1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind iig dat je ook met de covenant sniper head shots moet geven en dat ie dan in een keer dood gaat, en dan 4 gewone schoten ergens anders bijv

2. gerjan

gerjan Guest

link vd plaatjes?

3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Semi-auto 3 schoten? Hoe kom je daarbij man, de sniper uit de eerste halo is ook al semi-auto hoor. 3 schotsvuur heet burst. Semi-auto is gewoon dat de grendel terugspringt door een veer, maar de haan wordt tegengehouden zodat ie niet automatisch is, alles met een patroonhouder/magazijn waarbij je niet na elk schot de grendel zelf hoef te spannen en wat niet automatic is is semiautomatic. Een gewoon pistool is bijv. semi-automatic. Alleen wat jij bedoel is bolt action, dit maakt de gun igg accurater, omdat de grendel niet door een veer terugschiet, en dus de terugslag daarvan niet voelt. Hierdoor moet je de hendel na elk schot zelf terughalen én spannen. Dit heb je bijv. bij de magnum sniper van counterstrike.

De sniper uit de eerste halo is dus ook al semi-automatic, omdat je niet na elk schot de grendel hoef te spannen ( handmatig). Maar wat ik bedoelde is dat de covenant sniper ook semi-aito wordt, en dus hetzelfde blijft als de human sniper. Maar als ie dan minder sterk wordt moet ie een ander voordeel hebben. Misschien lichter? dat ook niet denk ik omdat de human sniper gewoon heel licht is. Dan misschien groter patroonhouder capaciteit. Dat kan, maar heeft niet zoveel zin, omdat ie sowieso semi-auto is. Dus dan wordt ie misschien automatic ( en ja dan is ie een stuk onaccurater), maar als de covenant sniper wordt uitgerust met een terugslagdemper zoals bijv. veel zware caliber snipers, dan kan ie misschien tog wel accuraat worden, natuurlijk niet zo accuraat als de human, maar ja, hij is dan wel full auto he :p

4. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht even dit volg ik niet meer is het nu bevestigd dat de covenant een sniper krijgen?

5. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    nog niet, maar wel dat er een covenant wapen komt met een scope of zelf telescope.

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oftewel om een lang verhaal kort en simpel te houden:
    Een mix tussen een Mitrailleur en een sniper:)

7. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien, maar ik denk niet dat het een mix wordt, ik denk dat het een automatic sniper wordt, en geen assault-sniper. Anders zou het niet eerlijk zijn tegenover de sniper van de humans.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Laten we niet te erg in details gaan over of ie semi-automatisch en burst ofzo is, want dat snappen de leken (zoals ik) niet meer :)

9. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Was ff voor Spartan:p

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nu ook de tekst van het Game Informer artikel.

Ik ben bang dat ik het hier niet mag posten, maar als je even zoekt vind je het zo. Vooral de plaatjes zijn een eitje om te vinden. :)

11. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    You give link please? PM mij desnoods.

Ik denk dat het covenant sniper een soort geconcentreerde straal afvuurt die bij impact gewoon door alles heen brand.Bij bijv. de Plasma pistol is de straal best dik en langzaam maar bij bijv. de sniper heel klein en snel die dan bij impact pas echt groot wordt.

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Daar doen ze heus niet moeilijk over hier hoor

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, denk dat de Covenant Sniper een soort van zelfde energiestralen afvuurt als dat grote Sniperschip dat Keyes in de PoA bij Reach heeft vernietigd(alleen dan wat kleiner en zwakker he)
    Ik denk dus dat de kogels sterker zijn dan bij een Human SNiper en dat als je zo'n beetje 1 keer wordt geraakt ergens je zo'n beetje dood bent, maar hij juist langer moet laden voor een volgende schot

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja maar als je in een keer dood bent als je wordt geraakt, wordt sp btje moeilijk...

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, niet helemaal in 1 keer, want dan zou je op legendary of een nog hoger niveau(hoop ik) wel erg in de problemen komen, maar ze moeten wel iets ind e game stoppen dat je hun snipers snel ziet en nog dekking kan zoeken en wegduiken, ik denk dan dat de Covenant Sniper meer werkt als het Plasma Pistol, 1 sterk straal(alleen wat sneller en sterker) uit de sniper die dan weer ff ov erhit raakt en je even moet wachten voor een nieuw schot, maar dat het plasma van de schoten van die Covenant sniper een stuk trager gaat dat dan van een Human Sniper(iets sneller dan PLasma Pistol of Needler schoten)

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
  17. Tijmen

Tijmen Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u _O_

18. Tijmen

Tijmen Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaan jullie doen wanneer je de game in handen hebt?
    Als eerst de meesterlijke missies of direct je skills online testen?

Mensen zonder live hoeven niet te reageren ;)

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hier een site met veel screens van Halo 2:

Klik

Ik weet niet of hij al bekend was, maar dat het ff bekend is ;)

20. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Xiroke!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina