1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Soieso iets voor Xbox 2, enerzijds hoop ik op een Halo sequel of prequel anderzijds zou het wel leuk zijn als ze weer wat nieuws deden. Oni (op de PC) een van mijn favoriete games blijkt ook door Bungie gemaakt te zijn, dat was nog voordat ik me echt in hen verdiept had en kwam ik later pas achter. Misschien is het ook leuk als ze (weer) bewijzen dat ze meer kunnen dan Halo.

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk eerlijk gezegd een halo-achtige shooter in een neiuw jasje, maar wel voor dezelfde markt, voor xbox2

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    fuck de xbox II
    die komt pas rond 2006
    ik vind et zow zielig dat ze een console niet eens lang kunnen laten staan.
    ik bedoel als ze mooie games zoals halflife 2 en halo 2 en doom III en brothers in arms
    en ninja gaiden al prachtig op het beeld kunnen toveren! waarom is het dan zo nodig dat er een nieuwe xbox moet komen.ten eerste gaat het om de gameplay met een game en er kuennen al behoorlijke mooie games op de normale xbox.

xbox II is volkomen bullshit en overbodig!
    ik ben anti xbox II

4. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik snap niet wat het probleem is hoor, al helemaal niet als hij Xbox spellen kan afspelen. Het is niet alsof de Xbox zo'n grote investering is, een videokaart kost nog meer. Want wat is op de prijs na een andere reden om geen nieuwe consoles te willen? Waarom genoegen nemen met wat je nu hebt als het beter kan?

Bovendien is eind 2005 nog een lange tijd weg. Dan is het gat tussen PC en Xbox alleen maar groter geworden en op een gegeven ogenblik houd het echt op (vooruitgang gaat nu eenmaal snel).

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat er ook een Halo 3 kwam :confused: Of ben ik nou gek?

6. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Daar hebben ze nog niets over gezegd, je moet (denk ik) soieso even wachten tot Halo 2 (een tijdje) af is voordat ze wat vertellen over wat ze verder gaan doen.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop wel dat ze nog ff doorgaan met Halo. Tenminste als het verhaal van Halo 2 dat toe laat en het ook een beetje vernieuwend is. Maar laat mij eerst Halo 2 maar ff spelen dan zie ik wel of ik deel 3 ook nog wil hebben.

EDIT:

Plaatje van de Covenant Carbine (sniper rifle)!?
    http://bungie.net/images/Games/Halo/Gallery/PreXbox/halo_edge_3.jpg

Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje oud plaatje, volgens mij heb ik die al maanden geleden ook al eens gezien

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Hahaha, dat is een of ander wapen dat ze uit Halo (Combat Evolved) hebben gehaald. Ik denk dat je wel kan zien waarom.

De Covenant Carbine die in Halo 2 terecht komt (te zien op X03 shot) word denk ik te vergelijken met de Battle Rifle, maar dan van de Covenant zeg maar. Althans, zoiets had ik in een van die artikels gelezen die laatst zijn uitgekomen, ik dacht in die van OXM.

10. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    komt er geen covenant sniper (rifle) dan?

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nog nix over bekend iig, denk zelf van wel.
    En ik wil zeker wel een Halo 3, of iig een Halo 2 expansion pack, nieuwe levels paar nieuwe wapens en paar nieuwe vijande. Zelfde engine gewoon

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Nee, dat zou de Halo serie niet waardig zijn. En ik denk dat Bungie weinig trek in heeft.

Halo 3 op de Xbox 2, een of twee jaar nadat hij uit is met een compleet nieuwe engine die dus op de nieuwe hardware loopt..

13. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, laten we eerst maar eens zien hoe het verhaal in Halo 2 verloopt. Ik hoop weer op een leuke onverwachte plotwending zoals in CE.

En de 3 boeken krijg ik hopelijk deze week binnen. Vrijdag 21 mei besteld bij Proxis. O-)

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Er gaat anders veel speculatie heen en weer over een mogelijke covenant sniperrifle... Volgens mij was zoiets zelfs aangekondigd of behandeld in een van de updates.. Halo 2 expansion-pack? Realm of possiblities, na een jaar fzow, eerst lekker veel down. content.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee uitbreidingsset komt er echt nooit daar durf ik nog mn toekomstige halo2 voor wedde.

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het downloaden van Content via Xbox Live! kun je toch als een soort van uitbreidingsset zien? Dan hoeven ze het niet helemaal op een DVD te gaan verkopen.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee een uitbreidingsset vind ik meer zoiets als Battlefield Road to Rome

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar dat is weer iets voor de PC. Dan zou Bungie dus Halo 2 opnieuw moeten uitbrengen, maar dan met een ander verhaal ofzow? Kan je net zo goed missies oid op Xbox Live! aanbieden waar mensen al dan niet voor moeten betalen.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee maar dat noemen ze een uitbreidingsset als je maar 1 missie kan downloaden noem ik het niet een set ;)

20. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Nee bij een uitbreidingsset moet echt een soort nieuwe plotwending of een (klein) vervolg op het verhaal zijn zodat je meerder singleplayer levels krijgt en ook nieuwe multiplayerlevels. Ben benieuwd of ze via Live ook echt singleplayer levels via content download gaan doen of zullen ze het puur op de multiplayer houden? Wat denken jullie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina