Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    We wachten allemaal al zolang op halo2 en willen m allemaal zo snel mogelijk spelen.

Maar waar ik bang voor ben is dat in halo2 (bijna) alle levels tussen gebouwen (in de stad) of ergens binnen zijn, en weinig of geen levels in een open veld tussen de bomen ofzow, zoals t 2e level in halo:CE, want dat is op een toekomstige aarde die mij helemaal volgebouwd lijkt en als je in die trailer kijkt naar hoe de aarde eruit ziet vanuit dat schip waar de master chief inzit, zie ik ook niet echt veel groen.
    Daarom hoop ik dat er nog een 2e halo inkomt, waar er dan wel weer veel groen is (want wie gaat er nou op een wapen wonen?) met een paar gebouwen ofzow, net als in halo:CE

2. DonScorpion

DonScorpion Guest

Hmmm, ik denk dat het wel gevarieerd wordt wat de omgevingen betreft.

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is natuurlijk onzin. Een vervolg benoem je meestal naar het voorgaande deel. Een vervolg wordt vaak immers gemaakt om dat de voorgaande titel zo'n succes was. Om op dit succes mee te varen zul je dezelfde titel moeten gebruiken. Het kan best zijn dat er meerdere Halo ringen in het universum rondzweven..., maar dat kun je niet afleiden aan de titel van Halo 2 8)

4. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    het stond volgens mij al vast dat er geen halo 3 aan komt. dat heb ik lang geleden ergens gelezen. zou erg jmmr zijn.

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Als Halo2 nog een groter succes is als Halo 1 zullen ze daar wel van afzien :)

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jepz maar ik vind wel dat ze die game nu wel mogen uitbrengen....daarom doen ze vast ook geen deeltje 3 anders komt die pas in 2006 uit :confused:

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Als die komt zal die wel op de Xbox 2 komen. Want de huidige Xbox komt simpelweg rekenkracht tekort voor een goed vervolg op Halo 2.

8. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten halo2 ook niet te vroeg uitbrengen, dat is ook niet goed. Ik heb t al een paar keer gezegd en zeg t met plezier nog een keer:p : "Als halo2 niet de beste game is als ie uitkomt, is halo2 te vroeg uitgekomen"
    Natuurlijk wil ik ook dat ik snel halo2 kan spelen, omdat dat een goed spel is, als ie dus te vroeg uitkomt is het niet zo'n goed spel en dus minder leuk (en al het wachten niet waard...)

Laatst bewerkt: 28 feb 2004
  9. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het volkomen met Spartan eens ze moeten hun HOGE verwachtingen wel waar maken!!! Maar wat ik niet snap hoe kunnen ze het grafisch nou nog mooier maken ik bedoel waarom hebben ze dat dan niet al met Halo 1 gedaan

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    omdat ze nu beter zijn met ontwikkelen kijk maar na Project Gotham Racing die is ook stukken betr geworden.

11. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me nou nog steeds afvraag is waarom er zoveel menselijke schepen naar Sigma Octanus 4 zijn gestuurd. Ik lees het boekje nu al voor de tweede keer en het enige speciale is die onderschepping van dat bericht door Captain Keyes. En dat rare ding waar die Hunters mee bezig zijn in Cote d'azur. Ik krijg gelukkig First Strike volgende week binnen dus dan snap ik wat meer over dat tijd - ding.

12. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Op dat kristal stonden toch de coordinaten van Halo (die nu vernietigd is)?

13. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet t niet meer precies (tijd geleden dat ik dat boek heb gelezen), maar ik dacht dat die met dat kristal berichten naar die covenant cruiser konden verzenden (die coördinaten van halo dus), ik weet niet als ze daar op stonden ofzow...

14. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 feb 2004
  15. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt er inderdaad wel op maar ik denk dat het de models zijn die ze gebruikte bij het maken van het spel. (je hebt van die schetsen enzo maar ze maken er ook schaalmodellen van)

16. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die site heet collectibles dus het zullen wel toys worden.

Ik weet niet of ik het fout zie, maar zie ik dar niet 4 masterchiefs staan? Misschien kan je wel met meerder mc´s spelen :D

17. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit van een site en die zegt dat het speelgoed is, en ze stonden bij ander speelgoed van halo...speelgoed dus.

Matje er staan daar hopen speelgoed: http://halo.bungie.net/site/halo/features/gallery_13.html

http://halo.bungie.net/site/halo/features/gallery_12.html

Laatst bewerkt: 29 feb 2004
  18. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    in de multieplayer van halo waren er toch ook meerdere spartans/master chiefs...
    je zult btw echt niet meer masterchiefs kunnen spelen, als er meer zijn, hoef je ze nog niet allemaal te kunnen spelen...

spoiler als je laatste boek niet gelezen hebt (first strike)
    in first strike staat overigens ook dat er nog meer spartans leven, dus die kunnen in halo2 ook wel eens meevechten

19. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die andere chief`s zijn van halo1

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    er is al ergens gezegd dat er meerdere halo's in voorkomen ergens in een boekje gelezen en ook nog op andere planeten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina