1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Check de laatste bladzijde... er zijn nog splintertjes over: in handen van de Prophet of Truth 'enough for our purposes'. Hier krijgen we dus waarschijnlijk wel problemen mee. De aanval is al een tijdje gaande, want als de covenant Cruisers al kunnen landen, betekent dit dat een deel van de orbital MAC guns is vernietigd en de vloot weggevaagd (Announcementtrailer) De Elites zijn idd later ingezet dan de Grunts, maar is Earth City representatief voor de aarde? Zijn ze als eerste aangevallen, of is dit nog de laatste toevluchtsoord. Waarom is EC niet vanuit orbit geglassed?
    Verder, wat misschien nog belangrijker is, er is geen fleet meer voor aarde op moment van de jump. De Unyielding Hierophant (Uneven elephant, voor de kenners) is verwoest met honderden schepen. De Prophet bezweert echter dat ze spoedig hun Journey zullen voortzetten... maar niet direct natuurlijk.
    Conclusie: E3 Demo is later dan alleen de tijd tussen jump en aankomst. mss wel later genoeg om de Battlerifles in te voeren. Dit verklaart dus waarom de Spartans niet meer per se bij elkaar hoeven te zijn ten tijde van die aanval.

2. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel goed kunnen, maar die grond aanval hoeft niet na de space battle gespeeld te worden. Reach werdt toch ook midden in de veldslag aangevallen door dropships bij de Noord en Zuidpool, door een afleidingsmanoevre, waardoor de macs waren afgeleid. En waarschijnlijk wordt de aarde niet geglassed omdat er mischien net als Reach een kostbaarheid in de grond ligt. En zoals Bungie zei: E3 trailer is 1 van de eerste levels dus het zal weldegelijk snel na de jump plaatsvinden. Trouwens de aarde wordt wel een beetje geglassed want je ziet in die eerste trailer allemaal kernexplosies in Amerika. Dus ze zijn al wel aan de gang.

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    tsja, idd, dat denk ik ook precies (maar ik zeg het niet, weak he :p)
    Het enige waar we het niet over eens zijn is het tijdstip van de invasie, ik denk dat het best nog een maand kan duren voordat de covenant weer een nieuw plan en alle schepen weer bijelkaar verzameld hebben. en DAT verklaart jou eerdere vraag waar de andere spartans zijn in de trailers. d'accord?

4. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Of die 3 Spartans zijn naar de Generators gegaan ( net zoals Reach ) en zeg nou zelf, de Covenant had een invasievloot voor Reach binnen een paar uurtjes, nadat die probe was aangekomen was de Covenant er ook een paar uur later dus die aanval zal makkelijk kunnen plaatsvinden voor dat Masterchief erwas. Andere vraag, Hoe kan chief die val naar aarde overleeft hebben, of hij verbrand in de atmosfeer, of hij valt te pletter tegen dat Covenant schip of er gebeurt iets anders, ideeën?

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb zelf de boeken niet gelezen, maar ik heb wel ergens gelezen, was volgens mij een valse walktrough, dat hij zich vastgrijpte aan het schip, via een ventalatie schacht ofzoiets naar binnen ging. Daar zag hij brutes lopen enzo. Het is wel vet hoor die walktrough, maar heb hem niet helemaal gelezen voor als hij niet nep is :)

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Kleinigheidje, tenzij de covenant een tweede volledig uitgeruste fleet klaar hadden liggen zullen ze eerst moeten verzamelen en reorganiseren. Dat mag wel wat tijd kosten, zeker omdat de Prophet niet 'now' ging aanvallen, maar 'soon'. Waarschijnlijk vind die aanval DUS later plaats waardoor de SPartanen DUS zijn opgesplitst.
    Hij landt waarschijnlijk op dat Covenant Schip...je hoort van cortana dat het de bedoeling is op dat schip te landen
    Tech: It's passing below our position, proximity zero
    Cortana: what if you miss?
    MC: I won't.

It slaat op de cruiser, net als wat hij zou kunnen 'missen'. Hij land zeer waarschijnlijk op het schip, wet niet hoe dit natuurkundig valt te verklaren,, maar Spartans konden ook subsonic crashes overleven dus dan moet de valversnelling ook wel lukken.
    @ Rigest: die walkthrough is fake en speculeert slechts over wat er gaat gebeuren... ik gok erop dat ie binnengaat via pulse laser-shield-openingen (bij het schieten valt het shield ff uit) of een hangar bay.
    **edit: supersonic crashes worden ook overleefd.

Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  7. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik neem aan dat jullie de boeken hebben gelezen !
    Welke SPartans zijn er allemaal ?
    En wat is een subsonic crash ?

8. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, welke spartans waren er ook al weer...
    iig John (MC) Fred, Linda, Kelly (maar die ging (of moest) met Halsey mee) en ik dacht nog 1, maar die weet ik ff niet meer (hulp)
    En een subsonic crash is als je heel snel valt, zullen we maar zeggen:p

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Will(William) nog

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    idd, heel snel vallen, sneller dan geluid dus (harder dan 1000 km/h).
    In First Strike zul je lezen dat ze dit idd kunnen overleven...soms.

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  12. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat had ik er later al onder gezet...

13. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    is subsonic wel sneller dan t geluid, want sub betekent toch onder (submarine is ook een onderzeeër) dus denk ik eerder dat ze een val kunnen overleven, zolang die maar niet sneller dan het geluid is.
    supersonic lijkt me meer sneller dan het geluid (supersonisch op zn nederlands)
    en ff om precies te zeggen, geluid gaat 330m/s, dat is 1188km/h

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Subsonic is langzamer dan de snelheid van geluid, supersonic sneller.

15. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Aw, wat een fout van mij dan...er stond idd supersonic. Sneller dan geluid dus.

16. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey die boeken he
    hoe heten die eigenlijk (gewoon halo ofzo)
    en wat zijn het voor boeken zit er echt een verhaal in of schrijven ze alleen maar hoe het spel is gemaak (dus kort gezecht is het een beetje boeind)

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Halo The Fall of Reach
    Halo The Flood
    Halo First Strike

en er zit een echt verhaal in dat ook vind ik dan erg goed is

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Super goeie boeken, eenmaal gelezen, heb je een ander oog op het spel en valt alles op z'n plaats.

Halo : The Fall of Reach
    Halo : The Flood
    Halo : First Strike

:cool:

19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    en.. aangezien deze boeken officieel zijn, bieden ze mogelijkheid tot speculaties over Halo 2, alle geruchten hier komen uit de boeken. Je moet ze eigenlijk gelezen hebben om de wereld van de MasterChief te begrijpen en hier mee te kunnen discussieren.
    Iedereen zou moeten weten dat Spartan-85 Linda is.

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar kun je deze boeken halen? zijn ze in het engels. hoe moeilijk zijn ze? hoe duur?

Mischien toch wel interessant om te lezen als ik jullie zo hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina