1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Als gewoon de kleine levels van Halo erin zitten vind ik het best. Ik ben blij met die grote buitenlevels, op linkparty's spelen we ook (bijna) alleen maar Sidewinder en Bloodgulch. Als er 3 nieuwe kleine binnenlevels inkomen vind ik het best
    Ga zo Halo lannen :D

2. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik goeie filmpjes zien van halo 2 (om niet te douwnen mag niet van me pa)

3. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ff googlen en je vind het vast wel ergens (ik heb ze ook bijna allemaal online gekeken, weet niet meer waar), anders downen als je alleen thuis bent:D
    Je kunt ook de HALO soundtrack kopen, daar zit een bonus DVD bij met de X02 trailer en E3 demo movie

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    eh, is dat niet hetzelfde? Je donwload data maar slaat het op in een Temporary File ipv ee nnormaal bestand.
    Halo E3 filmpjes van halo.bungie.net bevatten geen virussen of spyware ofzo...en zo groot zijn ze nu ook alweer niet...waarom mag het niet van je pa? (een van deze redenen> telt niet >:))

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vindt het fantastisch nieuws dat ze meer op grote(/outdoor/vehicle based) levels gaan concentreren.. Die 2levels heb ik namelijk ZOOO VEEEL gespeeld, echt jammer dat er geen 3e was fzow... En dat maakt HALO ook wat HALO is voor een groot deel, de vehicles.. en als ik de multiplayer van halo indoor vergelijk met anderen is het geheel nogal karig als ik eerlijk ben.. ik wacht met smart:D

6. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Zeker weten, speel maar eens UT2K4, de onslaught mode is zo vet man. Gewoon een groot slachtveld, net oorlog. Overal vliegtuigjes., voertuigjes, gastjes met AVRILS( anti-verhicle rockets), snipers die de enemy proberen af te maken. echt vet.

7. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat je ook slim gebruik van donkere plekjes en bosjes gebruik kan maken !
    Of net als in Battlefield boten gebruiken !

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ze willen idd met schaduwwerking werken. Dus sneaken etc, nightvision. Zie update (Elites hiding in shadows/begroeiing alleen aan schaduwzijde/overgangen tussen licht en donker). Bungie heeft heel ver terug eens gezegd dat het mogelijk moest zijn om om een hoekje een licht uit te schieten opdat de kamer donker wordt. Elites zullen dan zoeklichten gaan gebruiken ed.

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    boten denk ik niet want denk niet dat ze in die tijd nog boten hebben maar het kan natuurlijk altijd

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ze zullen vas wel boten hebben, denk ook wel in het spel. Lijk mij iig wel vet

11. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke dikke mongool gaat er nog in boten varen als je een ghost hebt die overal over heen hoverd

12. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    1: Wie zegt er dat ghosts over water kunnen?
    2: Een ghost is voor 1 persoon.
    3: Wat als je uit de ghost stapt boven het water, of de ghost uitvalt, of om een andere reden niet verder zweeft, dan blijft een ghost niet drijven.
    4: Ghosts zijn van de vijand(covenant), als je bijvoorbeeld een aanval ala D-day wilt doen met het menselijk ras, dan zullen ze vast geen leger van ghosts hebben.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    in die tijd zal wel bijna alles zijn vol gebouwd en gebruiken ze alleen maar vliegtuigen want die gaan wat sneller

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wie komt hier nou stupide over knuppel !

Volgens mij staat er toch duidelijk een knipoog bij !!! |:-

Anyways back to Halo 2.

Buitenlevels zijn idd leuker als binnen vind ik. (ook bij de singleplayer)

Maar van mij hoeven de maps niet veel groter als sidewinder. Vind dat toch al een behoorlijke map.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja de grootte van sidewinder is goed maar dan vind ik ook dat er meer een jungle versie van dat level komt lijkt me wel vet

16. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, Sidewinder is 1 van de mpa die ik echt nooit speel omdat ie veel te groot is. :confused:
    Zelf voor 8vs8 is het nog niet geweldig.
    Doe mij maar maps als damnation, battle creek, wizard hang em high en af en toe blood gulch voor 4vs4 of meer.

De kleine maps hebben echt veel meer actie. Natuurlijk is een map als blood gulch wel leuk, maar daar gebruik je alleen maar pistol, sniper en rocket. De rest van de wapens is gewoon niet nuttig daar. Terwijl je in wizard weer heel veel aan de plasma rifle hebt...

Ik vind gewoon dat Halo2 indoor en outdoor ongeveer gelijk moet doen. En dus niet alleen maar super grote levels, want dat zou ik echt jammer vinden...

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja je hebt gelijk wat betreft de grootte van maps *vind damnation persoonlijk de beste* maar als je maps wilt hebben voor met voertuigen is sidewinder en blood gluch ideaal O-)

18. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Tsjah.. ik denk dat je nu toch wel zeker aan grotere levels moet denken, omdat het gheel volgens mij nu veel tactischer wordt.. met MEER mensen (32?) en betere wapens.. Waarvan ik verwacht dat ze ook wat meer variatie zullen bieden in het gebruik bij grote levels.. Ook zijn er nog tal van meer voertuigen en soorten levels.. mij lijken urban-levels retegaaf..

19. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Je gaat er veel te diep op in !
    Het gaat niet altijd op een logica of vooruitzicht op de toekomst maar om de gameplay.
    Een level met 2 eilanden waarbij je moet varen om bij een de flag te komen lijk mij wel vet !

20. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Of dat je dan moet zwemmen (of over de bodem lopen, zoals in HALO: CE ook al is), lijkt me ook wel vet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina