1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, duh, natuurlijk zijn die levels hetzelfde, POA en The Maw is toch in hetzelfde schip en je komt in the MAw ook weer op veel plaatsen waar je in de POA ook was.
    Keyes speelt zich ook weer af in The Truth en Reconciliation, omdat de Flood tegen die tijd een groot deel van het schip hadden overgenomen en probeerden weg te komen met 't schip.
    En TWo BEtrayals begint waar je in Assault on the Control Room eindigde; in de control room en dan moet je weer langs die piramide naar beneden

2. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ja het spel zou denk ik wel wat leuker zijn geweest als je niet steeds weer in dezelfde omgeving komt, hoop ook dat dit niet het geval is in Halo 2.

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    kijk, eerst was er een globaal verhaal, toen wat tijdnood en toen hebben ze die levels maar op dezelfde plaatsen laten afspelen. En toen het verhaal uitgediept. Het past perfect in het verhaal (zeker als je de boeken leest) maar als ze meer tijd hadden gehad zouden ze niet deze structuur hebben gekozen.
    Niet de beol omdraaien dus :p

4. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    check misschien al oud maar nog niet gepost:

Laatst bewerkt: 29 mrt 2004
  5. paroxysm

paroxysm Xbox-lanner

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje nep? :confused:

Laatst bewerkt: 29 mrt 2004
  6. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ja klopt sommige zien er wel een beetje vaag uit maar die multi-player in blood gulch ziet er super strak uit:D

7. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat ken wel, maar je ziet echt meteen dat het een gefotosopte pic is van halo

8. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    fotosopte??? bedoel je niet fotoshopte?

9. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
  10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    faked idd... haha, wat een bak...mijn hart sloeg even over hoor. Ze zien er grappig uit..Elites zijn liev! Jammer dat ze nep zijn, maar toch...

11. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het best raar, Na First Strike zijn er 4 Spartans die naar aarde gaan, maar waar de fok zijn die dan. Chief springt alleen uit het ruimteschip, en voor de rest is er geen Spartan te bekennen. Je hoort Cortana ook dus die is ook uit het schip gehaald. Wat mij trouwens opviel: In First Strike krijgt Fred dacht ik een Battle Riffle. Dan gaan ze door die mijn heen etc. In de trailer van Halo 2 ( aankondinging, niet E3 ) komt er uit de muur zo'n ding zetten met 3 Battle rifles, terwijl die helemaal niet aan boord zijn in First Strike, op die ene van Fred na dan. Waarschijnlijk wisselt Chief dus nog een keer van schip.

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    inderdaad heel aannemelijk omdat de Gettysburg niet meer heel erg battleready was. Die battlerifles zijn kennelijk een project, hetzij sneller doorgevoerd (hoeveel tijd zit er tussen de fall van Reach en het einde van FS? dat tijdkristal kan daar ook invloed op hebben...dus wie weet is er al een jaar voorbij en dus het battlerifle al ingevoerd in de UNSC) hetzij toevallig aan boord van dat schip omdat het een ONI schip is (met dus wapenprojecten van ONI aan boord. Dit verklaart echter niet waarom iedereen met battle rifles omsjouwt in de halo 2 E3 trailer... kennelijk is dat dus zeer snel ingevoerd/tijdsprong gemaakt.

13. Murdock

Leuk Bevonden:
    0
    In First Strike verteld Halsey dat er nieuwe wapens zijn aangekomen en Fred en die andere Spartan gaan ze dan halen. Daar zit dat Battle Rifle tussen. Het betekent dus dat ze net waren aangekomen want er was er maar 1. Kan het niet zijn dat Aarde gewoon altijd de eerste militaire snufjes heeft en daarna pas bijv. Reach. Want over die kleine SMG's wordt in First Strike ook weinig verteld maar op aarde zijn ze volop aanwezig.

Die tijdskristal lijkt mij overbodig want om over een heel universum nieuwe wapens in te voeren daar ben je wel eff mee bezig. Tijdkristal of niet.

Wat mij trouwens ook lijkt: Johnson zit bij Chief in dat Dropship. Het betekent dus dat de Spartan's en Johnson bij elkaar moeten geweest zijn voordat ze bij Aarde aankwamen en gingen verspreiden ofzo.

Gettysburg als hij slipstreamjumpt = Linda, Fred, Will, John, Johnson en Cortana. ( 35 uur tot aarde )
    Earth City = Cortana, Johnson en John.
    Wat kan er in anderhalve dag Slipstream Space gebeuren? En dan ook die opmerking van Cortana in het begin van de E3 trailer, It took 2 in the nose that dropped us into the atmosphere. Ook wel waar blijft dat spel want ik wil het weten.

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    De demo begint dus al later dan die 35 uur. Ze zijn immers al volop bezig de aarde te verdedigen. Ze zullen zich ongetwijfeld hebben opgesplitst bij aankomst.
    Over invoeringstheorie: Reach is het militaire hoofdcentrum en zou dus sneller/evensnel/ een dag later dan aarde de nieuwste snufjes hebben.

onderschat het time crystal niet..de verhaallijn is altijd dieper dan je denkt...en we zullen vast wel meer horen van dit dingetje...

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nu ik The Fall of Reach heb gelezen vind ik echt dat het nog raar moet lopen willen de mensen winnen. Ga binnenkort maar eens The Flood bestellen

16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    tsja, als je First Strike ook hebt gelezen zie je dat het tij misschien nog kan kenteren...
    zeker dankzij cortana en haar nieuwe inzichten in Slipspace travel, Plasm Guidance systems etc.

17. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die boeken bestellen of kopen.

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    www.proxis.be en dat is ongeveer 80000 keer gemeld, hetzij in deze thread, de vorige H2 G+F thread of de halo boeken thread.

19. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow ja maar ik ga niet deze hele thread nog een keer door lezen ben ik weer een half uur verder. maar toch bedankt.

20. Murdock

Leuk Bevonden:
    0
    De Covenant hun verzamelschip, dat ding wat wordt opgeblazen door die gekopieerde Cortana is 35 uur voordat Chief bij aarde aankomt vernietigd, de aanval is dus nog niet begonnen. Die Crystal is dan allang opgeblazen. En als ze Slipspace enteren net voordat het boek eindigt wordt er niks verteld over die alternatieve slipstream versie met die Crystal. Ze gaan door normale Slipsteam heen. De aanval is trouwens net begonnen, steden worden nog platgegooid en elite's en hunters zijn nergens te bekennen. Pas bij een ingenomen stad komen de Hunter's echt in actie om te bewaken maar nu wordt er om Earth City nog heftig geknokt. En moeten de elite's nog aanvallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina