas als ik ingame screens zie ga ik uit m'n bolletje. Maar het ziet er niet verkeerd uit iig....
Ik zeg het een keer: DIT ZIJN INGAME SCREENS: Ze komen gewoon uit de INGAME trailer die op xo2 geshowed is.
Dus als je aan het spelen bent zie je Master-chief van de voorkant. Yeah right. Dit is een filmpje met ingame graphics bedoel je. Misschien ziet het tijdens het spelen er wel net zo mooi uit hoor, misschien wel beter, maar ik zie zovaak prachtige screens van spellen die later lelijk blijken te zijn. Thats all....
w00t w00t w00t! waar blijft die fucking trailer ... waarom wordt ie niet op et i-net gepleurd ... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! M.O.E.T H.A.L.O. 2. H.E.B.B.U.H. ! mzzl Munch and Abe