Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nou, om eerlijk te zijn weeti k dat niet, maar check de Bungie website maar. Daar zou het ergens moeten staan.

't zal niet goedkoop zijn.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nieuwe Halo 2 multiplayer screenshot.

Klik

3. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wouw coole screenshot. Dit ziet er dus UBERRR uit

4. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, nieuwe death animation (althans, daar lijkt het op) en een nieuw plasma wapen, denk ik.

5. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah volgens mij is het dus mogelijk om in je ene hand een battle rifle te houden en in de andere een plasma pistol. Lijkt me handige combi met pistol schild weg bij de elite en ondetussen ook met battle riffle. *bedenkt opeens dat dit multiplayer is*

6. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Battle Rifle kan niet dual, alleen wapens die je met een hand gebruikt zullen tegelijk gebruikt kunnen worden (logisch, dacht ik).

Zie die blauwe plekken op het armor van die twee groene Chief's btw, vraag me af of je dat een secondary color is (die je zelf zult kiezen) of een aanduiding voor een team. Dat tweede lijkt me niet, in de voorgaande screens was het nog ouderwets Red vs. Blue. :)

Trouwens, derde optie: het is Human vs. Covenant. Dat zou een aantal dingen verklaren. Leg het even verder uit: ze worden beschoten met plasma, de Chiefs beschieten elkaar niet en vuren op dezelfde vijand, ze hebben niet het gebruikelijke rood en blauwe armor (voor het geval dat het MC vs MC zou zijn).

Ik had wel wat meer reactie verwacht, en XBW news dept. is laat.

Laatst bewerkt: 13 apr 2004
  7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Omg -_-'
    A: Het is een plasma pistol (die je kan opladen) en een smg (mini assault rifle) dat moeten jullie toch wel weten.
    B: die shop was er al een tijd
    C: Ik zit zo ff te kijken en wat me opvalt is dat de spartans (zoals elke n00b kan zien) allemaal dezelfde kleuren hebben, het is cker in mp want ik zie zo al 4 gastjes (d8 op het eerste gezicht dat het co-op was) en niet (gelukkig) in red-blue. Het is denk ik ook geen free for all, anders staat die voorste er nogal dom bij en dat komt niet vaak voor in screenshots. En ze worden alleen aangevallen door plasma's, dus mijn conclusie, zou dit misschien elite's/covenant vs human/spartans zijn????????

8. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde conclusie net getrokken, de post boven die van jou. :)

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Gaaf screen, even voor de mensen die niet op de mainpage kijken |:- ..... voila :p

Ziet er weer gaaf uit, mooie graphics: let op de bumpmapping en de lighting _O_

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ey vet er staat een warthog achter in de grot ziet er echt wel mooi uit vooral het licht enzo

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Verdomd...heb ik nog niet eens gezien...klein detail

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    en die plasma kogels..zien er niet hetzelfde uit. Zijn ze aangepast of is dit een nieuw wapen? (ook omdat de shots zover uit elkaar liggen, niet in een lijn zoals en plasma rifle. Wie weet een automatisch plasma spray geweer ofzo?
    of sla ik nu wat stapjes over
    ...kan evt ook kogels vanuit de Shadow zijn.

EDIT
    draagt die tweede nou een shotgun +secundair wapen? of is dat een opgevoerd pistool?

Laatst bewerkt: 13 apr 2004
  13. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    vet dat je nu 2 verschillende guns in je handen kan houden!
    cool!!!!:)

14. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Lees de posts iets boven de hier geposte screenshot.

Over je edit: wanneer je dood gaat in Halo laat je beide wapens vallen, deze Spartan gaat blijkbaar dood (nieuwe death-scene!) en laat een shotgun en Battle Rifle vallen.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Xiroke ik was het helemaal met je eens (las je post pas toen ik al had gepost) maar als je met paint kijkt zie je helaas dat in de warthog een roode chief zit :mad: daar gaat onze theorie

16. PromoStyle

PromoStyle Guest

----of is dat een opgevoerd pistool-----

Als je het in-game fillmpje al heb gezien zal je weten dat het een automatische handgun is. Waar je er dus 2 in je handen van kan hebben.

17. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou het jammer vinden als je ook shotguns en rocket launchers in 1 hand kan houden, dan krijg ik echt zo'n Rambo idee !

18. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Als je tegen Elites vecht, dan heb je geen team kleur nodig en mag iedereen voor zichzelf kiezen.

Bovendien was het in de vorige screens nog gewoon rood tegen blauw.

Dit kan ook niet, je kan alleen maar 2 singlehanded wapens dragen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  19. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    maar in die laatste screenshot zie je dat het wapen, die de stervende chief laat vallen, een scope heeft en dat is volgens mij niet echt een single hand wapen?? zie de chief daar achter die houdt het wapen met 2 handen vast!

20. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Stervende MC ja, dus laat hij beide wapens vallen, net als in Halo 1. Hij laat ook een granaat vallen, zelfde verhaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina