1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Der is 1 keer eerder een link naar geplaatst. Meer niet hoor...dus als je niks boeiends te melden hebt post dan niet|:-

Btw: Die nieuwe boost die de banshee heeft gekregen lijkt me echt heel erg vet. Aan de andere kant in multiplayer vlieg je iedereen dood zonder dat ze ook maar de kans hebbne om je te raken...

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    En vier teams, iig in TDM. Vraag me af of ze dat ook met CTF zullen doen, dat lijkt me persoonlijk nogal verwarrend.

Edit/ de plaatjes onder de link zijn trouwens een grotere resolutie. Voor de mensen die net als ik zo'n beetje alles van Halo 2 sparen. De beste kwaliteit. :)

Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    En als jij commentaar gaat leveren terwijl je ZELF niet eens gekeken hebt is al helemaal erg, want dit is zeker wel meer als 1link gepost hier, dus hou alsjeblieft je mond, i.p.v. er zo tegen in te gaan en dan niet eens stand van zaken weten. Moeilijk kind.:{ |:-

4. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Zo ver ik weet was dat niet eerder gepost hoor. Eerder door mij een link voor de plaatjes en tekst, en nu nog een keer de plaatjes.

Je hoeft je niet zo overdreven to reageren hoor, om nu te gaan zeuren om een link is zo overdreven. Niemand anders schijnt zich eraan te storen dat dit al de 'zoveelste' keer is gepost.

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Maar ik zeurde ook niet, ik zei alleen : Dit is pas de 4e x dat dit gepost is.. als je dat al zeuren noemt.. en kijk maar is rond pagina 20-22 daar staat het ook al2x ofzow vermeld, en een aantal pagina's terug ook al.. Ik erger me er namelijk wel aan als iemand zo gaat beschuldigen, terwijl dat compleet onterecht is.

6. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ze trouwens nog nooit eerder gezien.
    ik stoor me er echt nie aan als er dubbel word gepost.

/edit: ik zie net dat ie al was gepost door iemand alleen best wel kleine plaatje.
    toch leuk als iemand ze vergroot en het veel duidelijker kan zien?:confused:

7. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Yep, ze waren hartstikke klein, je had er nauwelijks wat aan. Nu kan je tenminste nog wat zien (ook al zijn ze niet van verschrikkelijk goede kwaliteit).

8. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Er gingen geruchten rond dat Microsoft en bungie speciale servers zou frij maken voor battles van 32 VS 32 man, maar wat op een van die screens lees is dat het gewoon 8 tegen 8 word !

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ik denk niet dat dat gaat gebeuren, want dan wordt het 1 grote chaos en hel daar. En valt er niks meer te doen, behalve dood gaan

10. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Microsoft Helpdesk een keer gebeld en we hadden het even over Halo 2. Hij zei dat Halo 2 32 man online ging ondersteunen maar over die servers mocht hij niets zeggen. Die 32 man kunnen we dus wel verwachten. Hoewel 16 ook leuk is.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Mwah 32 man is nog alles behalve zeker, denk je wel ff goed in, destructible enviroments, voertuigen, ongelofelijke graphics en allemaal van dat soort shit daardoor gaat het wel sneller laggen. Daarom is 32 nog lang niet cker. En 32 vs 32 lijkt me heeeel sterk moet je enorme mappen hebben

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    dat zei ik ook al, maar ja niemand luistert:)

13. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    64 lijkt me inderdaad wel erg veel.
    32 vind ik al genoeg, maarja zie het wel.

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    32 lijkt me zeer re"el, zeker als je kijkt naar de toevoeging van meer voertuigen, en vele grotere maps. 64 zou wel wat aan de hoge kant zijn. Vraag me af of dat lukt met zo'n graphics, interactiee omgevingen etc.

15. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie ineens aan 64??

16. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Zestien is bevestigd. Zou nog omhoog kunnen gaan eventueel, maar het is iig zeker zestien.

Het staat nog in de linker bovenhoek van een van de scans. Zoals al is gezegd. ;)

17. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ik daar over begon !
    Heb het ook maar via via gehoord hoor, lijkt mij ook een beetje veel.
    Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar 16 is prima.
    Ik hoor PC gamer's wel eens klagen dat Xbox Live maar 16 spelers ondersteund, maar bij de potjes van 16 man die ik soms op de PC versie van Soldier Of Fortune 2 speel zijn toch altijd de leukste, want dan is er nog balans !

16 is meer dan genoeg voor een hoop Halo 2 MP fun !!!!!

18. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Gister zat ik op een RtCW ET server met 48 man, dat was echt totale chaos en niet leuk. Je nauwelijks iets doen door airstrikes en constant mortar fire. Later op een wat kleinere server was het al stukken beter, dan kan je ook nog een beetje tactiek toepassen.

16 spelers is voor mij voldoende, en als het hoger uitvalt is dat alleen maar leuk.

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat er met zulke grote maps er echt wel aan 32 gedacht moet worden, denk an batllefield, dat met zijn 16e spelen is ook bagger vind ik.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat willen jullie op de E3 zien? Sp demo of Mp demo?
    Ik cker Sp, met zo min mogelijk spoilers, ik koop 'm tog vooral voor sp.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina