1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    bungie.net maar dat begrijp je wel! ;)

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat van de AI klinkt zeker goed! Ik ben wel benieuwd hoe het gaat als een Marine gaat rijden... Of ze dan via een vaste lijn rijden of ook echt zelf bepalen hoe enzow... En dat de Covies nog slimmer worden: wow! Dat worden echt VETTE buts gevechten!

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ik heb ook weer zin in coop met vrienden, dat was ook VET om te doen en vooral nu met alle nieuwe dingen erin

4. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter komt er weer een coop in. Was zeker vet. Vooral op Legendary :9

5. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoor mensen zeggen dat Halo 2 een Xbox Live Co-Op feature gaat ondersteunen net als bij Doom III! !!!!
    Is dat zo ?!

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    dat vroeg ik 2 pagina's ook al, maar niemand wist het(zeker), khoop van wel

7. PistolTDM

PistolTDM Kalash

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou echt te vet zijn om met 4 mensen co-op te doen :9.... hopen van wel }:]

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Beste jongen,
    die screens had ik niet gezien, alleen in de PU: 5 bij 5 cm... De link die eerder was gegeven bevatte niet ALLE scans, niet op goede volgorde, niet leesbaar en op lagere resolutie. Voor het overzicht heb ik dus dit ff gelinkt. Dat is een post waard, want de screens komen beter tot hun recht (de details!) en de tekst leest veel prettiger. Mijn post had dus nut, in tegenstelling___ ehr, geen geflame op dit forum hm?

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Zou vet zijn maar te makkelijk.

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Jay, dus ook 9 november in Europa!

uit bungies Halo 2 FAQ
    gevonden dankzij HBO

1 persoon vindt dit leuk.
  11. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat was ook al best lang bekend |:-

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Er is iets met details he bij jou. Of was het al bij jou bekend en post je het niet hier? Ik weet niet wat ik erger vind....
    anyway: De FAQ is een paar dagen terug al geupdate; oud nieuws. Bij de release date stond 9 Nov voor US en voor andere markten TBD!!!! (dus Europa zou moeten wachten) Iedereen natuurlijk beetje teleurgesteld.
    Nu staat dus sneaky in de FAQ dat het in US *and* Europe gereleased wordt. En naar mijn weten is dat het breaking news van de dag (HBO heeft dit pas geposted)

Dus, het is bevestigd, 9 november kunnen ook wij aan Halo 2!

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    w00t echt dikke kudos voor jou!!!!!!! En dat was nog niet bekend in de oude Faq stond iig TBC. Met z'n 4en co-op kan wel op een moeilijkere mogelijkheid, die dan alleen in co-op kan, en 4 x zoveel vijanden. Of bepaalde missie's, want je hebt ook proglemen met het aantal voertuigen.

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het zou idd vet zijn met zn vieren Halo2 maar mij lijkt het te makkelijk. Meer vijanden ?!? kweet niet of het spel dan nog goed zou lopen...

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Lucky BASTARDS!!!

bron: Xbox.com (US)

Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij was het in Halo 1 ook zo, dat bij de co-op er meer vijanden waren. Ik merkte iig altijd wel dat het enigszins even moeilijk was, hoewel je door samenwerking en spawning wel makkelijker door de levels ging. Misschien krijg je bij 4-spelers co-op niet meer vijanden maar sterkere vijanden, zodat de moeilijkheidsgraad toch gelijk blijft. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken! Heb er ook nog niets over gelezen in updates.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    In halo heb je last van framedrops omdat de framerate maar 50 ofzo was. Is dit meer in Halo2? Want vond de framedrops soms wel eens irritant.

18. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De framerate in Halo was geloof ik 30, ik denk dat ze dit niet omhoog pompen in deel 2

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja je hebt volgens mij wel gelijk ja dat het 30 was. De bedoeling was dan volgens mij 50 maar dat hebben ze toch neit gedaan. (stond in pu)
    Waarom doen ze dat niet verhogen dan?

20. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien omdat de grafische kwaliteit van het spel dan achteruit zal gaan?

Toch een zeer leuk stukje leesvoer wat DiaLogical van Xbox.com heeft gehaald :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina