1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dank u :)

2. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja wat maakt het uit of het health metertje anders is. Als die maar goed is :cool:

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Moet zeggen dat de health bar er wel wazig uitziet. Je ziet de normale streep levens maar dan zie je een ding eraan zitten (zie filmpje mp van 300mb). Het is opzich niet echt raar maar toch hoe zit dat is dat ene health of armor.

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
  5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Thanks XiroKe

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    coole update en het lijkt me echt grappig als een blauwe spartan zit te rijden in een warthog een rooie achter op springt en de rockets bestuurt, het word echt zo cool

7. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het ook niet, maar als er een nieuwe komt wil ik toch wel een btje weten hoe die er dan uit gaat zien

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Kijk het mp filmpje en aanschouw het nieuwe alleen ik wil weten hoe het werkt.

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    In de 300+ mb versie die ik heb kun je zien dat ze ipv het healthbalkje met daaronder het shieldbalkje (Halo 1) 1 balkje hebben gemaakt met volgens mij je health en een icoontje van je schild ernaast. Misschien dat je nu niet meer kunt zien hoe goed/slecht je schild is maar alleen aan het icoontje kunt zien dat je nog een schild hebt. Of ze hebben juist alleen een schildbalkje en moet je 'gokken' hoe goed je health is. Zal mij benieuwen, maar volgens mij gaan ze nog wel veel dingen tweaken aan de HUD. Vooral naar aanleiding van commentaar op de E3-versie komen denk nog wel wat veranderingen.

Weet iemand of er al meer filmpjes van deze E3 beschikbaar zijn? Ik heb nu de pre-E3 presentatie (die van 300+ mb) en van FLOORED gezien (met veel Warthog-fun). Zijn er meer beschikbaar?

edit: Ik heb er al 1 gevonden, hij is nogal kort maar het is nog de enige naast FLOORED en de E3 Demo die zeker het bekijken waard is. Komen leuke dingen voorbij, hij is hier te bekijken.

Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Floored??? Link plx XD

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Zou kunnen maar misschien is het wel dat rondje langs de bar zeg maar als er schild is is het leeg en als het schild eraf gaat dat je dan kan zien dat je bar zeg maar in je levens veranderd (misschien onduidelijk geschreven maar weet anders ook niet te typen).

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Het is alweer een heel tijdje terug dat ik Halo heb uitgespeeld, en de boeken heb ik niet gelezen, maar komt the Flood nog terug?

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee volgens mij niet.

14. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Oef gelukkig, schijtirritante beesten.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    over the flood is nog nix zeker, bungie d8 er iig wel over

16. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
  17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
  18. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik zag em op bungie.net staan, bij vandaag, maar weet niet hoe ik de tijd die daar staat om moet rekenen naar de Nederlandse tijd :|

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja maakt niks maar is wel mooi plaatje als het goed is stond op paar blz's een hoger resolutie en heb die maar als mn wallpaper gepakt :)

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hoop dat er minstens nog 1 nieuw filmpje komt

Edit: Mirik heeft Halo 2 gespeeld!!!!!!! Kom nu verslag geven op het forum plx :D

Laatst bewerkt: 15 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina