1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    De Halo 2 FAQ

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6

_O_ _O_ _O_

trouwens de flood had ook wel weer een aardige kant!

3. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe mooie wallpaper. Maar wat bedoel je met die aardige kant? Ik bedoel ze kosten teringveel ammo.

4. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben echt niet blij met dat TBA voor europa. Misschien krijgen wij hem dus wel maanden later net als Halo1 en Ninja Gaiden. Bij Halo1 moesetn ze eerst alles vertalen voor de Duitsers en Fransen voordat ze em hieruitbrachten. Straks moeten we hier weer op wachten :'-( :'-(

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Halo 2 komt in europa op 9 november, dat staat in de Faq, en ik denk als de flood wat beter wordt uitgewerkt, het best leuk kan worden. Bijv dat ze in voertuigen gaan enzo

6. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik had het laatst ook ergens gelezen dat het wereldwijd was, maar hier staat weer van niet. :confused:

7. godzilla123

godzilla123 expert

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk weer game die echt 480 d op een HDTV ondersteund. (plasma tv)

8. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    hoe gaan ze the flood in het verhaal inpassen? Halo is vernietigd dat hebben jullie zelf allemaal gezien, en in de boeken komt the flood ook niet meer voor.
    Tja het is natuurlijk niet uit te sluiten dat the flood ook ontsnapt is van halo, maar aan de andere kant vindt ik het ook wel een beetje jammer omdat als je eenmaal weet hoe je ze aan moet pakken ze helemaal niet zo boeiend meer zijn.

9. Lchero

Lchero Lchero

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet wereldwijd, maar alleen voor Amerika en Europa. Stond in een vernieuwde FAQ op bungie.net.

Edit: Link en bijbehorend stukje: http://www.bungie.net/Games/Halo2/page.aspx?section=FAQInfo&subsection=FAQs&page=1

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    *drool*

11. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond de flood ook niet zo erg, lekker je shotgun leeg maken, maar ik hoop dat ze meer op nieuwe figuren gaan focussen !

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die ringen werden toch gebruikt om de Flood in te bewaren en te bestuderen. Lijkt me dat als er een 2e Halo is, er ook Flood aanwezig zullen zijn.

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ehr, jongens, dat had ik al een paar pagina's terug opgemerkt. in de Halo 2 FAQ (het is Q ipv G, Frquently Asked Questions ipv Frequently Asked Granite :+ ) te bungie.net staat dat ie ook in Europa op 9 november uitkomt.
    Benneke heeft gelijk. Halo's zijn gemaakt om de Flood te bewaren en aangezien er nog 3 Halo's zijn -iig- zal er ook nog genoeg Flood zijn. Geef mij maar de Covenant. Maar ze zijn wel een meerwaarde voor het verhaal. Wie weet coop met Covenant om een uitbraak te bestrijden? heel onwaarschijnlijk ,maar wel een plotwending a la de Flood.

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, en 343 Guilty Spark(The Monitor) zei ook dat Halo Installation 04 was, dus lijkt het me logisch dat er iig nog 3 Halo's zijn of waren

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn zeker meerdere, flood komen ook 100% zeker terug in halo2.

16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Mischien een beetje cliche maar een soort alter-ego van Master Chief lijkt mij wel gaaf.
    Een soort rivaal die aan de kant van de Covenant is gaan staan...of zoiets....

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    oh nee a.u.b. niet.... krijg je zo'n mario sunshine verhaal... 8)

18. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    misschien een gave sidekick ofzo. Maar over die flood. Misschien is er wel eentje in de Longsword gesprongen toen MC wegvloog van Halo en is hij per ongeluk mee naar de aarde gegaan.

19. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Nein, ze overleven niet zonder zuurstof. :p

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    en de masterchief wel zeker...... :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.