1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Die grunt heb ik nog niet gezien maar ahh!! d8 dat ze lief waren.. Wel jammer voor ze want nu krijgen ze geen genade bij halo2 }:] }:]

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    geen genade nee, maar wel een granaat:cool:. Maar dit spel lijkt me echt goed te worden. Ik denk dat ik dan voor dit spel ook maar live koop. Ik hoop wel dat de singleplayer heel groot word.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Moet je zeker doen. Bij nedgame kost het nu maar €32 en dan heb je voor een jaar + headset + demo cd + Hele spel van Mech Assault ;)

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Joepi, mech Assault. Nee, die hoef ik echt niet. Ik heb namelijk counter strike en sc: pt.

Heb je nou eigenlijk ook bots erin? En ik heb hier allemaal gelezen dat het pistol zwakker werd ofzo. Ik dat waar, want ik vond het pistol altijd wel relaxt.

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mogen ze nu wel weer veel screens+info van de SP van Halo 2 vrijgeven. De laatste tijd is alleen maar MP, maar ik speel liever de SP van Halo. Ben benieuwd naar nieuw wapen, en nieuwe Covenant.

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, inderdaad. Eigenlijk alleen maar de multiplayer. Heb zowiezo niet veel gezien over de singleplayer.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee alleen dat filmpje van E3 2003 en nog enkele screens van grunts ofzo..

8. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    weet iemand nou of de pistol er nu wel of niet in komt? (dacht eerst van niet maar nu hoor ik dat ie zwakker word gemaakt....)

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat weet ik niet, maar dat hoorde ik iemand zeggen.

10. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is nog niet officieel aangekondigd. Je moet nog maar net zien of hij erin komt. Van mij mag hij wel terugkomen.

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik denk dat we er niet op hoeven te rekenen. Aangezien die nieuwe rifle hetzelfde voordeel heeft als de pistol. En dat was dat inzoemen...
    En waarom zou je 2 bijna dezelfde wapens maken?

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, zoiets zeiden ze ook in de FAQ, dat de BR de plaats van de Pistol misschien innam.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Pistoltje was het lekkerste wapen vond ik, het zou jammer als hij niet meer terug zou keren. Maar ze verzinnen vast wel een ander mooi wapen ervoor in de plaats :)

14. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ok bedankt;)

15. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    het staat nog niet vast.
    iig wordt het pistooltje meer gebalanceerd en zal het niet de killer zijn uit Halo als ie er al in komt. In de FAQ zijn ze daar niet duidelijk over.
    Ze mogen van mij wel wat meer SP laten zien, maar niet te veel. ik wil alles nl als nieuw ervaren. Mss nog ff een stukje mombasa en ff patsen met hoe mooi Halo-02 eruit ziet, maar voor de rest wil ik het zelf ontdekken, inclusief nieuw char en zijn wapen.

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik hoop dat die zwakker wordt gemaakt want dan wordt het vind ik leuker. Iedereen met pistol ziet zo dom uit <- vond dit in deel 1 errg!

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wow vers artikel vooral het laatste (gaat een btje over sp). Dat de Covenant echt "leeft" in het spel. En over de grootte. Ze zeggen 5 x zo groot als Halo (:) maybe btje overdreven). En als voorbeeld geven ze: er is een enorm fort in de lucht, dat is zo groot dat je ghosts moet jatten om je te verplaatsen. Heb je nu door hoe groot het is, en verdubbel dat dan. En verdubbel dat dan weer :confused:.
    Dat laatste met dat verdubbelen is maybe wat overdreven maar wel ckers vers.

18. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Leuk artikel idd, ik heb het helemaal gelezen en vooral het stukje waarin ze zeggen dat Bungie zo gefocust is om Halo 2 legendarisch te maken dat het bijna absurd is. Ik vind ook, wat ik vooral uit de updates haal, dat Bungie echt alles perfect wil hebben. Moet zeggen dat het een van de weinige developers is die zo gefixeerd zijn op hun game en dat moedig ik vooral aan!

19. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    En terecht.

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vraag me af waar bungie zich na halo 2 in stort!
    misschien wel een soort van halo 2 rainbow six!
    of iets met grote veldslagen zoals in first strike!
    of gewoon iets heel nieuws!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina