ja dat vroeg ik mij ook af ja. Maar ik heb nooit echt sirieus die myth games gespeeld dus ik weet het ook niet precies. Maar ik weet wel dat je in de myth games altijd met je muis rondkeek en dat je dan op bepaalde punten moet klikken om erheen te gaan. maar goed dat zie ik niet zo snel gebeuren in halo 2 want dat systeem is veels te sloom
Hahaha ja ik vond het al vreemd dat er myth stond ipv myst Maar ik ken de hele myth serie niet eigenlijk. Wat is dat voor soort game dan? edit: Oke ik heb het even opgezocht:
Wil dit nu zeggen dat je allemaal online mogelijkheden krijgt in Halo 2 die ookal in Myth zaten ?? Ik snap het niet helemaal......
Die hud maakt me niet zoveel uit. Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe vijand. Welke zullen ze ermee bedoelen? De engineer?
De Engineer is nu niet meteen een vijand, maar het zou kunnen. Over die Myth feature, iemand op TXB had het over een mogelijke replay. Al lijkt me dat een beetje onwaarschijnlijk, het zou wel leuk zijn.
engineer was niet echt een vijand, toch, in first strike 'helpen' deze zelfs de master-chief en cortana door reparaties uit te voeren, denk dus niet dat dat de nieuwe enemy's zullen zijn
Ja ik weet dat de engineers niet echt vechters zijn maar ik zou niet weten welke er dan overblijven? Ik heb alleen het eerste boek gelezen dus ik weet niet of er nog meer vijanden in voor komen.
De engineers zijn idd geen vechters, maar misschien kunnen ze een andere functie hebben om hun maten te helpen (voertuig besturen/repareren ofzo?) Verder komt er natuurlijk de brute, maar die kennen we al... Misschien iets met de forerunners???
maar die engineers willen alleen maar repareren, maakt niet uit wie ze dan helpen, dus kunnen ze ook de humans helpen door iets te repareren
Ja precies de brutes kennen we al maar dan is er nog een vijand. Heeft iemand al de boeken gelezen en mist die een vijand die nog niet is bekend gemaakt?
Ik heb alle boeken gelezen, maar er is behalve de al bekende (en de engineers) geen andere vijand in een van die boeken voorgekomen (behalve de forerunner), dus ik heb geen id welke dat nog zou kunnen zijn
uhm mensen ik heb de boeken hier liggen alleen nog niet gelezen. En we hebben niet voor niks een spoiler tag gekregen dus gebruik die aub want ik wil dit allemaal eigenlijk niet lezen Overigens denk ik niet dat het met die replay waarde te maken heeft. Dat lijkt me te moeilijk want dat zou moeten betekenen dat er veel dingen totaal random zouden moeten gaan wat zelden een goede invloed heeft op het worden meegesleurd van het verhaal.
Btw, er werd een nieuw Covenant ras dat over muren kan kruipen (als ik het me goed herinner) heel kort besproken in een van de updates.
Nee volgens mij konden de elites langs muren omhoog klimmen, maar dat weet ik ook niet zeker... Weet wel welke update je bedoelt... -Edit- Volgens mij was die update nog VOOR de "weekly updates"...
De Engineer: Een paars, zwevend wezen met tentakels. Er is een plaatje van, niet officieel, maar die past het best bij de beschrijving...ergens op HBO staat ie. Daaronder dacht men dat het een Flood vorm was, maar het is dus een engineer. De Engineer staat in dienst van de Covenant, maar heeft geen last van vijandgevoelens. Het enige wat het wil doen is zijn werk, ook voor mensen dus. De Engineer is bijzonder technisch en kan alles inelkaar zetten, repareren en upgraden (waaronder MCs armor) in zeer korte tijd. Fysiek stelt het arme beest niets voor. Het is niet supergroot en heeft geen armor. (ik realiseer me nu dat ik vast wat overlap met Bungies lezing over Covenant kastesysteem..whatever) Spoilertags zijn niet echt nodig voor dit soort dingen? btw, dit is het Geruchten en Feiten topique, dus er zijn hier sowieso spoilers te verwachten..of mogen we het ook niet over Flood hebben? EDIT Engineer achteraan, dat is een Engineer. Vind ik. Edit: mijn ava is nu ook een low res Engineer, komt van het random plaatje linksboven op HBO