Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De PU gaat er waarschijnlijk van uit dat er bots in zullen zitten, ze weten waarschijnlijk net zo veel als u en ik.

Ik hoop dat er geen bots inzitten, ten eerste niet Halo-stijl, ten tweede is het mateloos irritant om tegen een paar mensen en een hele zooi bots te spelen in bijv. UC. Misschien voor offline multiplayer, maar ik heb liever dat ze de tijd die ze besparen met het schrappen van bots op wat interessants investeerd. Zoals het perfectioneren van de net-code, en over het algemeen gewoon het spel echt perfectioneren.

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja dat is een plasma pistol want je kan duidelijk zien dat er zoals Spartan al zei er een groene gloed vandaan komt

3. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal toch wel een goed id zijn om er bots in te plaatsen, die je dan aan of uit kan zetten, als je wil zitten ze erin, wil je geen bots, dan zet je ze uit, is iedereen blij:p
    Ik zal t bijvoorbeeld wel eens fijn vinden als er bots inzitten, dan kun je toch op de multi-player maps spelen zonder live te hebben of n lan te organiseren ofzow (al heb ik daar nix op tegen:p )
    Kun je ook alleen oefenen voor n wedstrijd, maar ik dnk eigelijk dat er geen bots in komen

4. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    als ze er in komen moeten het wel goeie bots zijn natuurlijk :D. i.i.g beter dan die van unreal tournament, daarbij zie je namelijk echt dat ze waypoints volgen. Hopelijk worden ze net zo slim als de elites in singleplayer

5. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    waar is de sniper te zien op die screen?

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Naast de vallende blauwe MC, in de lucht, naast de needler.

Niet heel erg duidelijk, maar hij ziet er wat anders uit dan uit CE, volgens mij.

/ik heb hem van dichtbij bekeken in Photoshop, ziet er uit als een menselijk wapen met een scope, niet de battle rifle, en zover ik kan zien ook niet de sniper. Maar zoals ik al eerder zei, kan ook gemodificeerde sniper zijn uit CE. Of ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  7. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Thnx XiroKe :p Kom ff op MSN :p

8. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Bots zijn vaak wel erg dom (kijk maar bij XIII) ze schieten zichzelf en jou gewoon omver met een rocket launcher van 2 meter afstand :confused: als ze de bots slimmer maken is het natuurlijk wel leuk maar HUMAN players zijn altijd leuker te verslaan op een LAN is het niet leuk met bots ...de bot is of te slecht en iedereen killed alleen de bot en beweert dan ook nog eens dat hij het best is of.. de bot is zo goed dat alle NOOBS worden gekilled

9. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    hoe spreek je Halo nou eigenlijk uit?

als Haalo
    of als Heelo

??

10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    heelo

haalo zeggen alleen n00bs

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nou ik ben nieuw op 't forum maar post al veel op xbox.com en xboxtalk.tk. Ik ben een Halo 2 fanboy:p heb ook een Nederlandse Halo 2 site (hoop dat ik de link mag posten) www.freewebs.com/rickleu. En over die bots, kijk Halo is een heel ander spel als bijv Quake, met slayer zou het nog wel kunnen, maar stel je is voor om Sidewinder CTF te doen. Ze moeten kiezen met welke wapens ze gaan, hoe ze aanvallen, hoe ze verdedigen, dit kan heel moeilijk. Wat mij dan nog wel wat lijkt is dat je gewoon bots instelt die je rond kan laten lopen (evt terug schieten) om te oefenen. Bijv om beter te leren sniperen enzo.

12. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb halo 1 eerst een hele tijd gespeeld met maar 2 controllers, dan is (vs)multiplayer echt heel saai, voor twee spelers zijn echt bots nodig. Voor online multiplayer zou ik het echt afraden om bots te gebruiken

13. Eagle4

Leuk Bevonden:
    0
    je mag hem volgens mij gewoon posten hoor....maar hij doet het niet :confused:

ff weer on-topic: ik ken een dude die altijd heeloew zegt ik krijg het maar niet uit zn hoofd om gewoon heeelo te zeggen elke keer weer :confused: best irritant :p maarja .:Bot support for offline play:. (net als bij CS, VIII UT enzz...) ik blijf erbij dat ze dom zijn

14. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    dom, ja ligt eraan,
    Bij de meeste shooters kan ik na een beetje oefening de insane of hard mode aan, maar tegen vrienden kan ik nog verliezen, dus ja bots zijn vaak erg simpel, maar 1vs 1 is al helemaal niets!

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ken er ook een paar ...echt irritant
    of ze zeggen Haaloow

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Woops zat per ongelijk een punt achter het is: www.freewebs.com/rickleu . En ik snap dat het saai is om met z'n 2en te Haloen maar dan zou ik ook gewoon co-op doen, da's wel vetter. Kan je ook nog samen proberen truukjes te ontdekken en op gare plekken te komen. Met z'n 3en is er op zich al genoeg te doen vind ik dus persee hoeven bots niet van mij

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    @ Rigest - is wel leuk gedaan vooral handig overzicht met wapens en voertuigen enzo.. Alleen vind ik de achtergrond kleuren meer in Halo trend moeten (niet dat dit erg is ofzo)

18. Eagle4

Leuk Bevonden:
    0
    heb je site gezien Rigest ... hij erg vet hoor (heb ook wat geschreven in het guestbook) wat ik raar vind zit die bazooka warthog nou wel of niet in HALO2?

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja zit er wel in volgens mij kijk maar naar het filmpje van de E3

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dat is een Gauss gun..geen rocket launcher..
    kan niet echt uitleggen wat een Gauss gun is maar tis er wel een, heb ik meerdere horen zeggen (en hij lijkt ook op de Gaussgun uit Mechassault)
    Gaussgun is volgens mij op gas gebaseerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina