1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een vriend van me sprak gisteren op school dat een vriend van hem een site had waar je 2 levels kon downloaden van Halo 2. Die zou je dan op DVD moeten branden en dan kon je hem afspelen in een omgebouwde xbox. Die vriend van mij zou dat eens uitchecken bij die jongen (hij zelf heeft tenminste een xbox naturel en kan dat dus niet zelf doen).

Ik heb hem gezegd dat hij het maar niet moest geloven. Maar dit verhaal lijkt wel erg op dat van de vorige pagina.

edit:
    Ik durf te wedden dat op de E3 er een echte demo te spelen is. Die zal dan wel ook in de OXM komen ofzo. Misschien is ie uitgelekt en is dit em (lijkt me wel heel sterk maarja).

Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Alsjeblieft zeg. :{

Dat er iemand nog aandacht besteed aan zulke onzin.

3. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    En die vriend had het zeker weer van zijn oom uit verwegistan.
    Vraag dan even welke site het was

4. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beschien kwanm ie van een of andere halo ring

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet dat als ik het zo zeg idd lijkt alsof het veel ver weg is kwa contacten. Maar ik zei toch ook tegen hem dat hij niet moest geloven.
    Volgensmij is er ergens een site die rondbazuint dat ze een demo hebben.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    D'oh er is "nog" (:)) nergens een speelbare demo uit. Je hebt toch wel revieuws gelezen van bladen die hebben 't toch ook nog niet zelf gespeeld. En geloof me zij spelen het echt wel eerder dan iemand die iemand kent, die een broer heeft die met iemand getrouwd is waarvan de opa altijd schaakte met de kleinzon van iemand die bij Bungie werkt

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja Hoor :+ Als het spel pas in de herfst uitkomt en als het net pas lente is, dan kan er nu tog geen demo beschikbaar zijn :confused: Doh

8. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Kan best, er was vorig jaar op de E3 toch ook al een demo. Ok, die was nog niet helemaal klaar, maar tegen deze tijd zal het best kunnen dat er inmiddels een demo is. Ik denk alleen niet dat er al iemand is die deze demo heeft, die zal wel later een keer worden gereleased ofzo en dan bijv bij de OXM

9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat zit iedereen toch tegen mij dat te zeggen. Ik zei toch tegen hem dat hij het NIET moest geloven. 8)

Denken jullie eigenlijk dat hij echt in de herfst uitkomt? Of dat hij weer uitgesteld zal worden? Halo 1 werd ook vaker uitgesteld.

10. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    nou ik zou het maar dom vinden als ze een demo ervan zouden uitbrengen. als je die demo koopt wil je neem ik aan ook het hele spel hebben, dus dan ben je het geld voor de demo kwijt en later nog es voor het egte spel en daar ken je dan ook nog es een deel van.

11. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er geen wereldwijde release komt, maar in amerika in de herfst (november, 3e verjaardag xbox) en in europa in maart (3e verjaardag xbox europa), vooral omdat november wel herfst is en het gaat dan iig om amerika

12. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    zou wel een erg groot verschil zijn dan (voor mij een beetje te groot) zijn wel ff 4 maanden waar jij het hier over hebt he.

13. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem lekker de NTSC-versie }:] }:]
    en ik kan van mijn tante hopelijk demo's krijgen want die werkt bij microsoft :cool: :cool:

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Vorig jaar op de E3 was een film(pje) staad mij ergens bij, geen speelbare demo .............

15. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje was een demo die werd gespeeld door iemand van bungie (het was een in-game demo movie)

16. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    klopt spartan dat zegt die "presentator" ook aan het begin (helemaal niet bij stil gestaan:confused:)

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ze schieten zichzelf dan vreselijk in de voet.. 3e verjaardagtheorie..sorry hoor maar daar moet je dus echt niet op letten...wat voro spectaculairs gebeurde er dan met de tweede verjaardagen?
    Over dat in de voet schieten: het is het beste (naast het feit dat het eerlijker is) om ook in Europa in okt/nov te releasen : voor de kerstmisperiode die heel belangrijk is voor de consolefabrikanten. Reken maar dat MS overal er wereld de beste kerstlineup wil hebben, onafhankelijk van eventuele 'verjaardagen'...

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Welke n00b zei dat Halo was uitgesteld? die moest juist bij de release van de Xbox gelaunchd worden! Daarom waren de levels zo saai enzo, viel me btw wel mee. En ik gok op een world wide release. En die demo werd real time gespeeld, live, dus er is wel een speelbare demo, maar die is alleen door bungie gespeeld en niet door pers ofzo

19. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    halo 1 bedoel je? die is bij de release van de xbox uitgekomen. en over dat de levels zo saai waren? nou als dat zo was waarom is halo dan zo veel keer verkocht? ( grootste onzin dus )

en wat je zegt over de demo geloof ik maar het kan makkelijk uitgelekt zijn.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nou ja, ik weet niet, maar de meesten vonden de libary niet geweldig, don't get me wrong, ik vind Halo het beste spel tot nu toe, maar perfect is 't niet. En veel levels werden omgedraaid vanwege tijdnood (assault on the control room -> two betrayals, truth and recenciliation -> keyes, Poa -> the maw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina