1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ziet er vet uit en vooral de bulletholes!..

2. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn geen bulletholes, dat zit standaart op elk pak. kijk maar op andere screenshots

3. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1
    het spijt me ik ben bang dat het tog neit zo denderend word tis veeeeeeeels te veel gehypt

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    neuj ik denk het niet over die kogelgaten... of het moet wel heee ltoevallig zijn dat die andere gast precies o pde zelfde pkel is geraakt( de rechtse rode gast)

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Yep is onzin, zijn gewoon inkepingen in armor die elke chief heeft. Snap niet dat zulke dombo's bij US xbox magazine werken.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    die kans zit er wel degelijk in ja...

maar toch weer een lekkere screenie :D

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ook al is het een beetje slechter of beter dan HALO 1 kga hem zeker wel kopen

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als jij de kwaliteit van het spel kan 'meten' door naar een ingescande multiplayer screenshot te kijken vind ik dat heel knap. Het ziet er niet denderend uit (voor een groot deel omdat het dus een mp map is), maar het ziet er ontzettend leuk uit om te spelen.

9. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Waar zie je die Sniper rifle trouwens op het plaatje? De chief rechts achter of niet?

10. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    in vergelijking met die andere mp-screen is deze toch echt minder mooi of komt dat doordat het gescand is ofzo? ik vind het er een stuk grauwer uitzien.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  11. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik ook al, ziet er gewoon echt niet uit, ik vind die screen niet echt mooi en t zal me niets verbazen als ie gewoon nep is...

12. paroxysm

paroxysm Xbox-lanner

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat heb ik ook gezien. Maar ik snap het ook niet:confused:

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ze kunnen het wel (Yayap deed het ook) maar tot nu toe mochten ze het niet...tis echter duidelijk een grunt die die ghosts bestuurt. Slordigheidje van Bungie? Of logischer weer een wijziging in covenant tactieken. Wie weet gunnen de Elites de grunts de lol van joyriden of willen ze ineens niet meer hun ass riskeren...who knows.

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of het hier al eerder gepost is of bekend was, maar in de PU staat dat er waarschijnlijk bots in de mutliplayer zitten (PU lult wel vaker uit zn nek maar toch)

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen trouwens ook dat het pistooltje nog niet is gezien, maar er staat daar een chief met een pistooltje in je hand die je niet zo duidelijk kunt zien

16. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk zullen die er zijn( voor mensen zonder XBL bijv.). Grootste kritiek op halo na sommige maps was dat er geen bots waren zoals bij bijv. UC

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dialogical,
    waarschijnlijk kun je die bots instellen

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    je zegt wel tuurlijk maar Bungie is daar volgens mij nog niet zo zeker van..in het begin zeiden ze juist dat er geen bots in zouden zitten

19. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook al te zien ja, die chief in t midden ongeveer bedoel je hè, die rooie die op die blauwe die omlaag valt schiet toch? (is iig de enige die ik kan bedenken dat jij bedoelt en bij die dacht ik dat eerst ook), maar volgens mij is dat toch een plasma pistol, er is namelijk zoiets groens bij dat wapen te zien en de directe omgeving bij hem is alles ook n btje groen gekleurd, dus denk toch dat er echt geen pistol op staat...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina