1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite's hebben ook schilden, die zouden er makkelijk tussen kunnen. En zal het niet schattig zijn als je zo'n beest in de multiplayer kan besturen en dan bijv. Woeg Woeg Woeg ofzo kan roepen. ( Droom verder ). Een klein beetje variatie is altijd wel leuk.
     
  2. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Het schild kan je er dan nog wel in laten, alleen ben nou eens eerlijk, wat ziet er vetter uit? 4 soldaten in een warthog, of 4master chiefs met allemaal kutkleuren in een warthog? Als je kijkt naar Halo (1), vind je het er dan ook niet een beetje debiel uitzien met al die warthogs, dan lijken het wel allemaal 'superman's' fzow..
     
  3. gerjan

    gerjan Guest

    Heeft iemand toevallig het blad Game Informer?

    Daar komt/staat dit namelijk in:
    GAME INFORMER HALO 2 MULTIPLAYER EXCLUSIVE
    [​IMG]
    [​IMG]

    dit staat er ongeveer in:

    SINGLE PLAYER

    * Bungie confirmed the campaign will take place on both earth and a 2nd Halo Ring.

    * "Dual wielding is in for certain, and peeking around corners should make it in as well. Destrucible environments are also expected to be included."

    * Brute and Prophet confirmed, likely to be atleast one more covenant added.



    MULTIPLAYER

    * Online 5 week Alpha test has been completed. The test was available only to 1000 MS employees.

    * Elites WILL be playable in atleast 1 multiplayer mode

    * New multi modes confirmed, (only one described)
    Assault - offense carries bomb into defense's base to score a point, roles switch after a point is scored

    * "ONLINE COOP LIKELY"

    * Interactive envoirments
    In alpha version objects could be moved by being shot or by pushing them, could be pushed off ledges.
    Final version likely to contain quite a bit more interaction with envoirments.

    * Ghost and Banshee will have a new addition - Holding the L trigger will cause engines to flare and cause you to move across the map at unheard of speeds

    * New "energy elevator contraption" - stepping into the swirling energy beam lifts the player up like a strong air current. Players CAN fire will being elevated (unlike when using a ladder)

    * Atleast 4 teams confirmed


    The only thing new I got out of the pictures that wasn't talked about in the article was that there will be flame thrower turrets!

    Ik wil die screenshots~!!!!

    Ohja deze info is officieel. exclusive van bungie aan Game Informer, check hun fora
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2004
  4. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Bungie al zij, geloof alleen wat wij zeggen want voor de rest is het crap en verzonnen.
     
  5. gerjan

    gerjan Guest

    check forum van bungie, dit is echt. EXCLUSIVE maar beetje leaked, want volgens mij komt deze editie pas in mei??
     
  6. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    dit heb ik eerder gelezen:{
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Uhm ik las net die nieuwste halo update en daar hadden ze 't over ewoks die ze gaan introduceren...

    Heb ik iets gemist wat rassen betreft of ken ik het woor gewoon niet ofzo?
     
  8. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    voglens mij was dat een grap:) Maar maniej uit joh.. Niet iedereen heeft meteen door dat dat mogelijk een grap is:p
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je moet niet alles zo serieus nemen. :) Beter lezen.

    Over die exclusive, weet niet of hij hier al gepost is, ik heb het op TeamXbox gevolgd. Bij een ander forum scans (hoge resolutie) van de plaatjes. Ziet er goed uit, maar het is jammer dat niemand weet hoe ze een scanner moeten bedienen. Nu is de resolutie wel hoog, maar de kwaliteit is (tov officiele screens etc.) om te janken.

    Dit is allemaal 'echt'. Hoe komen ze anders aan bijv. exclusieve screenshots? Net even een stukje gelezen dat was mee-gescand. Ze hebben Halo 2 ook mogen spelen, ze zijn dus bij Bungie op bezoek geweest. Dus je kan ervan uitgaan dat alles in dat artikel klopt.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2004
  10. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke, mijn theorie over de 2 snipers:

    human sniper:

    -zwaarder ( loop je minder snel)
    -sterker, .50 cal of .308 Lapua Magnum of zowat, dus
    -ook accurater
    -kleinere patroonhouder inhoud, zoals 5 patronen. ( dank aan XiroKe)
    -bolt-action ( grendelgeweer)

    Covenant sniper:

    -lichter ( loop je sneller)
    -minder sterk, .208 of 7.62 mm of zo, dus
    -minder accuraat
    -grotere patrooninhoud ( batterij hierbij) zoals 20 patronen ( laserstraaltjes) ( dank aan XiroKe)
    -semi-automatic ( afsluiters geweer)

    Beide, 3 voordelen, 2 nadelen. voor de geinteresseerden, ik maak een vergelijking tussen de Beretta .50 of Accuracy internation snipers en de SVD Dragunov types. Ik denk dat dit op deze manier gebeurt en niet andersom omdat de menselijke dingen sowieso in halo1 al wat logger, en minder snel waren. Denk aan mariniers/elites, warthog/ghost, en scorpion/wraith.
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Meh, "laserstraaltjes", dat betwijfel ik. Tenminste, met die bewoording (krijg er een Star Wars gevoel van).

    Mijn verwachtingen dan, human sniper vrijwel hetzelfde als in Halo 1, Covenant sniper meer rounds (of hij na tien schoten is de batterij dood bijv.). Kan snel achter mekaar worden afgevuurd, maar net als met andere Covenant wapens overhit het als je bijv. vijf, zes schoten snel afvuurd. Zal meer van een assault sniper weg hebben dan de human sniper.

    Wat hij afvuurd, geen idee wat precies. Zou hetzelde kunnen zijn als wat een Needler afvuurt, alleen dan niet doelzoekend, sterker en sneller. Of gewoon plasma, maar sneller.
     
  12. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ALS de human sniper gelijk blijft, dat de covenant sniper kleiner wordt, sneller schiet, wel minder sterk, en meer patronen. Oftewel wat jij zegt: een automatic sniper voor de afstanden van mid-tot long en human voor mid-tot long tot very long.De human sniper met grotere magnification, dus kwetsbaarder. Covenant wat kleinere scope. Maar wel automatic gevuurd.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2004
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Geheel automatisch? Hmm, misschien. Maar zoals ik al zei, snel overhit.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Goed id qua snipers, lijkt mij wel okee, maar ik vind dat een sniper van de covie's tog best ver moet kunne schieten, iig in sp :)

    Volgens mij een deel van het artikel: "New information to halo 2/three multi-player levels admits 17.04.04 - Here is a summary ten-lateral halo of the 2-Artikels from the current Game Informer (thanks at vampire12031:cool:. Originally Bungie had planned to already build into halo an on-line mode. For time reasons one had to let it be omitted however. So that the on-line component in halo becomes perfect 2, one has a 'Alpha Test' via Xbox Live accomplished. The test ran five weeks and should guarantee that all ONLINE functions of halo 2 function perfectly. In the test 1,000 Microsoft employees participated. They were distributed in the whole USA, so that one could recognize any errors during the data communication in certain areas. In addition Bungie selected the test persons according to the kind of its broadband connection; there were testers with cable, DSL, T1, among other things. Broadband variants. So one wanted to ensure that halo 2 with each broadband connection co-operates and supplies for each player the same quality. Max Hoberman, responsibly for the Design of the multi-player modes with Bungie, explains: 'Wir collected each data bit, which you can introduce yourself. Of action patterns of the users over individual network achievements up to individual player achievements and automatic error messages. Our testers collected so many data that alone the assortment took several weeks. These data were collected however only during alpha the test. Therefore no information will not collect a fear, we, how you up-remain in the morning for three weeks to at 5 o'clock, if the play available ist.' After the test all plays had to be returned at Bungie. Into special 'Newsgroups' if one discussed then with the test persons errors and network problems, received questions to the play barness and suggestions - over one thousand contributions by the testers were published. The action of halo 2 is to take place first on earth, on which an invasion of the Covenant takes place. Later there is to be also a second halo planet. Likewise an environment with few Schwerfkraft, which suggests a journey durch's universe. The Covenant and elite fighters should be controllable in the multi-player mode. Over a further playable character still nothing is well-known. To the vehicles belong the Warthog, the Scorpion tank, Ghost and Banshee. By the Warthog several types are planned, also there is to be mehre vehicles of the Covenant - under it probably a new tank. Brutes and Prophets are two new opponents, who belong to the Covenant. Further new enemies are intended: Allegedly a gigantic Bestie, which even a Warthog umschmeisst - Bungie did not confirm however yet. Apart from the multi-player modes 'Deathmatch', 'Slayer' and 'Team Slayer', is it 'Capture The Flag', 'Assault', 'Oddball' and 'King OF the Hill' give. All these variants are left playable via Xbox Live, divided screen or system. An on-line co-operation mode is probably, however still unconfirmed. In the alpha test three multi-player levels and three modes of halo 2 were playable. With two weapons at the same time one could not shoot in the test yet, which however in the final version should have been possible. The interactive environment was present only in simple form: So one could move certain objects by Anschiessen or push her from edges. In the final version Bungie wants to offer more interactivity clearly, furthermore there is to be more destroyable objects in the environment. The vehicles Warthog, Ghost and Banshee can be driven in the multi-player mode. The aircraft Ghost and Banshee have a new drive function: By pressures of L key one receives an unbelievable afterburning, which lets one race briskly by the level. Under the multi-player levels are itself presumably also admitted of steam turbine and gas turbine system such as 'Blood Gulch' find. Confirmed however the new level is 'Lockout', that relatively small and clear is. It shows several times gradated structures and buildings, which in an enormous rock is. This level is to have a purchase to the history of halo: The building method is typical for the 'Forerunners', that mysterioesen race, which was responsible for the erschaffung halo. The 'Lockout'-Level shows a central tower, which is surrounded by smaller satellites. Everything is connected with bridges. There are different levels to achieve, it over ramps and leaders leaves itself. In addition there is a new 'Energie-Fahrsstuhl': It consists of a turning energy beam, which carries one upward when going in - during the Tranports shooting with the weapon is possible. With Bungie the 'Lockout'-Level was already playable and 14 participants (divides into four teams) fought each other. They goldwaren into red, blue, green and divided. The second level of the alpha test was called 'Burial Mounds'. The map is larger than the 'Lockout'-Level. One is in a zerklueffteten desert landscape, in which a military basis is located. According to opinion of the editors could fit these steam turbine and gas turbine systems optically even into the 'Star Wars'-Universum. Play bar was the 'Assault'-Modus, in which a team transfers the defense. The aggressors try to bring a bomb into the hostile camp, in order to receive one point. One changes regularly the sides. Won the team, which reached first three points. The basis has two turrets, from which one shoots similar with cannons as on the Warthog. In the level one finds also one of the new weapons: The 'Battle Rifle'. The rifle is an improved variant of the well-known 'Assault Rifle', those a sight possesses among other things. As last level 'Blood Gulch' became; shown, in which at each end a basis is. The entire area is in an enormous cave, in which the light falls by holes in the cover. In the center of the level a gigantic machine of the extraterrestial ones stands, (shock - "uhh") at which there are many angles and hiding places. This machine could be a work of the Forerunner, however the level on earth seems to act. Possibly that is a reference on the fact that the Forerunner was once on earth. Release: Autumn 2004 (the USA)"
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2004
  15. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    vet Artikel, maar vertaald van het duits naar het engels?:)
     
  16. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    grrrr,make up yar bloody mind.engels of duits!
     
  17. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, dit is dus officieel. Ik had eigenlijk eerder verwacht dat bijv. OXM zo'n artikel ging schrijven maar dat doet er niet toe. Game informer was dus een van die 2 magezines die op bezoek bij Bungie mocht. OXm zal waarschijnlijk die andere zijn.
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ie anders wordt, en de human sniper blijft etzelfde, dan denk ik dat die sneller gaat schieten dan de human sniper,en dat zal dan geheel auto worden, of sneller semi-auto wat misschien wel in een game zou kunnen ja. In het echt zou et dan meteen naar automatic gaan. Misschien worden de snipers kwa vuursnelheid en kracht gewoon precies hetzelfde, maar ik denk dat als bungie een covenant sniper wil waarmee je met headshots kan doden, dat ze dan gewoon met kogela moeten komen.
     
  19. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Een sniper (semi)automatisch? kan aan mij liggen, maar klinkt wat vreemd... Snipers zijn gemaakt om in 1 schot te doden, dus wat heb je eraan als er meteen drie kogels uitvliegen en de vijand al door de eerste kogel doodgaat? heb je die 2 andere kogels verspilt...
    ik denk dan eerder aan een wapen waar 1 plasma straal uitkomt en die je meteen dood ofzo, maar ik denk dat dat niet kan, want dan ga je steeds meteen dood als er zo'n elite ligt te snipen.
    ik denk minder accuraat, ongeveer even krachtig als human sniper, maar wel lichter en kleiner (en ook geschikt voor kortere afstanden:confused: )
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij is 'EGM' het andere blad, kan zijn dat OXM inmiddels ook al langs is geweest. Volgens OXM zelf word het volgende blad, of bladen "as big as it gets". Ik kan me niet meer precies herinneren hoe de quote ging.

    Als de Covenant sniper nou niet zo effectief is (qua sterkte), maar wel op lange afstanden kan raken. Dan zou semi-automatisch of automatisch uitkomst bieden (dit is allemaal speculatie hoor). Bovendien kan je met de human sniper ook vier kogels enorm snel achter elkaar schieten.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina